#1
Oja? Waarom gaan de mensen dan vaak dood die vanwege tolerantie meer dan een gebruikelijke dosering nemen? :P
Denk dat dat de tweede dag best mee heeft gevallen, door acute tolerantie?MentalFucked zei:Edit; Ben er wel zeker van dat je lekker bent gaan hallucineren van deze dosis?![]()
Hmm, niet aan gedacht.Fool zei:Denk dat dat de tweede dag best mee heeft gevallen, door acute tolerantie?MentalFucked zei:Edit; Ben er wel zeker van dat je lekker bent gaan hallucineren van deze dosis?![]()
femke024 zei:Ik hallucineer altijd. Mensen lachen zich altijd helemaal scheef als ik vertel wat ik zie. Ik zag een monster truck en ik was serieus dat ik er een zag tot we ervoor stonden toen was het een stoplicht. Ik heb me echt bescheurt haha. Maare ja het is nu wel weer genoeg geweest haha. Ik zou het heel fijn vinden om niet meet waus te zijn op school in de les enzo haha.
En inderdaad ik heb zitten denken en ik denk dat het dus ook niet inklapte omdat ik het al de dag ervoor ook genomen had. Bovendien weet ik wel zeker dat ik iets van een tolerantie heb opgebouwd. Ik gebruik ook dexamfetamine behoorlijke hoge dosis voor mn adhd. Ik gebruik daarvoor 40mg om de 3uur. Dus in die zin heb ik ook behoorlijk wat nodig voor mn adhd.
Aaa hopelijk ben ik volgende week gewoon weer beter haha dit is echt niks hoor![]()
MentalFucked zei:Ik zou 3 maanden wachten voor je weer opnieuw gaat op de XTC.
Afhankelijk van hoe lang dit al doorgaat zou ik voor de zekerheid een paar jaar zeggen, maar iets in mij zegt me dat dat hem toch niet wordt in dit geval. :PMusicIsLife zei:MentalFucked zei:Ik zou 3 maanden wachten voor je weer opnieuw gaat op de XTC.
Maak daar maar een half jaartje van.
Dunnetjess33 zei:Ik begrijp niet dat je deze vraag stelt Femke. Je kan op je vingers natellen dat dit VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te veel XTC is. En niet een beetje te veel maar heeeeeeeel erg teveel. Ik denk dat je zelfs jezelf echt gelukkig mag prijzen dat je dit hebt OVERLEEFT. Er zijn er die met de helft al op de EHBO of in een grafkist belanden. Dus tja, lekker nooit meer gebruiken, lijkt me beter als je er niet mee om kan gaan. Voortaan maar braaf aan de cola als je geen maat weet te houden en je niet kan nadenken.
PS: een hartaanval of epeliptische aanval met coma overleef je vaak ook niet he...
Dunnetjess33 zei:Ik hoop dat je het volhoud meid. Ik wil niet kattig of bazig doen maar ik meende wel wat ik zei in mijn bericht. Het is ECHT gevaarlijk, geen grapje maar meenes. Je speelt echt met je leven.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."