#1
RosettA_StoneD zei:Misschien ben ik wat oldfashioned..
Maar ik vind het zelf echt belachelijk dat ik betaal omdat jij geen normale drugs kan kopen en dus maar aan de pijnstillers gaat? Mensen betalen bakken met geld zodat pubertjes zoals jij zich lekker kunnen "laten gaan" op paracetamol.
Goed bezig man, misbruik maken van de zorg
Hey, ben ik even blij dat er nu eens een deskundig persoon naar voren stapt qua cijfertjes.
Gaarne even inzichtelijk maken, zo is het voor mij iets te oppervlakkig.
Groet,
De eend
Oh ja TS, Daro is natuurlijk iets wat zeker leuk lijkt.
