Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsiemand idee?

iemand idee?

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
RosettA_StoneD zei:
Misschien ben ik wat oldfashioned..

Maar ik vind het zelf echt belachelijk dat ik betaal omdat jij geen normale drugs kan kopen en dus maar aan de pijnstillers gaat? Mensen betalen bakken met geld zodat pubertjes zoals jij zich lekker kunnen "laten gaan" op paracetamol.
Goed bezig man, misbruik maken van de zorg
Klik om te vergroten...

?? wat is er nou mis met medicijnen nemen? het zijn pubertjes zoals jij die niet snappen dat medicijnen net zoals drugs neven effecten geven.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gevaarlijker dan het lijkt1
A
Api-KabapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hay SOSSOS,

In je eerste berichtje lees ik dat je bored bent en d'r ff tussen uit wilt.
Eigenlijk heb ik meer vragen dan antwoorden, maakt niet uit.
Heb je last van epileptie, dan zou ik helemaal 3 keer uitkijken met experimenteren,
Ik zou persoonlijk, . . . als je weer zo'n avond hebt, het flesje hoestdrank leegdrinken en hopen op een roes. De rest is best listig, en d'r zit volgens mij niks bij waar je echt vrolijk van wordt. (misschien een paar ibuprofennetjes erbij). Heel gek, maar neusdruppels (niet in je lijstje) willen nog wel eens een kleine upper geven. Groeten van Api
(Zorg dat je voortaan een vette joint in huis hebt)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."