Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc kater/na-sleep nu nog doffe ellende

xtc kater/na-sleep nu nog doffe ellende

88 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oja? Waarom gaan de mensen dan vaak dood die vanwege tolerantie meer dan een gebruikelijke dosering nemen? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om MDMA een beetje leuk te houden en geen hersenschade op te bouwen wordt er aangeraden tussen elke keer normaal gebruik 3 maanden te houden. Je zegt dat je er normaal geen last van hebt, dat kan best, maar zodra je er wel last van krijgt ben je te laat. :P

Mensen onderschatten vaak hoe slecht MDMA voor je hersenen is, als je op deze manier blijft gebruiken zou het me niet verbazen als je over een paar jaar aan de antidepressiva zit. Ik zou wel eventjes gaan nadenken of je je gebruiksritme niet wat omlaag zou willen gooien als je hiervan hersteld bent. :wink:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze symptonen zijn vrij normaal.
Ik kan me voorstellen dat deze bij jouw 10x erger zijn als een normale gebruiker.
5x 300 = 1500, en nog 600 van de dag ervoor?
2100mg MDMA in je lijf kan niet goed zijn.
Dat is 2,1gr. Vergelijk het met 2 tientjes wiet. :)

Edit; Ben er wel zeker van dat je lekker bent gaan hallucineren van deze dosis? :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
MentalFucked zei:
Edit; Ben er wel zeker van dat je lekker bent gaan hallucineren van deze dosis? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Denk dat dat de tweede dag best mee heeft gevallen, door acute tolerantie?
f
femke024Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hallucineer altijd. Mensen lachen zich altijd helemaal scheef als ik vertel wat ik zie. Ik zag een monster truck en ik was serieus dat ik er een zag tot we ervoor stonden toen was het een stoplicht. Ik heb me echt bescheurt haha. Maare ja het is nu wel weer genoeg geweest haha. Ik zou het heel fijn vinden om niet meet waus te zijn op school in de les enzo haha.

En inderdaad ik heb zitten denken en ik denk dat het dus ook niet inklapte omdat ik het al de dag ervoor ook genomen had. Bovendien weet ik wel zeker dat ik iets van een tolerantie heb opgebouwd. Ik gebruik ook dexamfetamine behoorlijke hoge dosis voor mn adhd. Ik gebruik daarvoor 40mg om de 3uur. Dus in die zin heb ik ook behoorlijk wat nodig voor mn adhd.

Aaa hopelijk ben ik volgende week gewoon weer beter haha dit is echt niks hoor :tearsofjoy:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
MentalFucked zei:
Edit; Ben er wel zeker van dat je lekker bent gaan hallucineren van deze dosis? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Denk dat dat de tweede dag best mee heeft gevallen, door acute tolerantie?
Klik om te vergroten...
Hmm, niet aan gedacht.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
femke024 zei:
Ik hallucineer altijd. Mensen lachen zich altijd helemaal scheef als ik vertel wat ik zie. Ik zag een monster truck en ik was serieus dat ik er een zag tot we ervoor stonden toen was het een stoplicht. Ik heb me echt bescheurt haha. Maare ja het is nu wel weer genoeg geweest haha. Ik zou het heel fijn vinden om niet meet waus te zijn op school in de les enzo haha.

En inderdaad ik heb zitten denken en ik denk dat het dus ook niet inklapte omdat ik het al de dag ervoor ook genomen had. Bovendien weet ik wel zeker dat ik iets van een tolerantie heb opgebouwd. Ik gebruik ook dexamfetamine behoorlijke hoge dosis voor mn adhd. Ik gebruik daarvoor 40mg om de 3uur. Dus in die zin heb ik ook behoorlijk wat nodig voor mn adhd.

Aaa hopelijk ben ik volgende week gewoon weer beter haha dit is echt niks hoor :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Geef je lichaam rust en tijd om te herstellen, dit is niet gemakkelijk ik weet het.
Ik zou 3 maanden wachten voor je weer opnieuw gaat op de XTC.

