#1
Gast, ik zou echt niet 12 uur lang strak staan. Ik ben daar afgelopen jaar geweest (geen drugs alleen drank) en ga dit jaar weer als ik kaarten kan fixen, er waren mensen die begonnen te spacen om een uur of 1 's middags die je tegen de avond knock out op het grasveld zag. Heb op Mysteryland wel een paar weggetikt, begon om 6 uur en dat was zelfs te vroeg vond ik. Een uur of 3-4 spacen is echt wel genoeg, langer wordt het echt zwaar met die drukte (het is echt kapot druk niet normaal) en de space wordt er niet beter op.