#1
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoeling eigenlijk was om dit hier voor te leggen. Je zegt dat je bang begon te worden dat je stervende was of blijvende hersenbeschadiging hebt opgelopen. Dat samen met je extreem hoge doseringen laat mensen natuurlijk bepaalde conclusies trekken.
Vind je dat serieus vreemd?
Dat is hetzelfde als die keer dat ik me op 16 jarige leeftijd bijna in een coma heb gezopen en als een geestelijk gehandicapte totaal van de wereld bij m'n ouders thuis over mezelf heen zat te kotsen en bijna naar het ziekenhuis gebracht werd, maar dan vervolgens zeggen dat het helemaal geen onverantwoord gedrag is want ik leef toch nog? Nee, het was gewoon hartstikke dom gedrag en dat zag ik zelf ook in. Daarna nooit meer écht dronken geweest.
Mensen willen je hier niet belachelijk maken. Je vraagt om advies en je krijgt het.![:confused:]()
Dat is hetzelfde als die keer dat ik me op 16 jarige leeftijd bijna in een coma heb gezopen en als een geestelijk gehandicapte totaal van de wereld bij m'n ouders thuis over mezelf heen zat te kotsen en bijna naar het ziekenhuis gebracht werd, maar dan vervolgens zeggen dat het helemaal geen onverantwoord gedrag is want ik leef toch nog? Nee, het was gewoon hartstikke dom gedrag en dat zag ik zelf ook in. Daarna nooit meer écht dronken geweest.
Mensen willen je hier niet belachelijk maken. Je vraagt om advies en je krijgt het.