Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc kater/na-sleep nu nog doffe ellende

xtc kater/na-sleep nu nog doffe ellende

88 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeling eigenlijk was om dit hier voor te leggen. Je zegt dat je bang begon te worden dat je stervende was of blijvende hersenbeschadiging hebt opgelopen. Dat samen met je extreem hoge doseringen laat mensen natuurlijk bepaalde conclusies trekken. :confused: Vind je dat serieus vreemd?

Dat is hetzelfde als die keer dat ik me op 16 jarige leeftijd bijna in een coma heb gezopen en als een geestelijk gehandicapte totaal van de wereld bij m'n ouders thuis over mezelf heen zat te kotsen en bijna naar het ziekenhuis gebracht werd, maar dan vervolgens zeggen dat het helemaal geen onverantwoord gedrag is want ik leef toch nog? Nee, het was gewoon hartstikke dom gedrag en dat zag ik zelf ook in. Daarna nooit meer écht dronken geweest.

Mensen willen je hier niet belachelijk maken. Je vraagt om advies en je krijgt het. :confused:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wauw..... Zij, is echt dom

Jezus wat lopen er toch mensen van laag niveau rond op deze planeet
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke Femke024. Als jij toch je eigen zin doet ondanks de adviezen van echt bezorgde mede forum gebruikers, dan moet je dat helemaal zelf weten. Wel een verzoek van mij dan: maak dan niet zo een topic meer aan met totale paniek vragen. Dat heeft geen enkele zin als je er daarna geen ene flikker mee doet. Plus dat jij jezelf enorm tegen spreekt. En wel hierom:

"Een vriendin van mij neemt een kwartje en later nog een kwartje. Als deze dame een hele neemt dan ben ik bang dat her over is voor haar.... ik daarin tegen pak altijd een hele en neem meerdere keren op de avond een hele bij (afhankelijk of het een hang avond is of een festival met after party)."

Dus zeg je nu zelf dat het bij een ander met meer als 2 kwartjes "het over is". Dus is het wel degelijk onverantwoord gebruik om 5 of 8 pillen te nemen. :wink:

Plus dat je zegt dat "doorgewinterde gebruiker" geen titel is om trots op te zijn. Daar heb je gelijk in maar jij valt precies ook in die categorie. Zo veel zo vaak maakt je behoorlijk doorgewinterd.

Dit laatste is voor de newbies of beginners hier op het forum: 5 of 8 pillen is wel slecht en link. Want dat het bij onze Femke wel goed gaat betekend niet dat het bij iedereen goed gaat.

Jij ook een fijne pinksteren!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
femke024 zei:
Dusja om maar te zeggen dat iemand bij 5 pille slecht bezig is dat is echt krom! Die vriendin van mij was vrijwel dood geweest bij die dosering en ik pak er op een festival nog bij.
Klik om te vergroten...

Nee wat jij vertelt is krom, waarom zelf 5 pillen nemen en zeggen dat het je niets kwaad doet terwijl je vriendin na een hele waarschijnlijk omvalt.

femke024 zei:
Bovendien weet Ik nu waarom ik me zo slecht voelde. Mijn leverancier vertelde me dat er meerdere mensen zich erg slecht voelde van de batch die hij had en dus heb ik hem vriendelijk verteld dat het de laatste keer is geweest dat ik iets van hem gehaald heb.
Klik om te vergroten...

Nee dat is niet de oorzaak dat je je slecht voelde, je hebt ze niet eens laten testen dus je weet niet wat er in zat. Als je 5 pillen neemt van 300mg moet je blij zijn dat je nog leeft. Zulke klachten zijn niet vreemd bij zulke hoge doses. Het ligt niet aan de vervuiling van je pillen, het ligt aan het feit dat je zo belachelijk veel neemt.

femke024 zei:
De boksbeugels die ik nu heb die heb ik persoonlijk laten testen en zijn perfect. Op harmony of hardcore heb ik er 8 weg gewerkt en zit nu ijverig aan de studie. Niks aan de hand dus.
Klik om te vergroten...

........

Wat doe je op een drugsforum als je naar niemand wilt luisteren? Je schrijft hier apetrots op internet dat je 8 pillen wegwerkt en vervolgens zeg je dat het je allemaal niets interesseert, blijf hier dan gewoon weg. Als iemand anders jouw berichten leest en denkt dat ie er ook 8 op kan, kan het zijn of haar dood betekenen. Denk even na voor dat je zulke domme dingen schrijft dus.

