Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfisherman jar en 90 en xtc van nu

fisherman jar en 90 en xtc van nu

124 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste xtc pil was in 2004 en die eerste pillen voelden ook veel beter aan..

Ook al gebruk ik niet eens veel, je lichaam went er wel aan, en het voelt gewoon wat minder intens, werkt sneller uit, ...

ook zat er wss een beetje speed bij de pillen geperst toen, als je dat doet dan lijkt de pil veel beter ( van horen zeggen natuurlijk :sunglasses: )

de stof MDMA zelf is alleszins nog altijd gewoon dezelfde als in de jaren 90
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#2
dubbel0seven zei:
Frenzel zei:
Ja, dat zal.
Sinds 2008 slechts 4x.
Klik om te vergroten...

Doe je toch iets verkeerd. Of je hebt verkeerde contacten.
Ga gewoon naar een feest en spreek wat mensen aan met grote pillen ogen. Wedde dat je zo in een mum van tijd goede pillen geregeld hebt. :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
Verkeerde contacten. Ze gebruikten die goeden namelijk ook als lokkertje om daarna de rotzooi aan te bieden.
Ik ben niet zo'n party-ganger, maar nu ik zo moedeloos ben geworden is het wel al in me opgekomen om nog eens een party op te zoeken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is toch wel een van de meest kansloze topics die ik hier op het forum gelezen heb. De naam van het topic had beter kunnen zijn: 'Vroeger was alles beter'. Maargoed alles is inmiddels wel gezegd en Gen kan of wil het gewoon niet begrijpen.

Frenzel zei:
Je kunt pas spreken van kwalitatieve mdma wanneer die meer dan 80% zuiver is. De hoogste zuiverheid die ze destijds hebben gemeten was 96,4%. Maar als het 85% is heb je nog steeds van die echte knalpillen.
Klik om te vergroten...
Zoals al eerder benoemd zegt de zuiverheid van de mdma niet veel over de sterkte van pillen aangezien ze bij het testen het aantal miligrammen in base, 100% zuivere stof, aangeven. Dat neemt overigens niet weg dat jouw bewering over de zuiverheid onjuist is. MDMA kristallen kunnen maximaal 84% zuiver zijn, daarboven wordt het een vloeistof.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij maakt hier nu onderscheid tussen de vrije base en het hydrochloride zout van mdma.
Dat deed ik niet. Ik had het gewoon over mdma-HCl.
Men verkoopt immers geen vrije base aan de consument omdat dit een viscosische olie is. Dit is onhandelbaar wanneer het aankomt op afwegen, verpakken en verstrekken.

En het maakt zeker WEL heel veel uit hoe zuiver de mdma-HCl is.
Je gaat je klanten geen xtc met een zuiverheid van 46% verkopen. Het hoort niet. Zoiets doe je niet.
Dat jij zegt dat alleen de mdma telt, zegt mij in feite al dat er iets niet goed zit in jouw geweten.
Ik had gezegd dat men minimaal 80% als marge houdt. The code of honor, man!

Bovendien is er in de scheikunde altijd de mogelijkheid om je onzuivere mdma te zuiveren.
Echter dit is IETS duurder en kost MEER moeite.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uit jouw reactie maak ik op dat je mijn punt niet begrijpt Frenzel, maarja we kunnen de discussie blijven voeren als we langs elkaar heen praten...

En hoezo heb ik een slecht geweten dan? Ik ben ook maar gewoon een eindgebruiker. Het feit dat jij dit soort onzin en veroordelingen erbij haalt zegt mij alleen maar dat jij geen idee hebt waar je over hebt en drogredenen erbij moet halen om jouw bekrompen gelijk te halen. Beetje jammer zo'n bekrompen houding, maargoed dat is jouw probleem. :wave:

En 80% zuivere MDMA HCL is niet bijzonder goed, dat betekent kristallen van .8*84=67,2%. Maargoed ik heb meerdere malen MDMA kristallen van verschillende zuiverheden gehad en pillen van verschillende sterktes, allemaal langs het testcentrum gebracht uiteraard. Als je je dosering aanpast naar het aantal mg base dan is MDMA gewoon MDMA... Ik heb daar echt nooit verschillen in gemerkt, op de verschillen in set en setting dan natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."