Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar gebruiken jullie (locaties)?

Waar gebruiken jullie (locaties)?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
25tolife zei:
Thuis,
Feestjes
Coffeeshop
Buurman/buurvrouw
In het bos
Et cetera.. Zolang ik me er maar lekker kan ontspannen/goed voel komt erop neer :)
Klik om te vergroten...

Dit
H
HogeNoordenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb tot nu toe twee keer in huis setting gedaan, en dat beviel heel goed.

Vanavond ook weer een keer thuis, wie weet de volgende keer op een feestje.

Maar ben echt blij dat ik het de eerste keer thuis heb gedaan, want als ik toen in een club had gestaan had ik het denk ik best wel beangstigend gevonden haha. Kon ook moeilijk lopen enzo, laat staan dansen, haha!
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#3
ukkie zei:
moet je eens een mandarijntje eten
dat was pas apart :grin: vond ik teminste
Klik om te vergroten...

Manderijn is de shit met xtc wat een smaakexplosie in je mond

On topic :
Meestal bij hardcore/hardstyle feesten, maar ook ook wel bij vrienden thuis of buiten
Feesten vind ik wel het leukst
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha herinner me nog een leuke keer:

Was jaar of 17 was met 2 andere thuis bij mij toen.(In de zomer was snikheet toen) We hadden al een fles tequila en teveel wodka op. Toen kwam iemand met een idee laten we een feestje maken in het openluchtzwembad in de buurt. (Is betaald zwembad met duikplank paar verschillende zwembaden etc.) Toen nam ik 2 CP (Channel plus kent niemand neem ik aan was rond 2003 toen) pillen, en voor ik het wist had iedereen ze op. Eenmaal daar aangekomen over hek geklommen (leunde met de palm van me hand op de spijlen) en gingen zwemmen daar. Was uur of half 1 in de nacht. Nog veel wiet gerookt gedronken totdat politie kwam lol. We waren met een stuk of 10 man we belden anderen ook op om te komen.

Mensen die op een terras zaten verderop hoorden ons van de duikplanken spingen, en belde de politie na een tijd.
Leukste van alles was het feit dat er geen bordje hing met verboden toegang ze konden iets niets maken op wegsturen na en snel naar jullie huis toe! :P. Was wel een unieke ervaring!
Moest ik nog even kwijt die goede 'oude tijd' :)
Had een week later nog zichtbaar een punt in me handen van de spijlen, voelde niets toen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."