#1
1e keer was op een festival, 2e keer op een feest tijdens kamp en daarna in het bos, 3e keer was op een festival en de laatste keer was in de club. Van al deze keren vond ik het op de festivals het leukste, want de sfeer is daar gewoon het beste.
curiouscouple zei:Thuis....heerlijk chill op de bank
Carnaval......beter dan je helemaal lam zuipen
Dance feesten..................verdwijnen in de muziek
Clubs....................heerlijk stout gedragen
Ieder plekje neemt z'n eigen effect mee, jammer dat we steeds weer 6-8 weken moeten wachten![]()
25tolife zei:Thuis,
Feestjes
Coffeeshop
Buurman/buurvrouw
In het bos
Et cetera.. Zolang ik me er maar lekker kan ontspannen/goed voel komt erop neer![]()
ukkie zei:moet je eens een mandarijntje eten
dat was pas apartvond ik teminste
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."