Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscaffeïnecapsules (België)

caffeïnecapsules (België)

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er bij een bepaalde winkel(keten) caffeïnecapsules te verkrijgen in België?
En onder welke naam moet ik zoeken?

Ik wil ze gewoon eens gebruiken na een nachtje stappen, om terug wat actiever te worden.

mvg
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
viewtopic.php?f=25&t=12994&hilit=caffe%C3%AFne+belgi%C3%AB+

Daar is er niet echt op geantwoord dus ik gok op nee :tongueout:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#3
zuip gwn wat (fake) redbulls, is nog lekker ook :)
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zal dan eens naar sluis moeten zeker, daar hebben ze super caps met 400mg.
Daar kan ik wel ff mee weg (45 euro voor 100 stuks) :)
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#5
sluis is niet in belgië hé :( niet iedereen kan zomaar even de grens over wippen.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
In Nederland verkopen ze de poedervorm gewoon in de Headshop. Samen met de Mannitol en Lidocaine.

Belgie zou ik het niet weten.

Wanneer je die 100 capsules omrekend, zijn ze vrij prijzig, in vergelijking met de poedervorm.

Gr.,

Eend
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom niet gewoon een dextro of red bull?

Van zo'n hoeveelheid caffeïne krijg je toch barstende koppijn en zweet je je shirt uit.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
gekkehenkie zei:
Waarom niet gewoon een dextro of red bull?

Van zo'n hoeveelheid caffeïne krijg je toch barstende koppijn en zweet je je shirt uit.
Klik om te vergroten...


Én je kan relatief gauw OVERDOSIS CAFFEïNE te pakken hebben!

Klik hier, dit is best interessant
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
beter een lekker bakkie pleur!
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
speeseend zei:
gekkehenkie zei:
Waarom niet gewoon een dextro of red bull?

Van zo'n hoeveelheid caffeïne krijg je toch barstende koppijn en zweet je je shirt uit.
Klik om te vergroten...


Én je kan relatief gauw OVERDOSIS CAFFEïNE te pakken hebben!

Klik hier, dit is best interessant
Klik om te vergroten...
Oh bedankt eend.

Het is heus niet om te misbruiken, maar ik dacht dat een overdosis cafeïne bij een gemiddeld mens pas rond 10gram lag? :confused:

Ik zeg niet dat je je nog erg lekker voelt als je een gram hebt genomen, want dat betwijfel ik zeer sterk :openmouth:
De poedervorm lijkt me dan idd veel voordeliger.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
waarom drink je niet gewoon koffie?
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Precies, in koffie zit trouwens ook relatief gezien meer caffeine dan in Red Bull. Dus om echt een goeie caffeine-shot te krijgen sla je gewoon 2 volle koffiemokken espresso achterover. Doe het 's morgens en je staat de hele dag gegarandeerd te stuiteren.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik laat ze gewoon maken door m'n apotheek, kost iets van een 12€ dacht ik voor 30 caps van 200mg coffeine.
d
doc.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
in nederland is coffeine ook verkrijgbaar, ik haal meestal grote zakken, is het een stuk goedkoper. en in poedervorm. 99,5% puur
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#15
speeseend zei:
gekkehenkie zei:
Waarom niet gewoon een dextro of red bull?

Van zo'n hoeveelheid caffeïne krijg je toch barstende koppijn en zweet je je shirt uit.
Klik om te vergroten...


Én je kan relatief gauw OVERDOSIS CAFFEïNE te pakken hebben!

Klik hier, dit is best interessant
Klik om te vergroten...

scholieren als bron? :tearsofjoy:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kom net terug uit Amerika en heb daar tijdens mijn verblijf caffeïne pillen gehaald van 200mg. (60 voor $10 :grin: )
Het fijne eraan is, dat je gewoon lekker door kan gaan, het verminderd je eetlust enorm en wakker blijven/worden is een stuk makkelijker.
Wel sterk spul en ik raad dan ook niemand aan om meer dan 3 te nemen, aangezien 1 pil ong. 2,5 redbull is.
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zoek eens naar een internetwinkel genaamd 'creanite'

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."