Jammer dat je het zelf niet beseft, maar op deze manier zul je 100% zeker klachten gaan krijgen. Is het niet dit jaar dan is het wel volgend jaar of over een paar jaar, je brengt je breintje zo uit balans en sloopt zo veel dat het vanzelf problemen gaat opleveren.

Ik hoop voor je dat het niet een keertje misgaat op een festival en dat je toch een keer accepteert dat je precies hetzelfde bent als alle andere XTC gebruikers en de risico's dus voor jou precies hetzelfde zijn. Je bent geen wonderkind en je kunt niet regelmatig 8 pillen gebruiken zonder daar problemen mee te krijgen....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lief bedoeld SmartieAndMe. Maar het heeft geen enkele zin. Helaas is Femke een van de mensen die het echt niet interesseert. Ze neemt alleen de adviezen aan die in haar straatje passen en die ze wil horen. Ze blijft het gewoon toch doen.
Plus dat ze alweer gejokt heeft dus het is totaal onnodig om haar nog te helpen, ze is niet meer te helpen.
Ze ZOU het hele jaar niet meer gebruiken had ze geschreven maar nog geen paar weken later alweer 8 pillen gedownload op een een feestje een paar dagen geleden.
Smartie jij zegt dat je hoopt dat ze NIET een x fout gaat op die manier. Maar ik hoop van WEL. Misschien leert ze het dan. Laat der lekker gereanimeerd worden op de vloer in der eigen kots. En dan een huilende pappie en mammie aan der ziekenhuisbed. "Kindje waarom doe je dit toch?"
En dan nog zal ze zeggen: "het geeft niet hoor, ik ben verstandig bezig". :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Lief bedoeld SmartieAndMe. Maar het heeft geen enkele zin.
Klik om te vergroten...

Ik weet het, ik beantwoord het ook niet voor haar maar er zijn veel mensen die meelezen op internet... Als ik iemand anders in ieder geval kan duidelijk maken dat dit zelfdestructief gedrag is, ben ik al tevreden. Ik zal altijd de discussie blijven aangaan, je weet nooit wie je ermee helpt...

Dunnetjess33 zei:
Smartie jij zegt dat je hoopt dat ze NIET een x fout gaat op die manier. Maar ik hoop van WEL
Klik om te vergroten...

Er zijn altijd betere manieren om bij zinnen te komen dan gereanimeerd worden... Dat gun je toch niemand, zelfs niet iemand die te dom is om te poepen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gun het haar zeker niet. Ik gun het niemand! Maar soms zijn er mensen waar alleen dat bij helpt. Het is idd vreselijk en dat zou je niemand moeten gunnen.
V
VikingdancerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap niet waarom jullie zo reageren. Jullie lijken op overheidsambtenaren die pretenderen dat 'drugs slecht zijn!' of 'zeker als je te veel neemt, ben je super onverstandig bezig.' Begrijpen jullie nou echt niet dat juist die manier van informeren totaal averechts werkt. Ditzelfde anti-drugsbeleid wordt al jaren toegepast door de overheid, die hierin ook op alle fronten heeft gefaald. En dan noemen jullie iemand anders dom? Kijk eerst even in de spiegel.

Wijs iemand enkel objectief op de risico's van het overmatig drugsgebruik en houdt je verdere oordeel over die persoon gewoon voor je.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vikingdancer zei:
Ik snap niet waarom jullie zo reageren. Jullie lijken op overheidsambtenaren die pretenderen dat 'drugs slecht zijn!' of 'zeker als je te veel neemt, ben je super onverstandig bezig.' Begrijpen jullie nou echt niet dat juist die manier van informeren totaal averechts werkt. Ditzelfde anti-drugsbeleid wordt al jaren toegepast door de overheid, die hierin ook op alle fronten heeft gefaald. En dan noemen jullie iemand anders dom? Kijk eerst even in de spiegel.

Wijs iemand enkel objectief op de risico's van het overmatig drugsgebruik en houdt je verdere oordeel over die persoon gewoon voor je.
Klik om te vergroten...

Feit blijft dat het super onverstandig is, en het ook gewoon je gezondheid verpest.
Verder is Drugsforum wel iets heel anders dan overheidsambtenaren. Mensen op Drugsforum hebben ervaring met deze middelen, Overheidsambtenaren vaak niet. Aan het begin van dit topic is naar mijn mening erg coulant gereageerd. Maar toen de topic starter begon te zeggen dat het haar weinig interesseert wat er werd gezegd, is iedereen wat feller gaan reageren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."