#1
Aardbeien vond ik verschrikkelijk. Voelde al.die kleine haartjes van de aarbei, was 3x niks
Timmie94 zei:wat ik overigens wel altijd doe tijdens een xtc trip is mij helemaal uitrekken en strekken voor een minuutje of 2. met mn ogen dicht, opgaan in de muziek en in je eigen lichaam.
Aardbeien met LSD daarentegen.Timmie94 zei:Aardbeien vond ik verschrikkelijk. Voelde al.die kleine haartjes van de aarbei, was 3x niks
Mindless zei:'Wil je suiker op je aardbeien?'
'Nee, LSD graag'
MusicIsLife zei:Misschien niet te verwachten maar bananen zijn ook echt hemels tijdens een xtc trip![]()
hoe krijg je dat in hemels naam weg! ik heb ooit geprobeerd een tosti te eten tijdens de trip. heb een uur zitten kauwen en kreeg em nog niet doorgeslikt...
wat ik trouwens vergeten ben te zeggen wat je volgens mij echt een keer moet doen is:
met beide handen vanaf de bovenkant van je hoofd 1 lange harde krab langzaam naar je wangen moet krabben. en dan genieten van het gevoel dat 2 min op je gezicht blijft zitten.
of je handen nat maken met koud water en dan over je gezicht wrijven![]()
![]()
![]()
maar wat nog het allerchilste is, is in de badkamer gaan zitten met het licht uit dan een lava lamp in het midden zetten en (klassieke) muziek rustig op de achtergrond aanzetten.
op een gegeven moment lijkt het alsof de botsingen van de "lava" precies op de maat van de muziek gaat![]()
![]()
![]()
Moet dat per se in de badkamer, of kan het ook in de bijkeuken?jbanrm zei:maar wat nog het allerchilste is, is in de badkamer gaan zitten met het licht uit dan een lava lamp in het midden zetten en (klassieke) muziek rustig op de achtergrond aanzetten.
Mindless zei:Moet dat per se in de badkamer, of kan het ook in de bijkeuken?jbanrm zei:maar wat nog het allerchilste is, is in de badkamer gaan zitten met het licht uit dan een lava lamp in het midden zetten en (klassieke) muziek rustig op de achtergrond aanzetten.
:P
Of heeft het te maken met de akoestiek daar?

Timmie94 zei:Je moey.ook gen tosti eten of.iets vettigs en krokant/droogs maar lekker zoete smeuige dingen![]()
Dingen delen gaat ook altijd heel natuurlijk aan de X, ik sta meestal aan de hele groep peuken uit te delen. En dan verbaasd zijn dat het pakje zo snel leeg is...Narayani zei:Het is erg leuk om dingen te delen op x. Ik heb zaterdag nog wat mensen mijn spacebril uitgeleend en kauwgompjes gegeven. Vaak krijg je er iets voor terug, een knuffel ofzoDe dankbaarheid van mensen is echter al voldoende!
kokosmakroon900 zei:bedoel je nou vóór of tijdens het XTC gebruik? of allebei?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."