#1
Als ik nu doe alsof ik het weet en dan tegen jou zeg dat het geen enkel probleem is, maak jij je dan geen zorgen meer?
Dit poste je in zelfkritiek ... Gebruik GVD eens je verstand!bier zei:ik ben lui, contactgestoord, vergeet de laatste tijd te veel, heb af en toe zieke ideeën in me kop, wil eigenlijk wel dingen doen, maar kan me eigen er niet toe brengen. Op school zit ik soms uren voor me uit te staren zonder iets te zeggen, de helf van de tijd stoned op school doorgebracht dit jaar. Heb aan de ene kant spijt dat ik na de eerste keer nog een paar keer dxm heb gedaan, met als gevolg flashbacks en alle andere gevolgen vandien, en toch wil ik weer dxm, beetje paradox. Heb geen vrienden meer, weet niet wat ik wil enz.
[SF] Safiertje zei:Petrovic zei:Vele mensen op dit forum en daarbuiten hebben alles gegeven om dat kleine bootje genaamd "bier" niet te laten zinken. Ze hebben vele uren het water met behulp van emmertjes uit de boot gehesen, maar helaas gaat het toch echt zinken.
vergeefse moeite inderdaad. tis te hopen dat ze niet zo hard op haar bek gaat dat ze t niet meer na kan vertellen..![]()
[SF] Safiertje zei:door blijven slikken en GEEN dxm nemen.
Elfquest zei:Waarom vraag je dat nog? Als je jezelf naar de klote wil helpen maakt het toch niet uit?
Voor jou een vraag, voor mij een weet.bier zei:Elfquest zei:Waarom vraag je dat nog? Als je jezelf naar de klote wil helpen maakt het toch niet uit?
Wat is het minst slechtste, om even te stoppen met die ad of dxm te nemen met ad? Moet ik hjet zo stellen?
Petrovic zei:Voor jou een vraag, voor mij een weet.bier zei:Elfquest zei:Waarom vraag je dat nog? Als je jezelf naar de klote wil helpen maakt het toch niet uit?
Wat is het minst slechtste, om even te stoppen met die ad of dxm te nemen met ad? Moet ik hjet zo stellen?
Petrovic zei:Junior ik?
Je zal dan inderdaad sterven aan je eigen zwakte.
Kom eens met argumenten weetj e.bier zei:Petrovic zei:Junior ik?
Je zal dan inderdaad sterven aan je eigen zwakte.
Ik ben niet zwak weetj e?
Petrovic zei:Kom eens met argumenten weetj e.
= Zwakte.Wil jrje me dood hebben?
Ik ben niet zwak weetj e?

Heel sterkHuhh? Ik heb echt geen zin in dit gesprek man.
Petrovic zei:1. Je kiest de weg met de minder weerstand= Zwakte.
2.= Zwakte.Wil jrje me dood hebben?
3. Gebruikt drugs om emoties weg te stoppen = Zwakte.
4. Steelt wijn van ouders om even weg te zijn = Zwakte.
5. Kan de waarheid niet vertellen aan psychiater = Zwakte.
Ik ben niet zwak weetj e?![]()
endor zei:gezegt !
bier zei:endor zei:gezegt !
gezegd.
Scheelt wel een hoop hè. Dankzij die spelfout kan je mooi het onderwerp ergens anders op richten, want reageren op mijn post heb je geen zin in hè?bier zei:endor zei:gezegt !
gezegd.
Petrovic zei:Scheelt wel een hoop hè. Dankzij die spelfout kan je mooi het onderwerp ergens anders op richten, want reageren op mijn post heb je geen zin in hè?bier zei:endor zei:gezegt !
gezegd.
= Zwakte.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."