Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSSRI en hoesttabletje

SSRI en hoesttabletje

171 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
[SF] Safiertje zei:
bier zei:
[SF] Safiertje zei:
Een psychiater heeft zwijgplicht. Als jij niet wilt dat je ouders er van af weten dan heeft hij dat te respecteren.
Klik om te vergroten...

En als hij dat dan weet? Wat schiet ik daar mee op? Ik ben nou toch met dxm en nootmuskaat gestopt? Wat heeft hij er dan aan om dat te weten, ik voel me gewoon zoals ik me voel, klaar, maakt niet uit welke achtergrond het heeft.
Klik om te vergroten...

Je bent wel telkens aan t zoeken naar andere huis- tuin en keukenmiddeltjes om te kunnen gebruiken.. Drugs gebruiken om weg te vluchten is gewoon een vorm van automutilatie en dat lijkt me zeer relevant om te weten voor een psychiater, zodat de ernst van jouw klachten goed duidelijk is.
Klik om te vergroten...
+1 Je psychiater denkt dat het nu allemaal wel mee valt. Als hij de waarheid weet kan jij jou veel beter behandelen en begrijpen. Hoe kan een psychiater jou met veel ontbrekende en dus neppe informatie jou ooit volledig helpen? En denk je nou serieus dat je pa en ma niet door hebben dat je het een en ander gebruikt? Dat is echt wel aan je gedrag te zien hoor. Als je ze het verteld is het echt niet zo dat het als iets nieuws en schokbarends is, ze hebben echt wel een groot vermoeden. Je bent degene die jezelf voor de gek houdt.

Wil je geholpen worden of niet?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pff de psychiater belde me net, ik moet maar eens twee van die oxazepam nemen. Net of ik dat nog niet gedaan heb :rolleyes: Als dat niet werkt gaat hij iets anders bedenken...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wanneer heb je weer contact met hem over of een dubbele dosis oxazepam werkt of niet? Zo lang moet je t dus nog even volhouden met de oxazepam. Hoeveel mg slik je nu? 20? De meeste mensen reageren heel goed op 10 of 20 mg. Hogere doseringen worden eigenlijk meestal alleen voorgeschreven om makkelijker in slaap te kunnen komen.. Dus t is ook niet gek dat hij je niet meer oxazepam voor schrijft. Ik merkte zelf ook heel erg weinig van oxazepam. Maar als je dat dus aangeeft bij jullie volgende gesprek gaat hij in ieder geval met je kijken naar wat dan een optie kan zijn. En dat is toch wel positief.

Verder kan ik me alleen aansluiten bij Petrovic
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit schreef hij:

Dag Aafke,



Probeer een keer uit hoe het is als je twee tab Oxazepam tegelijk slikt. Wil je me daarna bellen om te overleggen??



met vriendelijke groet



R. S, psychiater
Klik om te vergroten...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon bellen en zeggen dat je t al geprobeerd had en dat t daar niet beter van word. en ik blijf erbij dat je t beste hem kunt inlichten over de drang om drugs te gebruiken om niets te voelen. desnoods per mail, zodat je ouders t niet weten en er in zetten dat je niet wilt dat ze t weten.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
[SF] Safiertje zei:
gewoon bellen en zeggen dat je t al geprobeerd had en dat t daar niet beter van word. en ik blijf erbij dat je t beste hem kunt inlichten over de drang om drugs te gebruiken om niets te voelen. desnoods per mail, zodat je ouders t niet weten en er in zetten dat je niet wilt dat ze t weten.
Klik om te vergroten...

Ik durf niet.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat is er nou moeilijk aan iemand bellen?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat heb je te verliezen? denk je dat die psychiater raar op kijkt van zoiets? heel veel mensen die bij de psychiater lopen hebben soort gelijke problemen. de 1 met drugs, de ander met alcohol, de derde met overmatig winkelen of gokken.. en als je hem erbij zegt dat je niet wilt dat je ouders op de hoogte zijn dan hoef je daar ook niet bang voor te zijn.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
endor zei:
gezegt !
Klik om te vergroten...

gezegd.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
bier zei:
endor zei:
gezegt !
Klik om te vergroten...

gezegd.
Klik om te vergroten...

Je moet me nu ook niet beginnen verbeteren uit verveling hé.
Ik heb nu eenmaal dyselextie.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier zei:
endor zei:
gezegt !
Klik om te vergroten...

gezegd.
Klik om te vergroten...
Scheelt wel een hoop hè. Dankzij die spelfout kan je mooi het onderwerp ergens anders op richten, want reageren op mijn post heb je geen zin in hè?

= Zwakte.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb voor zaterdag een tripje gepland, bedankt voor het advies nog (:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
bier zei:
endor zei:
gezegt !
Klik om te vergroten...

gezegd.
Klik om te vergroten...
Scheelt wel een hoop hè. Dankzij die spelfout kan je mooi het onderwerp ergens anders op richten, want reageren op mijn post heb je geen zin in hè?

= Zwakte.
Klik om te vergroten...

Raak.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat voor tripje dan wel?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
endor zei:
Wat voor tripje dan wel?
Klik om te vergroten...
DXM : D
Petrovic zei:
bier zei:
Wat is het minst slechtste, om even te stoppen met die ad of dxm te nemen met ad? Moet ik hjet zo stellen?
Klik om te vergroten...
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Klik om te vergroten...

Ik blijf de citalopram wel gewoon doorslikken...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik dacht nu echt dat je eens iets nuttigs ging doen.
Maar neen , al onze woorden zijn gewoon tevergeefs.
We zouden hier beter geen moeite meer insteken en jou gewoon je gang laten gaan zodat je jouw eigen kuil al graaft.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
bier zei:
Ik heb voor zaterdag een tripje gepland, bedankt voor het advies nog (:
Klik om te vergroten...
Ik kijk uit naar de krantenkoppen die gaan komen! :hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
DXM is toch gewoon die hoestcapsule troep?
Klik om te vergroten...

Yup. 2 keer gedaan, was op dat moment best leuk, maar niet echt m'n favo ofzo. =p
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
bier zei:
Ik heb voor zaterdag een tripje gepland, bedankt voor het advies nog (:
Klik om te vergroten...
Ik kijk uit naar de krantenkoppen die gaan komen! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hehehe kan ik nu beter wel stoppen met de ad dan?? :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
DXM is toch gewoon die hoestcapsule troep?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."