Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nicotine Alcohol Wiet/hasj (vroeger wel ok) Paddos/truffels (lekker met mayonaise :P ) GHB (saai) Xtc (liever poeier) Mdma (lekkah) Speed (auw) herbal xtc (rotzooi) Salvia (raarste tripmiddel wat er is) En nog veel meer smartshop-zooi DXM (te vaak, maar o, man wat een hemels spul) DMT (toppie) N2O (lachen) CH4 (typische visuals) Ketamine (nooi echt goed gelukt) Ayahuasca ( ) coke Heroïne Oxycodon (de koning der drugs) Valium/xanax/rivotril en dat soort benzo's en nog veel meer medicijnen als ritalin, tramadol enzovoort Ik vergeet er nu ongetwijfeld erg veel Nog te doen: mescaline (alleen nog ff extaheren) 2c-b en aanverwanten (komen eraan) PCP Methamfetamine en alles wat er verder nog bestaat natuurlijk Wie helpt me eraan"
"1 - OXYCODON 2 - DXM 3 - n,n DMT"
"1. LSD 2. PCP 3. DMT IV"
"1,85 en rond de 75 kg. *modknip, niet relevant in dit topic eerder storend."
"Wow, dat moet ik echt gaan toevoegen aan m'n verzameling"
"100 mg valium 10 mg anax paar shotjes dmt 30 mg methadon Kon niet slapen"
"Bij gebrek aan beter: Fles wijn"
"Wat ik altijd doe met middelen waar je snel misselijk van kan worden, is het vermengen van het middel met een ruime hoeveelheid appelmoes. Snel na het mengen opeten, zodat de smaken zich niet vermengen. De appelmoessmaak overtreft de smaak van: klimmende winde, baby woodrose, syrian rue, enzovoort."
"Mijn keer was samen met een vrien in een parkje in Den Haag, ik had het pijpje tot de rand toe gevuld met 5x extract. Dit sloeg zoveel heftiger in als ik verwacht had. Ik kreeg het zo heet dat ik (midden in de winter) m'n kleren liep uit te trekken. Salvia vind ik sowieso raar spul, ik ben veel gewend, maar dit geeft mij de zwaarste mindfuck!!"
"Ik doe soms ketamine na een DXM-trip, dan zijn de visuals veel mooier. Nog beter: een pijpje DMT roken als de keta / DXM uit beginnen te werken!"