#1
@Femke: Deze site is ook bedoeld om preventief mensen op gevaar, fouten en gebruik te wijzen. Bij deze heb ik dat dus gedaan. Misschien had ik idd niet zulke "sterke" taal hoeven gebruiken en met dood gooien was misschien ook wat aan de schrikbarende kant (al gaan er wel degelijk mensen dood door misbruik van grote hoeveelheden drugs!) Maar ik denk ook dat ik open en duidelijk verteld heb wat de anderen in hun hoofd denken en het niet (op grove manier) willen vertellen. En wat al hierboven verteld is, het is ook een schrikbarend hoe jij tegen drugs aankijkt en er mee omgaat. Toch succes met dit jaar niet meer gebruiken.
Oja, en ik ben ook een recreatieve (ervaren) gebruiker dus ik weet wel waar ik over praat.
Oja, en ik ben ook een recreatieve (ervaren) gebruiker dus ik weet wel waar ik over praat.

