Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke dingen voor tijdens XTC

Leuke dingen voor tijdens XTC

33 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
j
jbanrmLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi allemaal,

ik zit al een paar dagen het internet af te sporten voor dingen die je MOET doen tijdens het space op XTC. nu vind ik alleen maar post van 2005 en 2011. misschien zijn er nieuwe leuke dingen ontdekt of nog niet gezegd? Ik ga zelf over 2 weken goed space op oranje lego mannetjes. Heb ze laten testen en heb er veel zin in!

wat ik zelf altijd heel fijn vind tijdens het space is buiten lopen, roken, thee drinken, knuffelen met vrienden, op de bank goed space en naar klassieke muziek luisteren, verder de algemene dingen zoals lichtjes en harde muziek.ik heb laatst ook X en lachgas gedaan... :xtc: pff hele andere wereld nog nooit zo hard gespaced. :hearteyes: :openmouth:

maarja iemand nog tips en tops die je moet doen tijdens een space?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
er zijn geen dingen die je per se moet doen tijdens een xtc trip, laat de trip zijn vrije loop en geniet van dat wat op je pad komt. Soms dan haal ik iets voor tijdens een trip omdat ik denk dat het super leuk zou zijn, en blijkt het vies tegen te vallen maar zijn de simpelste dingen wel weer leuk.

wat ik overigens wel altijd doe tijdens een xtc trip is mij helemaal uitrekken en strekken voor een minuutje of 2. met mn ogen dicht, opgaan in de muziek en in je eigen lichaam. Mensen kijken me dan vaak enigzins raar aan als ik dat doe midden op de dansvloer maarja :rolleyes: mn vrienden die zeggen al; "oh kijk hij voert weer zijn ritueel uit" of "gaat ie weer mediteren"

verder vind zijn zachte dingen ook heel fijn, zoals knuffelen met mn kat als ik thuiskom en nog space
j
jbanrmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Timmie94 zei:
er zijn geen dingen die je per se moet doen tijdens een xtc trip, laat de trip zijn vrije loop en geniet van dat wat op je pad komt. Soms dan haal ik iets voor tijdens een trip omdat ik denk dat het super leuk zou zijn, en blijkt het vies tegen te vallen maar zijn de simpelste dingen wel weer leuk.

wat ik overigens wel altijd doe tijdens een xtc trip is mij helemaal uitrekken en strekken voor een minuutje of 2. met mn ogen dicht, opgaan in de muziek en in je eigen lichaam. Mensen kijken me dan vaak enigzins raar aan als ik dat doe midden op de dansvloer maarja :rolleyes: mn vrienden die zeggen al; "oh kijk hij voert weer zijn ritueel uit" of "gaat ie weer mediteren"

verder vind zijn zachte dingen ook heel fijn, zoals knuffelen met mn kat als ik thuiskom en nog space
Klik om te vergroten...


uitrekken is inderdaad ook echt veel te chill om te doen. ik liet de afgelopen keren de avond gewoon op me afkomen en heb daar onwijs van genoten, ik dacht dat het misschien leuker zou zijn als je bepaalde dingen plannend (zoals lachgas) hoorde namelijk van andere mensen dat het eten van aarbeien en druiven HEMELS is tijdens de trip. ergens anders las ik weer iets met knetterijsjes? iemand daar ervaring mee? ben benieuwd.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Aardbeien vond ik verschrikkelijk. Voelde al.die kleine haartjes van de aarbei, was 3x niks
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Timmie94 zei:
wat ik overigens wel altijd doe tijdens een xtc trip is mij helemaal uitrekken en strekken voor een minuutje of 2. met mn ogen dicht, opgaan in de muziek en in je eigen lichaam.
Klik om te vergroten...

Als ik mijn ogen sluit en mijn handen de lucht in gooi heb ik het gevoel alsof ik alleen boven op een berg staat, king of the hill. Helemaal een met de muziek :grin:



Tot het moment dat ik wordt aangestoten, wat ik niemand kwalijk kan nemen omdat ik gruwelijk in de weg sta zo :P

EDIT:
Ik heb nog nooit XTC thuis gedaan, maar wel een keer 5-mapb wat ook inwerkt op je serotine. Heel veel meer dan een paar goede luidsprekers had ik toen niet nodig. Hoewel we wel midden in de nacht op het dak van de auto zijn gaan liggen om de trillingen van de muziek te voelen :grin: :grin:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Precies dat ja, en ik neem.dan ook veel ruimte in. omdat ik met armen net zi gespreid sta als dit bbeeld in rio
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Timmie94 zei:
Precies dat ja, en ik neem.dan ook veel ruimte in. omdat ik met armen net zi gespreid sta als dit bbeeld in rio
Klik om te vergroten...

Die blikken van mensen die nog nooit een pilletje hebben genomen :openmouth:



OT: Wellicht is een goede koptelefoon een aanrader als je naar buiten gaat :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Timmie94 zei:
Aardbeien vond ik verschrikkelijk. Voelde al.die kleine haartjes van de aarbei, was 3x niks
Klik om te vergroten...
Aardbeien met LSD daarentegen. :hearteyes:

'Wil je suiker op je aardbeien?'

'Nee, LSD graag'
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
'Wil je suiker op je aardbeien?'

