Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halve gr per uur tot het geld op is..."
"eerste keer was mijn lijntje 0.2 gram ... maar nu zijn ze 0.5 en nee het is geen troep... de meeste vrienden van mij gebruiken 0.2 gram per lijn en krijgen een dik ffect zou er 2 lijntjes uithalen voor allebei 1"
"Dag dames en heren, Iemand ervaring met de combinatie van Coke en XTC? Word XTC dan ook gesnoven? Of gaat dit hardstikke fout? Ik wil het graag weten voor oud en nieuw , alvast bedankt"
"Deranged zei: Is dat een grap, alcohol dempt het. Klik om te vergroten... idd en dan gaat dat smaakje nog eens weg ook k drink hooguit 1 slok drinken om men droge bek kwijt te zijn :P nee niet drinken nadat je coke is uitgewerkt is alleen maar zonde van je coke"
"ow... klinkt niet fijn ik had zelf namelijk in gedachten om eerst een lijn te nemen tegelijk met een snoepie, dan begint het snoepie ongeveer te werken als de lijn exit is.."
"heb eerst de lijnen gedaan en dan de xtc, xtc klapte niet in maar effect was wel heviger dan normaal geloof ik.. maja t was echt een vette avond thnx"
"ja men bek was behoorlijk droog gister!"
"Skippy zei: dat zeg ik, dan zal het wel troep geweest zijn, heb nooit goede speed of coke gehad Hoe weet je trouwens of het wel echte goede speed, of coke is? Ik kan het verschil van goede en slechte niet zien of ruiken.. iemand hier die wel een idee heeft? Ik heb nu speed. en dat ruikt gewoon naar waspoeder ben al eens eerder belazerd, dus ben wel eens benieuwd waar je dit aan kan zien Klik om te vergroten... goede coke komt van een blok af haha als je een goede dealer hebt kan je dat zien soort plakjes die je zelf nog moet verpoederen... het is FEL wit en proeft heerlijk naar coke en verder niks en dan voel je niet zoals hier bovenstaat maar je krijgt gelijk een loopneus voelt binnen enkele seconde je neus verdoven iets later ook je tanden en keel (zakje uitlikke en pas en koker aflikken) dan komt een soort brok in je keel (veel of weinig coke maakt niet uit) en daarna ga je je heeeeeel relaxt voelen en twijfelen over of je hem voelt bij meer dan een halve gram, NO WAY (behalve als je een die hard gebruiker bent haha)"
"Bal0n zei: De ene is organisch gemaakt, de ander syntethisch. Geen verschil verder, het blijft het zelfde stofje. Klik om te vergroten... syntethische producten hebben vaker rest-producten dan organische producten, althans bij alcohol is dit het geval..."
"soms 20 minuten.. nou ja.. 1 keertje.. maar gemiddeld na 35 / 55 minuten... ik geloof dat het wel een minuutje of vijf verschilt of je er wat bij gedronken hebt of niet.. en wat je allemaal hebt staan bunkeren maakt ook zekerweten uit"