Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar gebruiken jullie (locaties)?

Waar gebruiken jullie (locaties)?

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebruiken jullie puur op festivals, of echt alleen bij iemand thuis? Of beide? Misschien dat er ook mensen zijn die het op nog weer andere locaties gebruiken?

Wat/waar vind je het 't leukste en waarom? Vertel het hier!
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het zelf trouwens nog maar 1 keer gedaan, een half jaar geleden. Dit was bij iemand thuis met 4 vrienden. Ik zou het graag nog eens overdoen, maar weet nog niet precies hoe/wat/waar.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuis,
Feestjes
Coffeeshop
Buurman/buurvrouw
In het bos
Et cetera.. Zolang ik me er maar lekker kan ontspannen/goed voel komt erop neer :)
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#4
lekker thuis op onze wapzolder.....lekker ingericht om te chillen relaxen en...... :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vroeger op school, thuis, feestjes, op het werk, verjaardagen (ook die van oma :grin: ) enz.

Maar het liefst op parties, waar iedereen uit z'n dak gaat. Op het werk moet je toch proberen normaal te doen en dan is het toch minder leuk, al heeft het wel wat.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik het alleen maar thuis lekker in je eigen omgeving met alles binnen handbereik.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#7
momenteel thuis achter pc, met charloulette en mn huis vol met kaarsjes... awsome avond :)

heb ook verschillende zoete snoepjes, om de smaakpupillen te prikkelen :)
o
omegadotexeLid
01-01-2024, 00:00
#8
In principe thuis met veel vrienden en vriendinnen en elkaar lekker de hele avond knuffelen...
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#9
1x thuis gebruikt
3x op een festival
1x in een club maar dan had ik liever alcohol
j
jonas123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
enkel op (goede)festivals
en maar 3keer per jaar. :)
K
KaCoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebruiken alleen thuis. Lekker met zijn 2 en soms met andere lekker chillen met heerlijke trance. Thuis vinden wij super en de volgende dag lekker na chillen
u
ukkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik woon in een oud gebouw ( anti kraak)
dus het is vet als we met een aantal mensen gaan spacen door t gebouw te lopen en naar buiten te gaan ( binnenplaats). heb t nog nooit op een feest gedaan ofzo..
iets houd me toch een beetje tegen, bang om je vrienden te verliezen in vette space stand :grin: dat lijkt me nix haha maar wie weet misschien ooit ergens.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Overal waar je je op je gemak voelt kun je het gebruiken.

jaapi zei:
momenteel thuis achter pc, met charloulette en mn huis vol met kaarsjes... awsome avond :)

heb ook verschillende zoete snoepjes, om de smaakpupillen te prikkelen :)
Klik om te vergroten...

Pas op met zoete snoepjes, ik heb altijd de neiging om extreem veel kauwgom weg te kauwen, maar na de eerste keer dat ik dat deed heb ik wel gemerkt dat ik beter suikervrije kauwgom kon pakken :wink:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
-Mijn huis
-Huis van goede vriend
-Park/bos
-Aan het water


Wat superheilig is op xtc is menthol. In sigarettenvorm, maar bijv ook vicks vapor stick enzo.
u
ukkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
moet je eens een mandarijntje eten
dat was pas apart :grin: vond ik teminste
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wij gebruiken alleen thuis, juist niet op festivals. In geval van kotsen wordt het toch vrij genant. Bovendien heb je alles bij de hand thuis, chill bank, voldoende water, en de muziek die ik wil horen.... Armin van Buuren State Of Trance 2007 is favoriet.... The space we are the space we were... :)
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thuis....heerlijk chill op de bank
Carnaval......beter dan je helemaal lam zuipen
Dance feesten..................verdwijnen in de muziek
Clubs....................heerlijk stout gedragen

Ieder plekje neemt z'n eigen effect mee, jammer dat we steeds weer 6-8 weken moeten wachten :wink:
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
curiouscouple zei:
Thuis....heerlijk chill op de bank
Carnaval......beter dan je helemaal lam zuipen
Dance feesten..................verdwijnen in de muziek
Clubs....................heerlijk stout gedragen

Ieder plekje neemt z'n eigen effect mee, jammer dat we steeds weer 6-8 weken moeten wachten :wink:
Klik om te vergroten...

Ja die 6-8 weken balen wij ook van ! Het geeft ontegenzeggelijk het beste effecft door die tijd er tussen te houden, maar toch.....
Die club variant van jullie lijkt ons ook wel wat ! :)
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#19
...............als jullie niet alleen durven, dan horen we het graag :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#20
25tolife zei:
Thuis,
Feestjes
Coffeeshop
Buurman/buurvrouw
In het bos
Et cetera.. Zolang ik me er maar lekker kan ontspannen/goed voel komt erop neer :)
Klik om te vergroten...

Dit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."