Ik zal vertellen hoe ik aan die informatie ben gekomen. Dat staat in een artikel en zal dat gaan opzoeken. Dat kost wel even wat tijd.
De redens dat drugs in mijn ogen zijn veranderd van kwaliteit/ of stoffen is meer een begrijpelijker
verhaal. Toen drugs als XTC op de markt kwam was zij niet te vergelijken met heden. Het verhaal of drugs echt minder van kwaliteit zijn is voor iedereen weer een vraag.
Het feit dat je met èèn pil vele uren kon doen klopt echt. Ook de prijs van FL 40 gulden per stuk.
Iedereen zal meteen begrijpen dat producten worden nagemaakt. Ik denk dat het de reden is van verminderen van de echte effecten die de eerste XTC gaven. Jongens....al je zo'n pil nu zou hebben werd je multi miljonair. Er kwamen steeds meer xtc makers op de markt en ik vermoedt het orginele recept verloren gegaan is in de loop der tijd. Dat is ook zo bij Speed.
Dat kan ik niet in een keer vertellen. Speed zou ook worden toegepast bij Astronauten en soldaten in oorlogstijd. Zelfs Churchil en Hitler hebben dat gebruikt. Kijk maar op Discovery.
Om heel eerlijk te zijn tegen jullie.....mis ik die goede drugs. Ik val er never iemand mee lastig.
Junk zul je denken. Echt niet en ook weer wel. Gelukkig ben ik verzekerd van een goed leven. Heb n huis gekocht en niets van mijn geld verdwijnt naar drugs. Het dubbelleven ik leid is soms zeer zwaar. Ik zoek het nog op waarvan ik gelezen heb over MDME en MDMA.
Dat kan niet moeilijk zijn maar was onder invloed. Ik zocht het direct op nadat ik jullie verhalen las. Dus gisteren en daarvoor.
Komt eraan maar nogmaals kan even paar dagen duren. Moet ook nog werken en heb muziekles.
Ik ben organist....en niets anders dan muziek maken en luisteren naar House...gewoon goeie house dan he. tot later....grt peter