Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums12 uur lang ecstasy gebruik

12 uur lang ecstasy gebruik

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gast, ik zou echt niet 12 uur lang strak staan. Ik ben daar afgelopen jaar geweest (geen drugs alleen drank) en ga dit jaar weer als ik kaarten kan fixen, er waren mensen die begonnen te spacen om een uur of 1 's middags die je tegen de avond knock out op het grasveld zag. Heb op Mysteryland wel een paar weggetikt, begon om 6 uur en dat was zelfs te vroeg vond ik. Een uur of 3-4 spacen is echt wel genoeg, langer wordt het echt zwaar met die drukte (het is echt kapot druk niet normaal) en de space wordt er niet beter op.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan wel, als ik gebruik ga ik ook lang door, vriend soms zelfs 2 dagen, slikt dan steeds om de paar uur weer een halfje erbij. Maar bedenk wel dat de climax dan tijdens de eerste uren is, dan voelt het allemaal het lekkerst en voel je je het meest euforisch, zo vaak bijpakken gaat je niet hetzelfde gevoel meer geven. Ook niet als je de dosis omhoog schroeft, dan wordt je vooral vager en krijg je zo'n 'speedy' gevoel. Ben zelf de laatste uren nog wel opgewekt, maar niet dat enorme OMG alles is lieff :hearteyes: gevoel meer, en ook minder energie. Meestal ga ik die laatste uurtjes dan bijv ergens zitten en ga gewoon lekker kletsen, is ook heeel gezellig maar mis je wel van alles wat er op het feest gebeurd. :P
Zo vaak bijpakken schijnt verder ook vrij slecht te zijn voor je hersenen, maar ja drugs zijn sowieso niet goed. :wink:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Albino zei:
Gast, ik zou echt niet 12 uur lang strak staan. Ik ben daar afgelopen jaar geweest (geen drugs alleen drank) en ga dit jaar weer als ik kaarten kan fixen, er waren mensen die begonnen te spacen om een uur of 1 's middags die je tegen de avond knock out op het grasveld zag. Heb op Mysteryland wel een paar weggetikt, begon om 6 uur en dat was zelfs te vroeg vond ik. Een uur of 3-4 spacen is echt wel genoeg, langer wordt het echt zwaar met die drukte (het is echt kapot druk niet normaal) en de space wordt er niet beter op.
Klik om te vergroten...

Ah oké, nee zo iemand wil ik niet worden nee... Beter begin ik dan gewoon laat met pilletje, maar ik ben er nog nooit geweest, is het wel echt vet om hard te gaan daar of is het gewoon facking druk, waardoor dat niet zo chil is voor je trip?

En overigens boeit mij in een discotheek nooit zo veel of het druk is en heb ik wonderbaarlijk gezien energie voor 1000 als ik uitga en mag voor mij de avond nooit eindigen, alleen ja dan moet de muziek wel goed zijn natuurlijk.... Ff kijken wat ik ga doen dan
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het altijd toch best wel meevallen hoor maar zoals ik al zei 12 is net te lang 9 kan echt wel hoor!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."