Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen met 220mg MDMA?

Pillen met 220mg MDMA?

41 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oeff, neem meestal halve Q's op een feestje, maar had nu eindelijk een speakertje van een vriend bemachtigt.
Eerste halfje ging goed, kwam heerlijk op, lekker op de dubstep losgegaan etc.
2e halfje neem ik meestal als de eerste aan het pieken is, dus dat deed ik uit gewoonte nu ook.
Die kwam hard zeg, moest gaan zitten, mn hart ging als een tierelier. Na wat hasj ging ik weer goed, en lekker doorgefeest :)

Dit is geen kinderspeelgoed, ook niet in halfjes!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blijken inderdad stevige pilletjes te zijn na wat resultaten, heb ze bij het topic 'Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop' erbij gezet. Geen speelgoed inderdaad!
Wat voorkennis is wel zo fijn/verstandig over deze pil.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Blijken inderdad stevige pilletjes te zijn na wat resultaten, heb ze bij het topic 'Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop' erbij gezet. Geen speelgoed inderdaad!
Wat voorkennis is wel zo fijn/verstandig over deze pil.
Klik om te vergroten...
Heel goed. Het was puur uit gewoonte, gewoon een halfje bijnemen op de piek, maar als je dan in totaal 200mg in je systeemhebt als iemand van 75 kg, dan komt dat toch ietsje hard :openmouth:
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helaas zit dat er voor mij niet meer in na dat ik vroeger Mdma een tijdje heb misbruikt, bij doseren heeft bij mij totaal geen zin, alleen de eerste dosis, maar als ik er nu tijdje tussen laat werken die speakers van 200+- prima. geen love feeling, die is allang verdwenen maar wel uber space
I
IkbeneenbeginnerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vraagje, kom je ook uit limburg? Want bij ons hier zijn opeens 220mg 'opgedoken'
C
ChemipackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb een tijdje terug op loudness ook kennis mogen maken met de witte speakers, WAUW :hearteyes:
Duurde bij mij extreem lang voor die in kwam, halfje genomen, na 3 kwartier (wanneer die normaal komt) begon ik het een beetje warm te krijgen, beetje tintele, en na ongeveer 1,5 uur klapte die keihard in. Zo heb ik ze nog niet meegemaakt, van een halve kon ik me bek totaal niet stil houden, kon bijna door de zaal achter me kaak aanrennen.
Aanrader is dus inderdaad goed op te passen met deze tabletjes, dan ken je er een hoop lol aan overhouden. Spijtig genoeg heb ik ze nog niet in mijn buurt kunnen vinden, maar dit zijn echte aanraders !
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ze vorige maand op de kop getikt, gelijk voorraadje aangelegd. Ga ze met HardBass uittesten. Ben benieuwd. Kan iemand me aanraden te beginnen met een halfje of een kwartje? Halve 1 Qdance ben ik normaal gewend??
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chemipack zei:
Heb een tijdje terug op loudness ook kennis mogen maken met de witte speakers, WAUW :hearteyes:
Duurde bij mij extreem lang voor die in kwam, halfje genomen, na 3 kwartier (wanneer die normaal komt) begon ik het een beetje warm te krijgen, beetje tintele, en na ongeveer 1,5 uur klapte die keihard in.
Klik om te vergroten...
Dit had ik dus ook. Normaal duurt het bij mij sowieso een tijdje voor ze in slaan en bij Qlimax had ik van te voren erg veel pizza/spareribs gehad dus was het wel te verklaren. Maar nou vorige keer s'avonds eerst een lichte maaltijd gegeten en en daarna heb ik een 5 uur later een halfje gedropt, na een uur werkte dit nog niet en daarna 3/4 gedropt, ook dit duurde nog meer dan een half uur voordat het werkte. Doordat ik ook nog een bommetje speed had gehad klapte die uiteindelijk heerlijk in en net niet te hard. (Zonder speed zou het veel te mal gegaan zijn :mrgreen: )

Nu ik dit zo schrijf denk ik trouwens ook dat het komt door dat de speakers enorm hard gedrukt zijn... dus het langer duurt voordattie 'uitelkaar valt in je maag'...

pimthunder zei:
Heb ze vorige maand op de kop getikt, gelijk voorraadje aangelegd. Ga ze met HardBass uittesten. Ben benieuwd. Kan iemand me aanraden te beginnen met een halfje of een kwartje? Halve 1 Qdance ben ik normaal gewend??
Klik om te vergroten...
Een halve Speaker zal wel wat zwaarder zijn dan een Q maar denk dat dit vooral te merken zal zijn in tijd (doordat ze zo hard gedrukte zijn).
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oeps; was voor HSLover bedoelt. Ik en met een smartphone posten >.<
H
HarstylerloverLid
01-01-2024, 00:00
#10
zaterdag is xqlusive. Ik heb daarvoor twee speaker besteld. Alleen is mijn vraag omdat ik een meisje ben 1.70m en 58kg. Is het verstandig om ze te nemen. Ik lees er allemaal enge verhalen over. Of kan ik gewoon kwartjes doen?
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#11
xtcl0ve zei:
Ik zit er over na te denken om er een te halen en.te laten testen, maar ik zou graag willen weten of het uberhaupt wel kan

Groeten,
J
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf die witte speakers en ik ben er niet zo blij mee, want 180mg is al teveel voor mij.