Ik had ook eerst schijt aan de 3-maanden regel, maar je trips worden er zelf ook heviger van!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2,1 gram mdma in 2 dagen :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lees je eens in over verstandig gebruik Femke, je sloopt jezelf echt op deze manier. :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
*facepalm*

Heb jij enig idee waar je mee bezig bent femke? Jij gebruikt zo frequent met zo'n hoge doses dat je je hersenen heeeeeelemaal aan het verkrachten bent.

MentalFucked zei:
Ik zou 3 maanden wachten voor je weer opnieuw gaat op de XTC.
Klik om te vergroten...

Maak daar maar een half jaartje van.

En verder, idd gewoon wachten tot het over gaat en fools adviezen opvolgen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik begrijp niet dat je deze vraag stelt Femke. Je kan op je vingers natellen dat dit VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te veel XTC is. En niet een beetje te veel maar heeeeeeeel erg teveel. Ik denk dat je zelfs jezelf echt gelukkig mag prijzen dat je dit hebt OVERLEEFT. Er zijn er die met de helft al op de EHBO of in een grafkist belanden. Dus tja, lekker nooit meer gebruiken, lijkt me beter als je er niet mee om kan gaan. Voortaan maar braaf aan de cola als je geen maat weet te houden en je niet kan nadenken.

PS: een hartaanval of epeliptische aanval met coma overleef je vaak ook niet he... Je zou eens dit eens terug moeten kijken:

http://reunie.kro.nl/seizoenen/2015_voo ... le_xtc_pil

Deze meid voor de rest van haar leven een hersenbeschadiging. En ja, ze at niet en dronk teveel water, kun je stom noemen. Maar veel minder stom en gevaarlijk dan wat jij doet.

Zo, mama heeft gesproken.. :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
MusicIsLife zei:
MentalFucked zei:
Ik zou 3 maanden wachten voor je weer opnieuw gaat op de XTC.
Klik om te vergroten...

Maak daar maar een half jaartje van.
Klik om te vergroten...
Afhankelijk van hoe lang dit al doorgaat zou ik voor de zekerheid een paar jaar zeggen, maar iets in mij zegt me dat dat hem toch niet wordt in dit geval. :P
f
femke024Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanavond zou ik uit gaan en vriendin zegt: ja ik ga pilletje doen. Weet je wat ik ga doen? Mn bed in hahaha ik raak geen pille meer aan in 2015 haha ik ga slapen
f
femke024Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gaat overigens met de dag steeds beter mochten mensen het zich nog afvragen haha
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dunnetjess33 zei:
Ik begrijp niet dat je deze vraag stelt Femke. Je kan op je vingers natellen dat dit VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te veel XTC is. En niet een beetje te veel maar heeeeeeeel erg teveel. Ik denk dat je zelfs jezelf echt gelukkig mag prijzen dat je dit hebt OVERLEEFT. Er zijn er die met de helft al op de EHBO of in een grafkist belanden. Dus tja, lekker nooit meer gebruiken, lijkt me beter als je er niet mee om kan gaan. Voortaan maar braaf aan de cola als je geen maat weet te houden en je niet kan nadenken.

PS: een hartaanval of epeliptische aanval met coma overleef je vaak ook niet he...
Klik om te vergroten...

Hier irriteer ik me nou aan.
Inderdaad, hoge dosissen MDMA is niet goed voor je.
Maar **** toch op met te zeggen dat als je meer dan 1gr MDMA slikt je SOWIESO dood gaat. (Dit zei je niet letterlijk maar kwam het toch op neer.)

Ik heb ooit eens teveel genomen.. veel te veel.
En ik denk dat dat zelfs nog meer was als die 2.1gr op 2 dagen. Dit verschilt per persoon, ik ben bijna zeker dat er mensen zijn die tot 5gr MDMA in hun bakkes hadden, en het gewoon met gemak overleefden.

