Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillenshirt

Pillenshirt

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BongerLid
01-01-2024, 00:00
#1
welke heb jij al geprobeerd? alle bekende logo's van de laatste tijd staan er op :grin:



http://www.redbubble.com/people/deeltje ... 12-edition

:xtc:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is wel al een hele tijd geleden dat ik nog eens een pilletje geslikt heb...
Maar diegene die ik heb geprobeert heb die erop staan zijn:

*Duifje
*Olifantje
*Diamantje
*Hartje
*Sterretje
*Eurotje/dollar
*Mitsubishi
*Ferrari

grts!
B
BongerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ook hoor, heb alleen het duifje en hartje gehad.
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Appeltjes, Def-Qon.

Geen Sonic te zien? :tongueout:
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Groene canadees / Witte ufo / Witte speaker / Rode defqon / Gele triforce / Rode duif / Blauwe tmobile / Oranje qdance .. En dat allemaal in een tijdsbestek van een half jaar leren kennen en gebruikt. :openmouth: Wat triest nu ik er zo over nadenk ..
B
BongerLid
01-01-2024, 00:00
#6
QTarantino zei:
Groene canadees / Witte ufo / Witte speaker / Rode defqon / Gele triforce / Rode duif / Blauwe tmobile / Oranje qdance .. En dat allemaal in een tijdsbestek van een half jaar leren kennen en gebruikt. :openmouth: Wat triest nu ik er zo over nadenk ..
Klik om te vergroten...
1tje van allemaal? of ook nog eens meerdere van een soort?
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Groene canadees x 2 / Witte ufo x 1/2 / Witte speaker x 1 / Rode defqon x2 / Gele triforce x1 / Rode duif x 1/2 / Blauwe tmobile x 1/2 / Oranje qdance x 1.5
C
ChemipackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zie hier ook 't blauwe decibelletje al op staan.. zijn toch niet echt bekend volgens mij?
1 a 2 reportjes op PR, maar kom ze nergens tegen..
B
BongerLid
01-01-2024, 00:00
#9
QTarantino zei:
Groene canadees x 2 / Witte ufo x 1/2 / Witte speaker x 1 / Rode defqon x2 / Gele triforce x1 / Rode duif x 1/2 / Blauwe tmobile x 1/2 / Oranje qdance x 1.5
Klik om te vergroten...
9 in 6 maanden dus, ken mensen die meer doen :wink:
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja geloof ik graag, ken zelf ook een hoop mensen die echt een hoop meer doen. Maar het blijft alsnog veel natuurlijk! Als je nagaat dat je in de ideale situatie 1x in de 3 maanden 1 a 2 x je lichaamsgewicht neemt zou je in 6 maanden maximaal 300 MG mogen nemen wat uitkomt op 2 pillen :wink:
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vraag me trouwens af wat er gebeurt als je met dergelijke tshirt aan gaat feesten :grin:
h
hardstyle070Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha. Vet shirt.. Zou hem best willen aanschaffen!

Speakertjes
Triforce
Mitshubishi
Eekhoorntje
Q Dance

En de favoriet blijft het witte speakertje! :rock:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik mag hem hebben als ik afstudeer! (hoor het over een paar dagen) :grin: :hearteyes:
Vind hem erg leuk, staan er ook wel een paar op die ik heb gehad :)
B
BongerLid
01-01-2024, 00:00
#14
AgeOfLove zei:
Vraag me trouwens af wat er gebeurt als je met dergelijke tshirt aan gaat feesten :grin:
Klik om te vergroten...
Veel kenners die even aanwijzen welke ze op hebben :grin:
Geen probleem bij de fouillering overigens.
F
FrozenToastLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speakers 1x
Boompjes 2x halfje
Rode Triforce 1x
(Roze) Love hartjes - aanrader samen met meisjes! :hearteyes:
d
dolle30Lid
01-01-2024, 00:00
#16
keb alleen de speaker en de defqon gehad, alleen de blauwe versie ervan, best avond van me leven :grin:
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb die van de AH gehad!!

Ik woon in Berlijn, en kreeg het aangeboden. Ik vroeg de duitser nog, wat staat er op. Kreeg als antwoord: Keine anhung, irgendwas komisch.
Op toilet gekeken, ja hoor de Albert heijn!! Heb me dood gelachen en het de Duitsers even uitgelegd, dit is een supermarkt in Nederland :wink:

Erg slechte pil trouwens, vol met speed, weinig of geen MDMa
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bonger zei:
QTarantino zei:
Groene canadees x 2 / Witte ufo x 1/2 / Witte speaker x 1 / Rode defqon x2 / Gele triforce x1 / Rode duif x 1/2 / Blauwe tmobile x 1/2 / Oranje qdance x 1.5
Klik om te vergroten...
9 in 6 maanden dus, ken mensen die meer doen :wink:
Klik om te vergroten...

er zullen altijd mensen zijn die meer gebruiken ..
S
Stuiterbal91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Witte speaker, Defqon, mis alleen het aapje nog haha.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bonger zei:
welke heb jij al geprobeerd? alle bekende logo's van de laatste tijd staan er op :grin:



http://www.redbubble.com/people/deeltje ... 12-edition

:xtc:
Klik om te vergroten...
Van naam en "gezicht" ken ik er toch te veel denk ik. Memories.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."