Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag mdma

vraag mdma

28 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hey,
onlangs heb ik nog een keer mdma gepakt.
maar ben vreemd genoeg slecht gegaan.
ik was aan het lassen & opeens voelde ik mij TE goed,ik dacht,dit komt niet goed.
schort etc beginnen uit te doen om af te koelen,en toen begon het.. ik had het SUPER warm,paar minuten later was ik als een zombie aan het rondlopen.
nog wat later voelde ik me weg draaien.
eens buiten in de frisse lucht ging het wel beter maar niet helemaal goed. was oa enorm hard aan het klappertanden.
wat zou er fout gelopen zijn?

Bram
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was in een lokaal waar je leerde lassen of zo? Dan kan ik me voorstellen dat het daar serieus warm was...
Als je dat combineert met niet genoeg drinken/eten denk ik dat je het probleem gevonden hebt :)
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ivoos zei:
1e fout is dat je onder invloed last...
Klik om te vergroten...

ja,weet ik,echt dom van me,nog dommer was dat het tijdens de schooluren was,.. :flushed:

echt dom,I know
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ivoos zei:
Het was in een lokaal waar je leerde lassen of zo? Dan kan ik me voorstellen dat het daar serieus warm was...
Als je dat combineert met niet genoeg drinken/eten denk ik dat je het probleem gevonden hebt :)
Klik om te vergroten...
het lokaal is vrij groot met afzuiging en deuren open. het lassen zelf was in een afgesloten kotje,maar had welgeteld paar min gelast. je kan zo in en uit gaan,en ik was meer buiten het kot,dan erin,.
drinken had ik +-15 min geleden gedaan(halve liter of zo)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
waar het fout ging: dat je dacht dat het een goed idee was om freaking mdma te nemen als je met gevaarlijke dingen bezig gaat zijn.




verder de lichamelijke klachten zijn vrij normaal. Iedereen krijgt het warm (geloof dat je lichaams temperatuur met 2 graden stijgt?), klappertanden komt door het samentrekken van spieren waar geen nuance meer in zit.

Verder, tja, doe het is thuis ofzo, of tijdens een feest met genoeg water en eten in je buik. Probeer is te weten welke dosis je neemt, en welke geschikt is voor jou (2xlichaamsgewicht in mg is wel de max voor jou, daaronder is prettig.)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
je bent dom bla bla bla denk dat je dat nu zelf al begrepen had dus

mijn tips: doe het thuis of op een feestje en probeer is met een halfje en bijnemen als je jezelf dan wel goed voelt
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#7
bram_015 zei:
wat zou er fout gelopen zijn?
Klik om te vergroten...

bram_015 zei:
ik was aan het lassen
Klik om te vergroten...
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natuurlijk, maar dit topic was gewoon te makkelijk om er niets in te posten :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Even naar het XTC forum verplaatst.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
1e fout is dat je onder invloed last...
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat stoer ben jij zeg, drugs gebruiken op school :sunglasses:
En dan ook nog alle bijwerkingen krijgen die je standaard helemaal gratis krijgt bij MDMA-gebruik :sunglasses: Jij bent me er eentje :sunglasses:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#12
DDeeJay zei:
je bent dom bla bla bla denk dat je dat nu zelf al begrepen had dus

mijn tips: doe het thuis of op een feestje en probeer is met een halfje en bijnemen als je jezelf dan wel goed voelt
Klik om te vergroten...

+1
Hopelijk heb je er van geleerd
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Einstein zei:
Wat stoer ben jij zeg, drugs gebruiken op school :sunglasses:
En dan ook nog alle bijwerkingen krijgen die je standaard helemaal gratis krijgt bij MDMA-gebruik :sunglasses: Jij bent me er eentje :sunglasses:
Klik om te vergroten...

weet ik ondertussen ook wel hoor,.. :rolleyes: heeft niks met stoer zijn te maken,..

oke bedankt voor de tips :)
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#14
effe..

warm krijgt iedereen het onder invloed van mdma

klappertanden gaan de meesten ook onder invloed van mdma

als een vage zombie rondlopen doen de meesten bij een hoge dosis mdma en gebruik bij de verkeerde setting..

dus:
1. weet hoeveel je neemt (2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)
2. doe het gewoon lekker op een feestje of thuis, in ieder geval in een relaxt sfeertje

3. enjoy :wink:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zal ik dan ook maar even zeggen dat het dom was van de topicstarter dat hij onder invloed was van MDMA terwijl hij aan het lassen was? Voegt vast iets toe.
Natuurlijk was dat stom, maar dat begrijpt hij vast ook wel als 1-2 mensen dat zeggen. Dat hoeft hem denk ik niet honderden keren gezegd te worden.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#16
1percent zei:
effe..

warm krijgt iedereen het onder invloed van mdma

klappertanden gaan de meesten ook onder invloed van mdma

als een vage zombie rondlopen doen de meesten bij een hoge dosis mdma en gebruik bij de verkeerde setting..

dus:
1. weet hoeveel je neemt (2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)
2. doe het gewoon lekker op een feestje of thuis, in ieder geval in een relaxt sfeertje

3. enjoy :wink:
Klik om te vergroten...

2x aantal kg IN mg :) voor de topicstarter. ik denk dat iemand die gaat lassen onder invloed ook nog wel het in zn hoofd kan halen om zn dubbele lichaamsgewicht in m te halen. :beer:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#17
1percent zei:
1. weet hoeveel je neemt (2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)
Klik om te vergroten...

Bedoel je dat als initiele dosis? Of verspreidt over een hele avond? Als initiele dosis vindt ik het namelijk vrij hoog. Al helemaal als je geen tolerantie hebt.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#18
Escoban zei:
1percent zei:
1. weet hoeveel je neemt (2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)
Klik om te vergroten...

Bedoel je dat als initiele dosis? Of verspreidt over een hele avond? Als initiele dosis vindt ik het namelijk vrij hoog. Al helemaal als je geen tolerantie hebt.
Klik om te vergroten...

jep ik bedoelde inderdaad als initiele dosis. ik hou namelijk van hard gaan en pak meestal dan ook niet meer bij. Weeg 75-80 kg en neem 180-200mg. Gebruik blijft beperkt tot 3-4x/jaar, dus tolerantie is nooit groot.

Dus, als ik met minimale tolerantie 180mg in 1x kan nemen met mn 80 kg, lijkt de opmerking

(2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)

mij prima gefundeerd.

en dat was inderdaad in mg bedoelt, niet dat de TS meerdere kilo's neemt :tongueout:
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
1percent zei:
1. weet hoeveel je neemt (2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)
Klik om te vergroten...

Maak daar maar 1.5x van, dat is ook al meer dan genoeg om mee te beginnen hoor! Ik bedoel, 140mg voor iemand van 70kg is best wel veel om mee te beginnen. Vind ik dan.....
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#20
het was 50 mg.
en was helemaal weg gedraaid.
weeg zo'n 50-55 kilo dus echt zwaar was het dan niet,toch?
deze keer was het abnormaal warm,veel harder als andere keren,..
en id,ik weet dat het dom was,dus hoeft echt niet meer gezegd te worden,..

op bepaald moment zag ik niets meer.
was volledig weg..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."