#1
RosettA_StoneD zei:Misschien ben ik wat oldfashioned..
Maar ik vind het zelf echt belachelijk dat ik betaal omdat jij geen normale drugs kan kopen en dus maar aan de pijnstillers gaat? Mensen betalen bakken met geld zodat pubertjes zoals jij zich lekker kunnen "laten gaan" op paracetamol.
Goed bezig man, misbruik maken van de zorg
?? wat is er nou mis met medicijnen nemen? het zijn pubertjes zoals jij die niet snappen dat medicijnen net zoals drugs neven effecten geven.