"LeVaaG zei:
Hallo, ik gebruik nu all 3 jaar speed, en kan je verzekeren dat speed, anders is dan mdma.. als je een bommetje maakt, kan je als beste een lege capsoule gebruiken. Anders een lang vloeitje, waar je speed in gooidt, en het vloeitje naar de andere uiteinde fout, en hem dicht draaid tot een bolletje.. het geen wat anders is dan xtc, is dat je prima zou kunnen werken, athans wel voor mij want ik kan bij voorbeeld de hele dag plezier hebben met een opdracht waarbij ik steeds de zelfde handeling moet doen, of uren lang tekenen, of praten met mijn medergebruikers. Soms kan ik uren fantaseren, en een plan uitschrijven voor bijvoorbeeld dingen die ik wil kopen, en hoe ik geld daar voor regelen.. ook gamen of zieke frenchecore/tekno draaien is chill. Pff soms type ik de hele nacht, eenverhaal op de pc.. was op een gegevent moment zo erg dat ik, tot de 6/7 nacht door ging, en meestal rondt de 7e nacht inslaap viel, en naar paar uur slapen waker werdt, en vrolijk verder ging.. na een tijdje begon ik redelijk last te krijgen, van de verslaving ook in het ziekenhuis belande.. toen besloot ik dat even een 6 weekje detoxing moest doen om de verslaving weer onder controle te krijgen, want zelf balanceren lukte niet meer, en voelde amper nog wat van speed.. nou ik weer gedetoxt ben is balanceren weer mogelijk.. maar in aprill ga ik een halfjaar werken en 7 dagen lang, en door heel het land, dus geen mogelijkheid heb te kennen gebruiken.. de verslaving van speed vindt ik sterker dan xtc, omdat pep standaardt wordt, en xtc niet chill is om standaardt te doen
20 stuks Wel gezien heb en ook van moet braken, en xtc dan ook kut gaat voellen, en met pep daar geen last van hebt. En naja met pillen op kan je beter op een feest lijpen, en speed vindt ik het gevaar dat je over all wel kan zijn met pep, en dan standaardt gebruiker wordt
Klik om te vergroten...
Ik wens je veel succes en bedankt voor de tip.
Ik heb mijn speed/pep €10tje was ik kwijt.
Is slikken wel makkelijker voor festival dan nakken?"
In: Speed vraagjes
1-1-2024