#1
Dingen delen gaat ook altijd heel natuurlijk aan de X, ik sta meestal aan de hele groep peuken uit te delen. En dan verbaasd zijn dat het pakje zo snel leeg is...Narayani zei:Het is erg leuk om dingen te delen op x. Ik heb zaterdag nog wat mensen mijn spacebril uitgeleend en kauwgompjes gegeven. Vaak krijg je er iets voor terug, een knuffel ofzoDe dankbaarheid van mensen is echter al voldoende!