Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums12 uur lang ecstasy gebruik

12 uur lang ecstasy gebruik

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag lieve DrugForumers :tongueout:

Ik heb een vraag aan jullie.
Namelijk over het langdurige gebruik van ecstasy.

Het zit namelijk zo, dat een aantal vrienden van mij en ik graag komende keer naar tommorowland gaan, niet meerdere dagen, maaralleen één feest van 12 uur lang, namelijk van 12 in de middag tot 12 in de aaf, met nog een lange terug weg te goed, vanuit België naar den haag.
Nu vraag ik mij af of het slecht is om dat hele feest van begin tot eind strak te staan van de xtc?
Zo ja, is er een mogelijkheid om het veiliger/gezonder te doen? Of raden jullie het sowiso sterk af?

Hoop dat jullie me hier meer over kunnen vertellen.

Groetjes smoken.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon niet zo vroeg beginnen!!!!
12 uur lang strak gaan,gaat niet echt.
Als jij al om 12 uur je eerste pil neemt ben jij om 8 uur al gewoon wasted.
Wil je perse de hele dag wazig zijn,dan zou je al iets anders moeten nemen van te voren dat niet zo lang duurt.GHB//Ketamine//Lachgas//Weed.(gebruik het wel ''verstandig'')
ik zou gewoon een schijf lekker laat nemen voor de laaste 5-6 uur.

Ik raad het je wel sterk af om de hele dag door pillen te eten.
Er is geen gezonde manier om zoiets vol te houden en zeker niet zonder risico's

Grtz Row.
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#3
Eens met Row, zou het gewoon laatste 6 uur doen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben wel een keer 15 uur bezig geweest, eigenlijk. Vanaf 3 's middags tot 6 's ochtends. Maar dat was m'n 2e keer dus ik liet het telkens een beetje uitwerken omdat ik bang was te veel te nemen :') Dat was wel irritant, want dan werd ik dus na een paar uur telkens ineens helemaal moe, haha. En die dag merkte ik op wonderbaarlijke wijze ontzettend veel van ontzettend weinig, misschien van de zon, dus ik had niet zo heel veel gebruikt (2 pillen in totaal).

Op het eind van de afterparty was ik ook wel aardig naar de tering, heb me prima vermaakt maar het was niet echt een toevoeging meer. Zat gewoon een beetje zittend te dansen met een watertje in m'n hand en rond een uur of 4 het allemaal maar uit laten werken. Om half 7 lag ik lekker in m'n bed.

Heb het eigenlijk nooit meer zo lang gedaan en was dat ook niet echt van plan. Je kan beter maar wat minder uren en een toptijd hebben in plaats van dat je je op het eind echt kapot gaat voelen!

Ik zou rond 3 's middags beginnen, en bijnemen tot een uurtje of 10. Dan kan je na het festival tenminste ook redelijk slapen :)
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben zelf meerdere malen meerdere dagen achter elkaar hard gegaan xtc en speed afgewisseld dus het kan zeker. Het is wel dat ik dan speed moest nemen om de xtc te voelen want enkel xtc was geen lol. En dan met slapen erbij ben ik een jaar hard gegaan zo goed als iedere dag en kijk sta hier nog dus het kan zeker ken mensen die nog wel langer doorhalen als een jaar.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
12 is een beetje lang maak er 9 van ofzo dat kan precies. Gewoon niet te veel nemen anders krijg je niks meer mee van het feest en snap je er niks meer van.

Have fun vriend
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vage vage Willem nog aan toe :mrgreen:

Hehe op een gegeven momemt als ik bijslik voel ik er zo goed als niets meer van.
Misschien heb ik altijd wel wat teveel gehad in de eerste paar uur.
Als ik het nu doe is 1 tot 1.5 schijf wel genoeg voor de hele avond,maar er zijn tijden geweest dat dat echt niet zo was :openmouth:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey hardstikke bedankt voor alle reacties zo snel :grin:

Maar wel beter dat ik het vroeg, anders had ik het wss wel gedaan...
Ik zal anders wel gewoon 4 tot 5 uur voor het eind één dikke pil nemen, zodat ik het spetterend afsluit :rock: en ook nog een leuke licht Spacy terug reis heb ha :tearsofjoy:

Misschien dat ik dan een andere drugs kan nemen daarvoor.... Want lijkt me niet verstandig veel te drinken en drank is altijd zo slopend en niet leuk voor me darmpjes xD

Alleen ik moet ff kijken welke drugs ik dan ga nemen want heb geen ervaring met andere harddrugs en blowen vind ik niet leuk voor een feest. Misschien speed ofzo?

Groetuuh :wave:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien beetje 2cb lichte dosis a 15mg ofzo?