Als meisje zijnde is de dosis sowieso al minder; 1-1,5mg/kg_lichaamsgewicht, dus 220 is gewon monsterlijk teveel voor je, hoewel je het natuurlijk helemaal zelf moet weten.

Het probleem is dus dat doseren niet chill is met een pil waar teveel inzit, namelijk omdat de MDMA niet even gespreid over de hele pil kan zijn, laat staan dat je stash nooit allemaal de exacte hoeveelheid heeft per pil.

Ik kan 150mg makkelijk verdragen maar met drie kwartjes van die 220mg bonkers kon ik een uur van een heel erg leuk feestje lekker afkoelen omdat ik elke keer als ik de zaal in liep duizelig begon te worden (oververhitting).

Uiteraard ben ik je vader niet, maar ik zou het je afraden die 220 bonkers te nemen.
A
ADutchNightmareLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harstylerlover zei:
zaterdag is xqlusive. Ik heb daarvoor twee speaker besteld. Alleen is mijn vraag omdat ik een meisje ben 1.70m en 58kg. Is het verstandig om ze te nemen. Ik lees er allemaal enge verhalen over. Of kan ik gewoon kwartjes doen?
Klik om te vergroten...

Ik wil het je zaterdag allemaal uitleggen goed :P
Je kan ze gewoon prima nemen. Kijk je wel uit voor overdosis? Ik had er op thunderdome 2 geslikt en mijn been leek wel een anker, was wel na 5minuten weg maar toch echt even heftig.

Zo bijzonder vond ik ze overgens ook niet...
1ste keer Lacoste was lekkerst. Hard Bass gaan we voor de rotondes.
J
JunkDeLuxe*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Witte speakers. zijn zeker zware jongens. Bij deze begin ik niet meteen met een hele, aangezien m'n maag dan kan gaan protesteren.
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hard Bass gaan we voor de rotondes.

Hoe zijn deze getest op aantal mg?

Afgelopen week speakers gedaan en ik vond ze geweldig, het lijkt wel of elke space beter word :tongueout:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
xtcl0ve zei:
Hard Bass gaan we voor de rotondes.

Hoe zijn deze getest op aantal mg?

Afgelopen week speakers gedaan en ik vond ze geweldig, het lijkt wel of elke space beter word :tongueout:
Klik om te vergroten...
Wat voor rotondes? Toevallig oranje plattige pillen met breeklijn? Die zijn 140-160.
S
SjardyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja dat klopt heb ze 2x laten testen de eerste keer stond hij nog niet in de database uitslag 196mg tweede keer werd hij herkend en kreeg ik 182~213 terug. Gemiddeld 200mg. Geloof dat hij nu nog hoger uitvalt.
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goedemiddag medeforum gebruikers.

Gister was ik bij een maatje van me die beweert, dat een klasgenoot van hem pillen heeft met 220mg mdma.
Nou heb ik wel een beetje ervaring met Xtc, en heb qdance thuis liggen getest op 170mg.
Maar nou vroeg ik me af of 220mg wel kan?

Ik zit er over na te denken om er een te halen en.te laten testen, maar ik zou graag willen weten of het uberhaupt wel kan

Groeten,
J
S
SilentHunterNLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die ga ik morgen toevallig ophalen.
Zijn het Witte Speakers? Die ligt rond de 185-220 mg
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het wel kan? Tuurlijk kan het. Hoezo zou er nou weer niet 20mg meer in kunnen zitten? Het is niet dat het opeens stopt ofzo bij 190mg...
x
xtcl0veLid
01-01-2024, 00:00
#20
SilentHunterNL zei:
Die ga ik morgen toevallig ophalen.
Zijn het Witte Speakers? Die ligt rond de 185-220 mg
Klik om te vergroten...


Hij had het idd over speakers

Paperplane. zei:
Het wel kan? Tuurlijk kan het. Hoezo zou er nou weer niet 20mg meer in kunnen zitten? Het is niet dat het opeens stopt ofzo bij 190mg...
Klik om te vergroten...

Het leek me wel logisch maar wou het graag zeker weten volgende week ga ik er 1 ophalen en laten testen

Groeten
J

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."