prachtige bijdrage aan een topic van een jaar geleden
#2
Hallo DFers!
Ik had afgelopen vrijdag na een periode van 4 maanden maar weer xtc genomen (260mg) op een dubstep feestje, en mijn god wat was het een heerlijk feest en wat was de muziek lekker. Nu vraag ik mij af, doen jullie XTC het liefst op feestjes, of eerder met vrienden bij iemand thuis (wat ik nog geen een keer heb gedaan). En welke muziek vinden jullie het lekkerst om te luisteren.
Nu weer een pauze van 2 tot 4 maanden en ik kan weer
Thuis is net zo chill als op feestje, alleen andere vibe, andere trip. Thuis meer chillen, feestje meer knallen.
#4
gebruik op feesten maar ook wel met vrienden thuis
luister het liefst hardcore maar hardstyle is ook te doen
heb t liefst pillen van rond de 150 mg
#5
Heb nu meerdere malen zowel thuis al op een feestje gebruikt, het is niet echt met elkaar te vergelijken. Toch gebruik ik liever op een feest.
#6
Ik vond buiten gebruiken altijd erg chill. Lekker lopen. Chillen op allelij plekken. Jointje hier, jointje daar. Heerlijk.
#7
Ik heb het nu 1 keer gedaan op een feestje, eerst dubstep @ 92.5mg en dat was echt super (ik houd sowieso heel erg van dubstep, ook nuchter of met wiet/drank) en daarna na de 2e half @ 185mg nog heel lang gedanst op techno op de afterparty en veel gepraat met mensen waarvan het grootste deel ook xtc of speed op had en dat beviel heel goed, lijkt me chiller dan thuis aangezien het losgaan me toch het best bevalt van de dingen die ik heb gedaan.
#8
Zelf heb ik pas een keer gebruikt maar dat deden we bij iemand thuis.
We hadden TMF of MTV Brand New opstaan (lekker hard) en ik moet eerlijk zeggen dat ik alle muziek kon waarderen. Muziek waar ik normaal van kots zoals hip-hop vond ik helemaal geweldig die avond. Ik waardeerde eigenlijk alles van het leven zeg maar.
Toch heb ik echt de behoefte om xtc te gaan gebruiken in een discotheek of zo, maar bij ons in de vriendengroep loopt dat nooit zo'n vaart omdat de helft nooit geld heeft.
En thuis gebruiken gaat voorlopig ook niet meer omdat bijna iedereen van onze groep nog in het ouderlijk huis woont.
Dat vind ik wel echt kut, en ook vind ik het kut dat er maar 3 man van onze vriendengroep gebruiken terwijl we met 19 man zijn. Het zou natuurlijk het vetste zijn om met z'n alle helemaal waus te worden. Nu krijgen wij 3 vaak een beetje scheve gezichten omdat xtc harddrugs is en dat harddrugs troep en rommel en slecht voor je is. maar dat is weer een discussie van een hele andere orde.
Als iemand een suggestie heeft waar ik heen kan gaan met mijn maten waar het feest is in de omgeving van Reuver dan hoor ik het graag. Er is gewoon nooit wat te beleven nergens niet bij ons in de buurt. En ik ga ook geen pillen slikken in de plaatselijke kroeg.
#9
Ieder setting geeft weer een ander effect. Ik kan niet zeggen dat ik het thuis of op een feestje lekkerder vind. Het is gewoon anders.
Thuis is heerlijk chill, maar op een feestje is het ook zwaar relext. En dat kan een techno-feestje maar ook lekkere Progressive of Hardstyle trek ik dan goed. Mijn pilletje en gemoedstoestand passen zich aan, aan de setting
#10
ik vind het lekker om op een feest te gebruiken.
maar af en toe keertje met maten buiten ofzo gwn chille met pille is ook zwaar dol dan kun je je lekker concentreren op de hallucinaties ^^.
wat ik op een feest een stuk minder heb mar die lasers voelen gewoon zo lekker en die muziek enzo !!!!!! kan niet wachten tot 24 maart MOH
#11
Lekker op een house/harder styles feessie met goeie sfeer, gezellige mensen en bovenal een buitenruimte waar je binnen een minuut moet kunnen zijn!
#12
Heeft beide zijn charmes.
Thuis vind ik alles prima, ligt aan de sfeer, met vriendje, of met vrienden etc.
Op een feestje toch lekker muziek met psychedlische inslag, goa trance, donkere vieze dubstep of tekno met een K
#13
Lekker of feestje met emo- en melodieuze Techhouse/Techno/Minimal/Trance en allerlei gebruikers on mij heen. Soort van moderne hippy tijd.
Het leukste is als het nog een beetje in je systeem zit als het feest afgelopen is, zodat lopen en praten met mensen zo vreselijk heerlijk is.
Thuisgebruik vind ik niet echt denderend. Je spaced um, maar het heeft geen leuke functie zoals ik het dan ervaar.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.