Dit heeg geen kruislinge tolerantie dacht ik, weet alleen niet hoe schadelijk et is die combi
y
yokoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon om een uurtje of 4 nemen, tussen 6 en 10 hard gaan en dan de eindshow weer redelijk normaal beleven.

Zo doe ik t meestal op festivals en dat bevalt mij prima!
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb mijn naam in het verleden zeker waargemaakt.. Maar met alleen xtc werd ik na zo'n 6 a 7 soms geirriteerd of agressief. Daarom deed ik meestal eerst pillen of begon met wat speed en dan laterna nog 1 of 2 pilletjes tegelijk nemen en dat deed ik dan weer opvangen met pep. Ook om te voorkomen dat ik geirriteerd werd.
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb nu een mdpv binge ik hoop dak kan slapen
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
pinnes zei:
ik heb nu een mdpv binge ik hoop dak kan slapen
Klik om te vergroten...
Je hebt wat binnen?
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDPV zeg ik toch?
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja lijkt me wel vet om inderdaad een keer 2-cb te gebruiken, maar dan doe ik inderdaad wel een hele lichte dosis omdat het ook hallucinerend is en we zijn op een festival.

Ik zal dan gewoon veel energiedrank nemen, een lichte dosis 2-cb en veel sigaretten roken :smoke: Tot het feest echt knallend begint te worden en ik weer nuchter ben van de 2-cb, want dan zal ik hard gaan op me X :grin:

Weten jullie eigenlijk hoe lang het duurt om weer echt nuchter te zijn na 2-CB gebruik?

Groetjes
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gast, ik zou echt niet 12 uur lang strak staan. Ik ben daar afgelopen jaar geweest (geen drugs alleen drank) en ga dit jaar weer als ik kaarten kan fixen, er waren mensen die begonnen te spacen om een uur of 1 's middags die je tegen de avond knock out op het grasveld zag. Heb op Mysteryland wel een paar weggetikt, begon om 6 uur en dat was zelfs te vroeg vond ik. Een uur of 3-4 spacen is echt wel genoeg, langer wordt het echt zwaar met die drukte (het is echt kapot druk niet normaal) en de space wordt er niet beter op.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het kan wel, als ik gebruik ga ik ook lang door, vriend soms zelfs 2 dagen, slikt dan steeds om de paar uur weer een halfje erbij. Maar bedenk wel dat de climax dan tijdens de eerste uren is, dan voelt het allemaal het lekkerst en voel je je het meest euforisch, zo vaak bijpakken gaat je niet hetzelfde gevoel meer geven. Ook niet als je de dosis omhoog schroeft, dan wordt je vooral vager en krijg je zo'n 'speedy' gevoel. Ben zelf de laatste uren nog wel opgewekt, maar niet dat enorme OMG alles is lieff :hearteyes: gevoel meer, en ook minder energie. Meestal ga ik die laatste uurtjes dan bijv ergens zitten en ga gewoon lekker kletsen, is ook heeel gezellig maar mis je wel van alles wat er op het feest gebeurd. :P
Zo vaak bijpakken schijnt verder ook vrij slecht te zijn voor je hersenen, maar ja drugs zijn sowieso niet goed. :wink:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Albino zei:
Gast, ik zou echt niet 12 uur lang strak staan. Ik ben daar afgelopen jaar geweest (geen drugs alleen drank) en ga dit jaar weer als ik kaarten kan fixen, er waren mensen die begonnen te spacen om een uur of 1 's middags die je tegen de avond knock out op het grasveld zag. Heb op Mysteryland wel een paar weggetikt, begon om 6 uur en dat was zelfs te vroeg vond ik. Een uur of 3-4 spacen is echt wel genoeg, langer wordt het echt zwaar met die drukte (het is echt kapot druk niet normaal) en de space wordt er niet beter op.
Klik om te vergroten...

Ah oké, nee zo iemand wil ik niet worden nee... Beter begin ik dan gewoon laat met pilletje, maar ik ben er nog nooit geweest, is het wel echt vet om hard te gaan daar of is het gewoon facking druk, waardoor dat niet zo chil is voor je trip?

En overigens boeit mij in een discotheek nooit zo veel of het druk is en heb ik wonderbaarlijk gezien energie voor 1000 als ik uitga en mag voor mij de avond nooit eindigen, alleen ja dan moet de muziek wel goed zijn natuurlijk.... Ff kijken wat ik ga doen dan
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het altijd toch best wel meevallen hoor maar zoals ik al zei 12 is net te lang 9 kan echt wel hoor!
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#20
Of je pakt de eerste 6 uur pillen en de laatste 6 uur pep?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."