Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zaterdag is xqlusive. Ik heb daarvoor twee speaker besteld. Alleen is mijn vraag omdat ik een meisje ben 1.70m en 58kg. Is het verstandig om ze te nemen. Ik lees er allemaal enge verhalen over. Of kan ik gewoon kwartjes doen?"