Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSSRI en hoesttabletje

SSRI en hoesttabletje

171 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik nu doe alsof ik het weet en dan tegen jou zeg dat het geen enkel probleem is, maak jij je dan geen zorgen meer?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
bier zei:
ik ben lui, contactgestoord, vergeet de laatste tijd te veel, heb af en toe zieke ideeën in me kop, wil eigenlijk wel dingen doen, maar kan me eigen er niet toe brengen. Op school zit ik soms uren voor me uit te staren zonder iets te zeggen, de helf van de tijd stoned op school doorgebracht dit jaar. Heb aan de ene kant spijt dat ik na de eerste keer nog een paar keer dxm heb gedaan, met als gevolg flashbacks en alle andere gevolgen vandien, en toch wil ik weer dxm, beetje paradox. Heb geen vrienden meer, weet niet wat ik wil enz.
Klik om te vergroten...
Dit poste je in zelfkritiek ... Gebruik GVD eens je verstand!

En ja dit is gevaarlijk, dmx wordt véél langzamer afgebroken met alle gevolgen van dien.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik een tijdje zou stoppen met de ad, is het risico dan minder groot? En hoelang moet ik dan stoppen als dat het geval zou zijn?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
[SF] Safiertje zei:
Petrovic zei:
Vele mensen op dit forum en daarbuiten hebben alles gegeven om dat kleine bootje genaamd "bier" niet te laten zinken. Ze hebben vele uren het water met behulp van emmertjes uit de boot gehesen, maar helaas gaat het toch echt zinken.
Klik om te vergroten...

vergeefse moeite inderdaad. tis te hopen dat ze niet zo hard op haar bek gaat dat ze t niet meer na kan vertellen.. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Als ik dxm bijv. volgende week zaterdag wil doen, kan ik dan het beste nu stoppen me me citalopram of gewoon door blijvne slikken?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
door blijven slikken en GEEN dxm nemen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
[SF] Safiertje zei:
door blijven slikken en GEEN dxm nemen.
Klik om te vergroten...

En stel dat ik zou beslissen om dat wel te doen, kan ik dan het beste stoppen met de ad of ermee door blijven gaan?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom vraag je dat nog? Als je jezelf naar de klote wil helpen maakt het toch niet uit?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elfquest zei:
Waarom vraag je dat nog? Als je jezelf naar de klote wil helpen maakt het toch niet uit?
Klik om te vergroten...

Wat is het minst slechtste, om even te stoppen met die ad of dxm te nemen met ad? Moet ik hjet zo stellen?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier zei:
Elfquest zei:
Waarom vraag je dat nog? Als je jezelf naar de klote wil helpen maakt het toch niet uit?
Klik om te vergroten...

Wat is het minst slechtste, om even te stoppen met die ad of dxm te nemen met ad? Moet ik hjet zo stellen?
Klik om te vergroten...
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
bier zei:
Elfquest zei:
Waarom vraag je dat nog? Als je jezelf naar de klote wil helpen maakt het toch niet uit?
Klik om te vergroten...

Wat is het minst slechtste, om even te stoppen met die ad of dxm te nemen met ad? Moet ik hjet zo stellen?
Klik om te vergroten...
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Klik om te vergroten...

Wil jrje me dood hebben?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
Junior ik?

Je zal dan inderdaad sterven aan je eigen zwakte.
Klik om te vergroten...

Ik ben niet zwak weetj e?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
bier zei:
Petrovic zei:
Junior ik?

Je zal dan inderdaad sterven aan je eigen zwakte.
Klik om te vergroten...

Ik ben niet zwak weetj e?
Klik om te vergroten...
Kom eens met argumenten weetj e.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Kom eens met argumenten weetj e.
Klik om te vergroten...

Waarom vind je me zwsak dan?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
1. Je kiest de weg met de minder weerstand= Zwakte.
2.
Wil jrje me dood hebben?
Klik om te vergroten...
= Zwakte.
3. Gebruikt drugs om emoties weg te stoppen = Zwakte.
4. Steelt wijn van ouders om even weg te zijn = Zwakte.
5. Kan de waarheid niet vertellen aan psychiater = Zwakte.

Ik ben niet zwak weetj e?
Klik om te vergroten...
:rolleyes:


Edit:
Huhh? Ik heb echt geen zin in dit gesprek man.
Klik om te vergroten...
Heel sterk
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
1. Je kiest de weg met de minder weerstand= Zwakte.
2.
Wil jrje me dood hebben?
Klik om te vergroten...
= Zwakte.
3. Gebruikt drugs om emoties weg te stoppen = Zwakte.
4. Steelt wijn van ouders om even weg te zijn = Zwakte.
5. Kan de waarheid niet vertellen aan psychiater = Zwakte.

Ik ben niet zwak weetj e?
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heel mooi gezegt !
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
gezegt !
Klik om te vergroten...

gezegd.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
bier zei:
endor zei:
gezegt !
Klik om te vergroten...

gezegd.
Klik om te vergroten...

Je moet me nu ook niet beginnen verbeteren uit verveling hé.
Ik heb nu eenmaal dyselextie.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
bier zei:
endor zei:
gezegt !
Klik om te vergroten...

gezegd.
Klik om te vergroten...
Scheelt wel een hoop hè. Dankzij die spelfout kan je mooi het onderwerp ergens anders op richten, want reageren op mijn post heb je geen zin in hè?

= Zwakte.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb voor zaterdag een tripje gepland, bedankt voor het advies nog (:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Petrovic zei:
bier zei:
endor zei:
gezegt !
Klik om te vergroten...

gezegd.
Klik om te vergroten...
Scheelt wel een hoop hè. Dankzij die spelfout kan je mooi het onderwerp ergens anders op richten, want reageren op mijn post heb je geen zin in hè?

= Zwakte.
Klik om te vergroten...

Raak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."