Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillenshirt

Pillenshirt

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BongerLid
01-01-2024, 00:00
#1
universal*flow zei:
ik heb die van de AH gehad!!

Ik woon in Berlijn, en kreeg het aangeboden. Ik vroeg de duitser nog, wat staat er op. Kreeg als antwoord: Keine anhung, irgendwas komisch.
Op toilet gekeken, ja hoor de Albert heijn!! Heb me dood gelachen en het de Duitsers even uitgelegd, dit is een supermarkt in Nederland :wink:

Erg slechte pil trouwens, vol met speed, weinig of geen MDMa
Klik om te vergroten...
De AHs die ik ken (paar jaar geleden) waren gewoon zuiver hoor. Maar in het buitenland is het altijd maar afwachten wat je krijgt ja.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bonger zei:
universal*flow zei:
ik heb die van de AH gehad!!

Ik woon in Berlijn, en kreeg het aangeboden. Ik vroeg de duitser nog, wat staat er op. Kreeg als antwoord: Keine anhung, irgendwas komisch.
Op toilet gekeken, ja hoor de Albert heijn!! Heb me dood gelachen en het de Duitsers even uitgelegd, dit is een supermarkt in Nederland :wink:

Erg slechte pil trouwens, vol met speed, weinig of geen MDMa
Klik om te vergroten...
De AHs die ik ken (paar jaar geleden) waren gewoon zuiver hoor. Maar in het buitenland is het altijd maar afwachten wat je krijgt ja.
Klik om te vergroten...

ja, in de regel neem ik eigenlijk ook geen pillen in ht buitenland.
Heb die maanden ook veel gefeest. Het kan ook maar zo tolerantie zijn geweest :wink: who knows
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het shirt al een tijdje binnen trouwens, hij is erg leuk. :grin: Helaas valt 'ie wat groot uit, waardoor het niet echt leuk staat, dus ik gebruik hem maar als pyjamashirt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."