Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade aan tong

Schade aan tong

43 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gerechtigheid!
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Katatonia zei:
Gerechtigheid!
Klik om te vergroten...

+1
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ikhebpijn zei:
oke ik weeet dus precies wat je bedoelt
ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg
en toen ben ik niet gaan slapen
en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt
oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg
toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad'
nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt
en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker
VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open
en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape
zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn
nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan
en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden
maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn
me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open
echt van zon sneden ma dat had ik gister al
en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen
ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb
trouwens me keel lama zegge onder je kaken
zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn
Klik om te vergroten...

zijn het niet je amandelen? :rolleyes:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
ikhebpijn is een .info troll!
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tufnut zei:
ikhebpijn is een .info troll!
Klik om te vergroten...

Geloof ik best ja, het lijkt me sterk dat een kind van 49 kilo 1050 mg MDMA in haar lichaam heeft zitten, dan ben je dood.

Maar wat is der precies loos met .info? zijn dat een soort van concurrenten van .nl?
Want ik lees daar ook vaker op, maar ik vind het een beetje te veel van het goede om op 2 verschillende drugsfora een account te gaan aanmaken. :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er speelt nog wel wat gedoe tussen de twee, maar in feite is dat geschiedenis. Hier en daar kun je er nog wel wat over vinden. Ik ga het niet weer uiteenzetten, dat heeft voor niemand een toegevoegde waarde. ls je het echt wilt weten kun je met PB-en.

OT: die hoeveelheid is idd belachelijk en welhaast onmogelijk
r
robinssen9Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk, ik weet precies hoe kut het is. het zit zo:
Als je genoeg pillen op heb krijg je en droge bek en drillende kaak, dat heb je zelf nniet in controle, Jy gaat automatisch op je droge tong bijten, dat veroorzaakt wondjes, heb et zelf vaak genoeg gehad bij grotere dosis xtc. Kan worden voorkomen door tijdens je space veel te drinken.

Suc6
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hou niet zo van zuigen :flushed:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
voortaan kauwgum bij je hebben als je xtc neemt :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Valentijntje zei:
voortaan kauwgum bij je hebben als je xtc neemt :wink:
Klik om te vergroten...

Dat gaat je echt niet helpen :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee idd.. Bovendien zorgt kouwgom ervoor dat je de volgende dag enorme last van je kaken hebt.
c
clowntjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Supervlieg zei:
Nee idd.. Bovendien zorgt kouwgom ervoor dat je de volgende dag enorme last van je kaken hebt.
Klik om te vergroten...

+ 1

kaak-klem (niet prettig)
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#13
in deze posts wellicht het antwoord?
magnesium tegen tandenknarsen...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=86 ... denknarsen

groetjes :stoned:
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb er zelf ook last van. Ik ging laatst trippen en toen heb ik de hele tijd kauwgom in me bek gehad. Voor mijn gevoel had ik nergens op gebeten, of wat dan ook. Maar die volgende ochtend.. Ik voelde als eerste een ongelofelijke pijn in me bek. Er zaten allemaal soort van blaartjes op me tong ofzo, en allemaal wondjes. Ook me wangen lagen helemaal open en ik had waarschijnlijk weer flink zitten knarsetanden, want ik kon niet eens meer normaal een broodje eten zonder van de pijn te vergaan ongeveer. :P
Maar als je kauwgom bij je hebt, is het volgens mij alleen maar zo dat je op dat moment in je trip het idee krijgt dat je niet gaat zitten kloten met je bek, maar volgens mij is het juist alleen maar erger omdat je MOET kauwen voor die kauwgom en dat je alsnog je hele bek open kauwt. Dus zoveel nut heeft het niet (verbeter me als het niet zo is :P).
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kauwgom werkt idd niet, je gaat alleen maar meer kauwen en als je goed hard gaat heb je echt niet door of het nu je tong, wang of die kauwgom is waar je op kauwt. Ik voel zo af en toe een keer met mn vinger tussen mn tanden en als die vinger er dan nog heel uitkomt gaat t de volgende dag nog wel lukken :mrgreen:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Valentijntje zei:
voortaan kauwgum bij je hebben als je xtc neemt :wink:
Klik om te vergroten...

Dat gaat je echt niet helpen :P
Klik om te vergroten...

Das juist :) veel roke help ook niet... Het enige wat mij helpt is gwn je bek late gaan en gwn bekke trekke :openmouth: dan heb ik geen kauwgom/saffe nodig voo rme mond niet naar de kl*te te doen :wave:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Giorgo zei:
Kan het dat er schade aan je tong komt.
Tandenkanrsen heb ik vaak en wondjhs aan kaken.
Maar mijn tong zelf doet erg veel pijn als ik eet, drink, rook alles gewoon.
Het maakt niet veel uit maar het is wel kut.
Klik om te vergroten...


gozer , jij hebt echt altijd wat, dan weer je lever dan ben je weer geel.. nu je tong... volgens mij ben je er:

1. of nog niet klaar voor

2. niet voor geschikt/allergisch
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was afgelopen jaar naa dourfestival geweest en heb daar 3 avonden achter mekaar mdma gesnoven/geslikt en na een tijdje is je gehemelte gewoon naar de klote, ik weet niet of dat het is wat je bedoelt maar daar had ik toen ook ongeveer een week lang last van :openmouth:
T
Tekker_EL_FLASHLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja , ik had dat ook bij men eerste keer .. een heel doosje kauwgom erdoor en toch zat ik met een kapotte tong, ik had mn tong precies zwaa verbrand aan hete soep fzo.. en ik had ook erg veel tandpijn en mn kaken deden ongelooflijk veel zeer :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#20

^-preventief :wink:

gewoon je tong een uurtje in warm water laten hangen en nadien insmeren met zalf :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."