Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke dingen voor tijdens XTC

Leuke dingen voor tijdens XTC

33 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Narayani zei:
Het is erg leuk om dingen te delen op x. Ik heb zaterdag nog wat mensen mijn spacebril uitgeleend en kauwgompjes gegeven. Vaak krijg je er iets voor terug, een knuffel ofzo :) De dankbaarheid van mensen is echter al voldoende!
Klik om te vergroten...
Dingen delen gaat ook altijd heel natuurlijk aan de X, ik sta meestal aan de hele groep peuken uit te delen. En dan verbaasd zijn dat het pakje zo snel leeg is...
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bedoel je nou vóór of tijdens het XTC gebruik? of allebei? :confused:
j
jbanrmLid
01-01-2024, 00:00
#3
kokosmakroon900 zei:
bedoel je nou vóór of tijdens het XTC gebruik? of allebei? :confused:
Klik om te vergroten...

Tijdens om de optimale meest zieke trip te beleven en de gaaftste dingen te doen.
Maar als er dingen Zijn die je van je voren kan doen om beter te spacen dan graag

Las ergens dat after e voor het space te nemen ook helpt beter te space?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wilde het eerst ook niet geloven maar een banaan is gewoon echt goed weg te krijgen. Het glijdt zeg maar gewoon naar binnen.
T
T-BoneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met iemand onbekend aan de praat gaan en er het gezelligste gesprek van je leven mee hebben. Meer hoeft dat niet te zijn voor mij.
Om dan verder drinken te gaan halen en dan met je pintje en sigaretje even neer te zitten en te genieten van het hele gebeuren.

Het laatste waar ik mee bezig ben is wel met eten. Ik probeer gewoon van de momentopnames te genieten waar ik op die moment zin in heb. :hearteyes:
m
mikzelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb met een paar vriendinnen in een speeltuintje op een draaiding gezeten. Heeel fascinerend, vooral als je alleen naar iemands gezicht kijkt, dan lijkt het (letterlijk) alsof de hele wereld om jou heen draait. Maar dan moet je wel samen met iemand zijn. Tenzij je alleen ronddraaien geweldig vindt natuurlijk. (;
j
jbanrmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Narayani zei:
Het is erg leuk om dingen te delen op x. Ik heb zaterdag nog wat mensen mijn spacebril uitgeleend en kauwgompjes gegeven. Vaak krijg je er iets voor terug, een knuffel ofzo :) De dankbaarheid van mensen is echter al voldoende!
Klik om te vergroten...
Dingen delen gaat ook altijd heel natuurlijk aan de X, ik sta meestal aan de hele groep peuken uit te delen. En dan verbaasd zijn dat het pakje zo snel leeg is...
Klik om te vergroten...

Dingen uitdelen is ook heel chil inderdaad. Was afgelopen keer op HDE (Hard Dance Event) en er liep een meisje langs die heel waus keek, heb der toen een lollie aangeboden waarop ik een antwoord kreeg.

"Zie ik er zo slecht uit dan?" Zeg ik "nee maar je kan em wel gebruiken" vervolgens een hele stevige knuffel gehad waarna ze de lollie uitpakte. De lollie op de grond gooide en het papiertje in der mond deed en zei dat ze hier superblij mee was hahahaha.
Uitdelen zijn echt de mooiste dingen die er zijn tijdens X.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
MusicIsLife zei:
Op feesten sta ik trouwens vaak met mn handen in mn haar naar boven naar de mooie lichtjes van de stage te kijken, helemaal opgaand in de muziek
Klik om te vergroten...

Zo herkenbaar, ik heb weinig haar op me kop maar als ik hard op piek zit en aardig wat rushes te verduren krijgen is niets zo heerlijk dan met me handen over me hoofd te gaan en de genieten van de omgeving.

Zelf geniet ik heel basic van goeie babbels, vrienden onder elkaar, een stampfeestje. Atributen of speciale drank hoeft er voor mij niet te zijn. Wat zoutschips, energiedrankjes, sigaretten en water plus een portie snoep en een groep vrienden = fun gegarandeerd.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#9
jbanrm zei:
De lollie op de grond gooide en het papiertje in der mond deed en zei dat ze hier superblij mee was hahahaha.
Klik om te vergroten...

Ik val even van m'n stoel. :tearsofjoy:
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dansen met je ogen dicht en je handen op de rug voelt heel erg relaxed voor mij. En natuurlijk zorgen dat je liefje in de buurt is voor een lekkere knuffel en tongzoenen. :hearteyes: In de hals sabbelen is ook verrukkelijk :hearteyes:

Massage lijkt mij ook wel :hearteyes: . Staat op mijn to do list :smoke:

Lollie's vond ik tegenvallen. Een droge mond met een lolly erin is niet fijn. Raket ijsjes daar in tegen is wel geweldig.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op XTC vond ik eigenlijk altijd alles wel prima. Of we nou gingen stampen, wat rondstruinen buiten, even zitten op het grasveld, ik vond alles geen probleem. Vaak verwittigde ik m'n metgezel even van het feit dat ik teringhard ging. ''Jezus gast, ik ben echt niet normaal van de kaart.'' ''Ben fucking leip man.'' Dit wou ik voorbijgangers ook nog wel eens melden. Al was dat waarschijnlijk niet nodig, m'n kaak lag vaak ergens op m'n schouder en zelfs het grofste geschut qua kauwgom kon dit niet verhinderen. :sunglasses:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#12
leipebaviaan zei:
Vaak verwittigde ik m'n metgezel even van het feit dat ik teringhard ging. ''Jezus gast, ik ben echt niet normaal van de kaart.'' ''Ben fucking leip man.'' Dit wou ik voorbijgangers ook nog wel eens melden. Al was dat waarschijnlijk niet nodig, m'n kaak lag vaak ergens op m'n schouder en zelfs het grofste geschut qua kauwgom kon dit niet verhinderen. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Whahahaha, dat zal mooie reacties opgeleverd hebben of niet soms?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha dat viel wel mee, ik ging naar hardstyle feesten en daar is praktisch iedereen van de kaart...
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#14
douchen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."