'Nee, LSD graag'
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Alle fruit en LSD gaan goed samen. Heerlijk om van te voren een verse ananas te slachten en een grote schaal met koude stukjes ananas weg te werken onder invloed van LSD :hearteyes:

Maargoed persoonlijk vind ik dat ook goed samengaan met XTC en eigenlijk alle andere drugs
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien niet te verwachten maar bananen zijn ook echt hemels tijdens een xtc trip :hearteyes:

Verder de dingen die je al beschreven hebt. Ik ben meestal niet zo van de speciale attribuutjes. Laat mij maar lekker met vrienden gewoon chillen, knuffelen, praten.... Ik vind helemaal mooi.

Op feesten sta ik trouwens vaak met mn handen in mn haar naar boven naar de mooie lichtjes van de stage te kijken, helemaal opgaand in de muziek
j
jbanrmLid
01-01-2024, 00:00
#11
MusicIsLife zei:
Misschien niet te verwachten maar bananen zijn ook echt hemels tijdens een xtc trip :hearteyes:

hoe krijg je dat in hemels naam weg! ik heb ooit geprobeerd een tosti te eten tijdens de trip. heb een uur zitten kauwen en kreeg em nog niet doorgeslikt...

wat ik trouwens vergeten ben te zeggen wat je volgens mij echt een keer moet doen is:
met beide handen vanaf de bovenkant van je hoofd 1 lange harde krab langzaam naar je wangen moet krabben. en dan genieten van het gevoel dat 2 min op je gezicht blijft zitten.

of je handen nat maken met koud water en dan over je gezicht wrijven :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

maar wat nog het allerchilste is, is in de badkamer gaan zitten met het licht uit dan een lava lamp in het midden zetten en (klassieke) muziek rustig op de achtergrond aanzetten.

op een gegeven moment lijkt het alsof de botsingen van de "lava" precies op de maat van de muziek gaat :openmouth: :hearteyes: :xtc:
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
jbanrm zei:
maar wat nog het allerchilste is, is in de badkamer gaan zitten met het licht uit dan een lava lamp in het midden zetten en (klassieke) muziek rustig op de achtergrond aanzetten.
Klik om te vergroten...
Moet dat per se in de badkamer, of kan het ook in de bijkeuken?

:P

Of heeft het te maken met de akoestiek daar?
V
VikingdancerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met XTC zag ik altijd dubbel. Dat is geweldig. Bovendien trilde men beeld erbij, maar dat kon ik altijd wel sturen. Heerlijk om te doen ook. Maar wat dan echt dé shit was om te doen, was allemaal van die glowlights kopen en dan mee zwaaien enzo. Wat je dan ziet en voelt. Euforie 2.0 wat mij betreft.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is erg leuk om dingen te delen op x. Ik heb zaterdag nog wat mensen mijn spacebril uitgeleend en kauwgompjes gegeven. Vaak krijg je er iets voor terug, een knuffel ofzo :) De dankbaarheid van mensen is echter al voldoende!
j
jbanrmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
jbanrm zei:
maar wat nog het allerchilste is, is in de badkamer gaan zitten met het licht uit dan een lava lamp in het midden zetten en (klassieke) muziek rustig op de achtergrond aanzetten.
Klik om te vergroten...
Moet dat per se in de badkamer, of kan het ook in de bijkeuken?

:P

Of heeft het te maken met de akoestiek daar?
Klik om te vergroten...


Ja vind persoonlijk de badkamer chiller vanwege de akoestiek inderdaad. Dan galmt het geluid mooi (tenzij je een te grote badkamer heb) maar denk dat het in de bijkeuken ook prima kan. Als het licht maar uit is :mrgreen:
T
TestberichtLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lavalampen bekijken
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Je moey.ook gen tosti eten of.iets vettigs en krokant/droogs maar lekker zoete smeuige dingen ;p

@music, klinkt wel herkenbaar, handen im je.haar en zweven haha

Het allerchillste is trouwens een massage op x :hearteyes:
Een avondje awakenings/gashouder gaat altijd gepaard met een massage bij mij haha
j
jbanrmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Timmie94 zei:
Je moey.ook gen tosti eten of.iets vettigs en krokant/droogs maar lekker zoete smeuige dingen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik heb het beeld dat een banaan net zo moeilijk weggaat als een bruin broodje pindakaas. Het is zo papperig en droog
Aardbeien gaan denk daarom beter omdat dat veel vocht bevat:tongueout:
Maargoed ga het allemaal proberen
Aardbeien druiven en bananen. Wel met een glas water bij de hand voor het geval ik het echt niet weg krijg
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik eet altijd.een paar bananen.als ik op feestjes/festivals ben. Ik eet ze echt met gemak en kan er goed van genieten. Zit ook veel energie en vezels in, niet geheel onbelangrijk op festivals enzo..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Narayani zei:
Het is erg leuk om dingen te delen op x. Ik heb zaterdag nog wat mensen mijn spacebril uitgeleend en kauwgompjes gegeven. Vaak krijg je er iets voor terug, een knuffel ofzo :) De dankbaarheid van mensen is echter al voldoende!
Klik om te vergroten...
Dingen delen gaat ook altijd heel natuurlijk aan de X, ik sta meestal aan de hele groep peuken uit te delen. En dan verbaasd zijn dat het pakje zo snel leeg is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."