Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste 'gebruikers', ik vroeg me iets af. Hoe zit het nou eigenlijk met Cocaine gebruiken als je sport? Dus ging ik eerst even wat informatie opzoeken op internet. Gek genoeg kwam ik erachter dat bijna overal stond dat cocaine helemaal niet prestatiebevorderend is, maar wat ze er precies onder verstaan weet ik ook niet. Nou weet ik uit eigen ervaring (heb af en toe coke gedaan, maar 3x ofzo in totaal in mijn leven en laatste keer was maanden geleden) dat wanneer ik coke opheb, een enorme hoeveelheid energie heb en veel minder snel moe word(weliswaar minder dan bij XTC want bij xtc voel ik me helemaal niet meer moe). Bovendien heb ik het gevoel dat wanneer ik coke opheb, ik veel 'sterker' ben, dus dat ik harder kan slaan enzovoorts. Harder slaan + een grotere uithoudingsvermogen zijn toch wel prestatiebevorderend bij een sport zoals kickbocksen bijvoorbeeld? Of zit ik nu fout en heb ik alleen het gevoel alsof ik harder sla? PS: Ik ben zelf geen kickbokser of iets, ik fitness alleen maar dat effe terzijde."
"Hey, bedankt voor je reactie! Ik snap best je bezorgdheid e.d. maar dat hoeft helemaal niet. Ik zal je kort en krachtig uitleggen waarom: Ik ben helemaal niet van plan om cocaine te gebruiken tijdens het fitnessen en/of andere sport, ik vroeg het me alleen af Dus je hoeft je nergens over druk te maken, ik doe het niet omdat ik weet dat het slecht is. Ik vraag me alleen af wat iets als cocaine kan doen tijdens het kickboksen en/of andere sport, natuurlijk ga ik dit zelf niet doen. Alsnog bedankt voor de informatie, misschien dat iemand anders er iets aan heeft die het wel wilt gaan doen PS: Ik las dat je me wel eens zou willen helpen met voeding/trainingsschema...En ik heb best hulp nodig. Kan je me misschien PM'en? Voor wat hulp, als je zou willen. Groetjes!"
"Beste leden van het forum dit weekend ga ik voor het eerst speed gebruiken. kan niet wachten en ben er behoorlijk benieuwd naar maar 1 probleempje... Ik heb al veel research gedaan en kom bijna overal tegen dat slapeloosheid optreedt bij speed. Aangezien ik al zelf een 'slechte slaper ben', dus altijd heel laat slaap..Bijvoorbeeld nu weet ik bijna 100% dat ik ook slapeloos zal zijn na speed gebruik. Nu las ik op sommige sites dat mensen bijvoorbeeld alcohol drinken na een avondje speed. Graag zou ik ook alcohol willen gebruiken, maar het probleem is dat ik niet vaak drink en als ik drink niet veel kan drinken anders ga ik kotsen (mijn keel prikt snel omdat ik alcohol niet gewend ben) Nu heb ik toch een aantal vraagjes; Als ik speed op heb en ik drink, kan ik dan meer drinken? Dus merk ik niks van dat geprikkel? Is het beter om alcohol te drinken, of een joint te roken na speed gebruik? Werkt het uberhaupt wel? Zo ja, heb ik dan een chille slaap of word ik na een paar uur wakker? Andere middelen dan alcohol of wiet hoeven jullie mij niet aan te raden omdat ik er simpelweg niet aan kan komen, ik heb geen contacten voor allerlei medische middelen en bestellen doe ik niet aan. Dus voor mij bestaat alleen de optie alcohol of wiet Ik weet dat de combinaties heel slecht zijn maar dit is eenmalig want normaal gebruik ik 1x xtc per 3 weken en daar ga ik wel gewoon van slapen, ik wil alleen effe een keer de ervaring hebben gehad van Speed. dankjewel!"
"Ten eerste, bedankt voor jullie reacties en de aandacht om mijn topic te lezen. Om maar een betere indicatie te geven over mij: Ja ik gebruik drugs; hoofdzakelijk alleen XTC. Ik heb wel eens coke gedaan maar bevalt me niet goed dus ben weer op de XTC doorgegaan. Ten tweede wil ik zeggen dat ik jullie heel erg bedank dat jullie mij willen helpen maar om nogmaals aan te geven weet ik dat ik niet in slaap zal vallen zonder een ander middel erbij, ik ben een slechte slaper op schooldagen slaap ik ook pas rond 2-3. Ik ga het dus toch gebruiken, ookal weet ik zelf dat het heel erg slecht is...Maarja risico van 't vak en ik ben koppig helaas. Dus zouden jullie mij willen helpen met de vragen die ik in mijn 1e post stelde? Ik waardeer jullie bezorgdheid maar ga het toch doen, ik hoef ook niet meer te horen dat ik dom ben etc. want dat weet ik wel voor de wijsneuzen. Alvast bedankt"
"Als ik speed op heb en ik drink, kan ik dan meer drinken? Dus merk ik niks van dat geprikkel? Klik om te vergroten... nog niet echt een direct antwoord gekregen, en ook niet op de vraag wat ik beter kan pakken joint of alcohol. Wel bedankt voor jullie informatie en ik snap heel best dat jullie het me afraden, alleen is 't voor 1x. Na deze keer ga ik gewoon weer verder op xtc(niet dat dat goed is:') ) maar op xtc pak ik het wel heel ''professioneel'' aan. mvg"
"Wat is dit nou weer voor hypocrisie? Jullie gebruiken toch zelf ook? TS begrijpt denk ik zelf ook wel dat het niet het allerbeste is om zo vaak te gebruiken maar de ''aanbevolen'' hoeveelheid hoeft niet te betekenen dat dat MOET, het geeft zoals gezegd alleen een aanbeveling ( een advies dus...) Dit merk ik veel op deze site als ik topics lees, mensen geven geen antwoord op de vraag die TS stelt maar moeten altijd commentaar hebben over het gebruik enz enz. laat die jongen toch zelf doen wat hij wil. En op die comment dat je love gevoel zogenaamd permanent weg zou moeten zijn TS, totale onzin. Ik heb XTC een paar maanden lang gemiddeld 2x per week gebruikt, en heb nog steeds 't gevoel. Ik ben nu wel een tijdje gestopt, ik ga waarschijnlijk dit weekend weer spacen maar geloof mij, ik heb nog steeds het gevoel. Je Serotonine raakt ook niet op, het verminderd na een tijdje maar herstelt zich ook weer. Zoveel hypocrisie & slechte propaganda op deze site bah"
"Jammer dat er zoveel hypocrieten en propaganda-makers zijn bedoel je. Natuurlijk is dat bewezen, maar dan zou je MDMA moeten misbruiken over een veel langere periode en dan spelen andere factoren ook nog mee natuurlijk...Zoals het er na uit ziet hoeft TS daar niet bang voor te zijn in ieder geval."
"Vraagje, kom je ook uit limburg? Want bij ons hier zijn opeens 220mg 'opgedoken'"