femke024 zei:
Dusja om maar te zeggen dat iemand bij 5 pille slecht bezig is dat is echt krom! Die vriendin van mij was vrijwel dood geweest bij die dosering en ik pak er op een festival nog bij.
Nee wat jij vertelt is krom, waarom zelf 5 pillen nemen en zeggen dat het je niets kwaad doet terwijl je vriendin na een hele waarschijnlijk omvalt.
femke024 zei:
Bovendien weet Ik nu waarom ik me zo slecht voelde. Mijn leverancier vertelde me dat er meerdere mensen zich erg slecht voelde van de batch die hij had en dus heb ik hem vriendelijk verteld dat het de laatste keer is geweest dat ik iets van hem gehaald heb.
Nee dat is niet de oorzaak dat je je slecht voelde, je hebt ze niet eens laten testen dus je weet niet wat er in zat. Als je 5 pillen neemt van 300mg moet je blij zijn dat je nog leeft. Zulke klachten zijn niet vreemd bij zulke hoge doses. Het ligt niet aan de vervuiling van je pillen, het ligt aan het feit dat je zo belachelijk veel neemt.
femke024 zei:
De boksbeugels die ik nu heb die heb ik persoonlijk laten testen en zijn perfect. Op harmony of hardcore heb ik er 8 weg gewerkt en zit nu ijverig aan de studie. Niks aan de hand dus.
........
Wat doe je op een drugsforum als je naar niemand wilt luisteren? Je schrijft hier apetrots op internet dat je 8 pillen wegwerkt en vervolgens zeg je dat het je allemaal niets interesseert, blijf hier dan gewoon weg. Als iemand anders jouw berichten leest en denkt dat ie er ook 8 op kan, kan het zijn of haar dood betekenen. Denk even na voor dat je zulke domme dingen schrijft dus.
Jammer dat je het zelf niet beseft, maar op deze manier zul je 100% zeker klachten gaan krijgen. Is het niet dit jaar dan is het wel volgend jaar of over een paar jaar, je brengt je breintje zo uit balans en sloopt zo veel dat het vanzelf problemen gaat opleveren.
Ik hoop voor je dat het niet een keertje misgaat op een festival en dat je toch een keer accepteert dat je precies hetzelfde bent als alle andere XTC gebruikers en de risico's dus voor jou precies hetzelfde zijn. Je bent geen wonderkind en je kunt niet regelmatig 8 pillen gebruiken zonder daar problemen mee te krijgen....