Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vindt dat jullie voor de eerste keer verstandig gebruikt hebben en idd die duivjes zijn goede pillen haha heb ze zelf ook regelmatig gehad mooi dat jullie nu een fijne ervaring rijker zijn blijf op deze manier gebruiken en wordt niet te overmoedig gebruik zelf al 15 jaar xtc en nog steeds met verstand hoop dat jullie dat ook blijven doen veel speace plezier verder"
"gebruik op feesten maar ook wel met vrienden thuis luister het liefst hardcore maar hardstyle is ook te doen heb t liefst pillen van rond de 150 mg"