Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Witte speaker, Defqon, mis alleen het aapje nog haha."
"Re: jou favoriete trip nummer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij hard ga op de muziek van Brennan Heart, heerlijke kick, met een dreunende bass, helemaal prima dus haha. :P"
"Ik heb paar keer rode defqons geslikt, halve per keer, dat ging erg goed, m'n zwager vertelde laatst dat de rode eruit zijn en de blauwe ervoor in de plaats gekomen zijn. Punt is met die blauwe dat ze erg sterk zijn dus hij waarschuwd iedereen die ze wil gebruiken om echt niet meer als een halve per keer te nemen. Het is niet veel, maar ik hoop dat je er wat aan hebt"