Dan over je "PS: een hartaanval of epeliptische aanval met coma overleef je vaak ook niet he..."
Ben je idioot ofzo?
Mijn broer heeft epileptische aanvallen, één keer eens 3 op één jaar tijd.
Niet leuk om te zien, maar deze aanvallen gaan vanzelf over na enkele minuten.
De persoon is niet in levensgevaar, en er is geen wetenschappelijk bewijs dat MDMA dit veroorzaakt. En coma? Gast je weet niet waar je over praat man. Dus iedereen of toch bijna iedereen die volgens jou in coma beland gaat dood?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mentalfucked: leer lezen, staat er dat iedereen dood gaat? Nee er staat: ER ZIJN ER die er aan dood gaan. En kijk het filmpje eens, dan bgrijp je wat ik bedoel met epileptische aanval (wat totaal wat anders is als echt epilepsie hebben) .

En ja hoor ga jij er maar lekker van uit dat zo een hoeveelheid MDMA niet gevaarlijk is hoor. Mij allemaal best! Succes!
f
femke024Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dunnetjess33 zei:
Ik hoop dat je het volhoud meid. Ik wil niet kattig of bazig doen maar ik meende wel wat ik zei in mijn bericht. Het is ECHT gevaarlijk, geen grapje maar meenes. Je speelt echt met je leven.
Klik om te vergroten...


Ik heb je voorgaande bericht pas net gelezen want ben gestopt met lezen al na je eerste paar woorden... heel eerlijk gezegd heb ik aan dat bericht dus geen ene kont. Dit is een drugs forum en t gaat niet over regenbogen en glitters... als ik iets wil weten over de ervaringen van anderen en hoe hun het oplossen en ervaren, zit ik hier beter als bij een dokter. Dus als je me wilt bemoederen ofzo raad ik je aan om gewoon even niet meer te reageren :)

Vind het enigszins toch aardig dat je op deze kattige, bazige maar vooral ook bizarre manier je bekommert om mij :) het is gewoon een erg lange nasleep van xtc waar ik niet bekend mee ben. Op deze manier lees ik van andere gebruikers wat hun aanraden e.d.

Mijn excuus als ik nu bot ben :rolleyes:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je xtc gebruik is nu eenmaal belachelijk hoor. Degene die reageren dat je eerst eens na moet gaan waar je eigenlijk mee bezig bent proberen je duidelijk te maken dat het de pan uitrijst.

De drie maanden regel gaat al uit van verantwoord gebruik van 1.5 maal je lichaamsgewicht. Jij post hier een verhaal waar uit blijkt dat je niet echt weet wat de bijkomende effecten zijn. Je komt heel onverschillig over en het lijkt ook niet alsof je je heel veel aantrekt van de opmerkingen.
Coma's en doodgaan is misschien aan de overdreven kant maar dat je je hersenen aan het verkrachten bent staat vast. Als je voorheen nog niks van xtc afwist voelen de meeste op dit forum zich wel geroepen om dit aan je uit te leggen.

Mijn tip; zet je ego aan de kant en stop minstens een half jaar met xtc. Normaal gesproken wordt er niet zo fel gereageerd maar als je verbaasd bent dat je er slecht aantoe was na zoveel pillen geeft aan dat je niet bewust bent van je situatie en de ernst ervan.
f
femke024Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Die tip heb ik al gekrege :) toch bedankt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog een late reactie van een ervaren snoeper :P

Fantastisch femke dat je na zo een gekke dosis toch op weg bent naar een volledig psychisch en fysisch herstel. Ikzelf had bij eenzelfde dosis op 1 avond, 3 maanden herstel nodig en 5 jaar doorgegaan om terug een pilletje te "durven" aanraken.

Goed dat je beseft dat het echt teveel was en het lijkt me een slimme beslissing om dit jaar niet meer te snoepen, je merkt nu zelf ook wel dat het degelijk slecht kan gaan.

Veel succes met het verder herstel verder :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."