#1
Neem je moeder mee naar dat gesprek en eis dat ze je helpen met t zoeken naar een oplossing. Daar is een huisarts voor. Of zoek een andere arts/psychiater en vraag een second opinion.
[SF] Safiertje zei:Ik heb je in ieder geval gewaarschuwd. Soms moet je zelf gigantisch op je bek te gaan om iets te leren. Ik hoop alleen voor je dat je er dan beter uit komt..
[SF] Safiertje zei:Mijn advies: ga naar je huisarts. Leg daar uit wat er aan de hand is en dat t helemaal mis gaat op deze manier. Je huisarts kan dan gaan kijken of je misschien ergens anders eerder terug kunt of dat je andere medicatie kunt krijgen.
[SF] Safiertje zei:Neem je moeder mee naar dat gesprek en eis dat ze je helpen met t zoeken naar een oplossing. Daar is een huisarts voor. Of zoek een andere arts/psychiater en vraag een second opinion.
[SF] Safiertje zei:Dat is t zelfde inderdaad. Als je tevreden bent met je huidige psych zou ik aankaarten dat december je echt te lang duurt en dat je heel erg bang bent dat t verkeerd met je gaat. Voor crisis gevallen kunnen ze altijd wel plek maken.. Weten ze van je drugs gebruik? Zo niet, open kaart spelen. Des te opener jij bent, des te hulpvaardiger zij zijn. En ja, psychiaters weten wel vaak wat goed past bij een bepaald ziektebeeld. Maar ieder persoon is verschillend en reageert anders of medicatie. En als dit niet helpt voor jou dan moeten zij je helpen met t vinden van een beter alternatief.
bier zei:Ik gebruik niet veel..
endor zei:bier zei:Ik gebruik niet veel..
Maar je zoekt het wel altijd op als je je slecht voelt.
DXM : Dendor zei:Wat voor tripje dan wel?
Petrovic zei:Voor jou een vraag, voor mij een weet.bier zei:Wat is het minst slechtste, om even te stoppen met die ad of dxm te nemen met ad? Moet ik hjet zo stellen?
Ik kijk uit naar de krantenkoppen die gaan komen!bier zei:Ik heb voor zaterdag een tripje gepland, bedankt voor het advies nog (:
SperSIZEboon zei:DXM is toch gewoon die hoestcapsule troep?
Petrovic zei:Ik kijk uit naar de krantenkoppen die gaan komen!bier zei:Ik heb voor zaterdag een tripje gepland, bedankt voor het advies nog (:![]()

Petrovic zei:Voor jou een vraag, voor mij een weet.bier zei:Elfquest zei:Waarom vraag je dat nog? Als je jezelf naar de klote wil helpen maakt het toch niet uit?
Wat is het minst slechtste, om even te stoppen met die ad of dxm te nemen met ad? Moet ik hjet zo stellen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."