#1
Mijn eerste xtc pil was in 2004 en die eerste pillen voelden ook veel beter aan..
Ook al gebruk ik niet eens veel, je lichaam went er wel aan, en het voelt gewoon wat minder intens, werkt sneller uit, ...
ook zat er wss een beetje speed bij de pillen geperst toen, als je dat doet dan lijkt de pil veel beter ( van horen zeggen natuurlijk
)
de stof MDMA zelf is alleszins nog altijd gewoon dezelfde als in de jaren 90
Ook al gebruk ik niet eens veel, je lichaam went er wel aan, en het voelt gewoon wat minder intens, werkt sneller uit, ...
ook zat er wss een beetje speed bij de pillen geperst toen, als je dat doet dan lijkt de pil veel beter ( van horen zeggen natuurlijk
de stof MDMA zelf is alleszins nog altijd gewoon dezelfde als in de jaren 90