Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar gebruiken jullie (locaties)?

Waar gebruiken jullie (locaties)?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#1
1e keer was op een festival, 2e keer op een feest tijdens kamp en daarna in het bos, 3e keer was op een festival en de laatste keer was in de club. Van al deze keren vond ik het op de festivals het leukste, want de sfeer is daar gewoon het beste.
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij gebruiken alleen thuis, juist niet op festivals. In geval van kotsen wordt het toch vrij genant. Bovendien heb je alles bij de hand thuis, chill bank, voldoende water, en de muziek die ik wil horen.... Armin van Buuren State Of Trance 2007 is favoriet.... The space we are the space we were... :)
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuis....heerlijk chill op de bank
Carnaval......beter dan je helemaal lam zuipen
Dance feesten..................verdwijnen in de muziek
Clubs....................heerlijk stout gedragen

Ieder plekje neemt z'n eigen effect mee, jammer dat we steeds weer 6-8 weken moeten wachten :wink:
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
curiouscouple zei:
Thuis....heerlijk chill op de bank
Carnaval......beter dan je helemaal lam zuipen
Dance feesten..................verdwijnen in de muziek
Clubs....................heerlijk stout gedragen

Ieder plekje neemt z'n eigen effect mee, jammer dat we steeds weer 6-8 weken moeten wachten :wink:
Klik om te vergroten...

Ja die 6-8 weken balen wij ook van ! Het geeft ontegenzeggelijk het beste effecft door die tijd er tussen te houden, maar toch.....
Die club variant van jullie lijkt ons ook wel wat ! :)
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#5
...............als jullie niet alleen durven, dan horen we het graag :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
25tolife zei:
Thuis,
Feestjes
Coffeeshop
Buurman/buurvrouw
In het bos
Et cetera.. Zolang ik me er maar lekker kan ontspannen/goed voel komt erop neer :)
Klik om te vergroten...

Dit
H
HogeNoordenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb tot nu toe twee keer in huis setting gedaan, en dat beviel heel goed.

Vanavond ook weer een keer thuis, wie weet de volgende keer op een feestje.

Maar ben echt blij dat ik het de eerste keer thuis heb gedaan, want als ik toen in een club had gestaan had ik het denk ik best wel beangstigend gevonden haha. Kon ook moeilijk lopen enzo, laat staan dansen, haha!
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#8
ukkie zei:
moet je eens een mandarijntje eten
dat was pas apart :grin: vond ik teminste
Klik om te vergroten...

Manderijn is de shit met xtc wat een smaakexplosie in je mond

On topic :
Meestal bij hardcore/hardstyle feesten, maar ook ook wel bij vrienden thuis of buiten
Feesten vind ik wel het leukst
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha herinner me nog een leuke keer:

Was jaar of 17 was met 2 andere thuis bij mij toen.(In de zomer was snikheet toen) We hadden al een fles tequila en teveel wodka op. Toen kwam iemand met een idee laten we een feestje maken in het openluchtzwembad in de buurt. (Is betaald zwembad met duikplank paar verschillende zwembaden etc.) Toen nam ik 2 CP (Channel plus kent niemand neem ik aan was rond 2003 toen) pillen, en voor ik het wist had iedereen ze op. Eenmaal daar aangekomen over hek geklommen (leunde met de palm van me hand op de spijlen) en gingen zwemmen daar. Was uur of half 1 in de nacht. Nog veel wiet gerookt gedronken totdat politie kwam lol. We waren met een stuk of 10 man we belden anderen ook op om te komen.

Mensen die op een terras zaten verderop hoorden ons van de duikplanken spingen, en belde de politie na een tijd.
Leukste van alles was het feit dat er geen bordje hing met verboden toegang ze konden iets niets maken op wegsturen na en snel naar jullie huis toe! :P. Was wel een unieke ervaring!
Moest ik nog even kwijt die goede 'oude tijd' :)
Had een week later nog zichtbaar een punt in me handen van de spijlen, voelde niets toen..
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gebruiken jullie puur op festivals, of echt alleen bij iemand thuis? Of beide? Misschien dat er ook mensen zijn die het op nog weer andere locaties gebruiken?

Wat/waar vind je het 't leukste en waarom? Vertel het hier!
D
DakpanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het zelf trouwens nog maar 1 keer gedaan, een half jaar geleden. Dit was bij iemand thuis met 4 vrienden. Ik zou het graag nog eens overdoen, maar weet nog niet precies hoe/wat/waar.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thuis,
Feestjes
Coffeeshop
Buurman/buurvrouw
In het bos
Et cetera.. Zolang ik me er maar lekker kan ontspannen/goed voel komt erop neer :)
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#13
lekker thuis op onze wapzolder.....lekker ingericht om te chillen relaxen en...... :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vroeger op school, thuis, feestjes, op het werk, verjaardagen (ook die van oma :grin: ) enz.

Maar het liefst op parties, waar iedereen uit z'n dak gaat. Op het werk moet je toch proberen normaal te doen en dan is het toch minder leuk, al heeft het wel wat.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik het alleen maar thuis lekker in je eigen omgeving met alles binnen handbereik.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#16
momenteel thuis achter pc, met charloulette en mn huis vol met kaarsjes... awsome avond :)

heb ook verschillende zoete snoepjes, om de smaakpupillen te prikkelen :)
o
omegadotexeLid
01-01-2024, 00:00
#17
In principe thuis met veel vrienden en vriendinnen en elkaar lekker de hele avond knuffelen...
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#18
1x thuis gebruikt
3x op een festival
1x in een club maar dan had ik liever alcohol
j
jonas123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
enkel op (goede)festivals
en maar 3keer per jaar. :)
K
KaCoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gebruiken alleen thuis. Lekker met zijn 2 en soms met andere lekker chillen met heerlijke trance. Thuis vinden wij super en de volgende dag lekker na chillen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."