#1
Met zo'n kleine hoeveelheid hoef je je totaal geen zorgen te maken.
Gebruik het volgens de bijsluiter, dus niet recreatief en er zal je niets gebeuren.
Gebruik het volgens de bijsluiter, dus niet recreatief en er zal je niets gebeuren.
Oom Klaas zei:Met zo'n kleine hoeveelheid hoef je je totaal geen zorgen te maken.
Gebruik het volgens de bijsluiter, dus niet recreatief en er zal je niets gebeuren.
!Niet te gebruiken bij: Gebruik van bepaalde middelen tegen ernstige neerslachtigheid
ExceptionalInsight zei:!Niet te gebruiken bij: Gebruik van bepaalde middelen tegen ernstige neerslachtigheid
Waarom uberhaupt het risico lopen? Het is maar een verkoudheid..
ExceptionalInsight zei:!Niet te gebruiken bij: Gebruik van bepaalde middelen tegen ernstige neerslachtigheid
Waarom uberhaupt het risico lopen? Het is maar een verkoudheid..
Dit poste je in zelfkritiek ... Gebruik GVD eens je verstand!bier zei:ik ben lui, contactgestoord, vergeet de laatste tijd te veel, heb af en toe zieke ideeën in me kop, wil eigenlijk wel dingen doen, maar kan me eigen er niet toe brengen. Op school zit ik soms uren voor me uit te staren zonder iets te zeggen, de helf van de tijd stoned op school doorgebracht dit jaar. Heb aan de ene kant spijt dat ik na de eerste keer nog een paar keer dxm heb gedaan, met als gevolg flashbacks en alle andere gevolgen vandien, en toch wil ik weer dxm, beetje paradox. Heb geen vrienden meer, weet niet wat ik wil enz.
endor zei:Van 1 keer een foute combinatie heb je niet veel kans op serotonine syndroom.
Ik ken wel een paar mensen die aan de anti depressiva zitten , en dan nog MDMA gaan nemer erop , en ze lijken nog perfect in orde te zijn.
Nu wat mijn persoonlijk probleem is , dat ik anti psychotica neem (risperdal)
En als ik die genomen heb , en daarna drugs neem , merk ik er echt wel bijna niets van.
Maar ok , dit staat los van het topic.
Ja, maar ik weet niet hoe lang je moet stoppen, dat is echt een vraag voor je psychiater.bier zei:Als ik een tijdje zou stoppen met de ad, is het risico dan minder groot? En hoelang moet ik dan stoppen als dat het geval zou zijn?
bier zei:endor zei:Van 1 keer een foute combinatie heb je niet veel kans op serotonine syndroom.
Ik ken wel een paar mensen die aan de anti depressiva zitten , en dan nog MDMA gaan nemer erop , en ze lijken nog perfect in orde te zijn.
Nu wat mijn persoonlijk probleem is , dat ik anti psychotica neem (risperdal)
En als ik die genomen heb , en daarna drugs neem , merk ik er echt wel bijna niets van.
Maar ok , dit staat los van het topic.
Ad werkt toch helemaal niet met mdma? Mdma zorgt ervoor dat de serotonine tijdelijk sterk verhoogd wordt afgegeven, en citalopram zorgt ervoor dat de serotonine juist langer in de hersenen blijft. Merkte die mensen er toen wel iets van? Maar mdma is natuurlijk een heel ander soort drug dan dxm. DXM blokkeert de serotonine juist helemaal. Maar ik weet niet hoe groot de kans op het serotoninesyndroom is?
Ik heb trouwens ook een maand of twee risperdal gehad, maar dat werkte niet goed, ik voelde me op het laatst net een wandelend lijk. Nootmuskaat werkte toen wel trouwens, dxm heb ik niet geprobeerd. Nouja toen was ik maar met de risperdal gestopt. Werkt het bij jou wel naar behoren?
Roseta Stoned zei:DXM is ook een (volgens mij matige) serotonine heropname blokker. Het versterkt dus het effect van anti-depressiva. Ik heb nooit problemen gehad met de combinatie van SSRI/SNRI en DXM. MDMA met SSRI's combineren is wel levensgevaarlijk.
Ook zou DXM moeten worden vermeden als je een van de volgende kalmeringsmiddelen neemt, SSRI (Prozac, enz. Als je kalmerend neemt en weet niet of is het een SSRI, vraag uw apotheker.) Dit riskeert serotoninesyndroom. Tricyclic kalmeringsmiddelen (opnieuw, vraag een apotheker of kalmerend gebruiken), lithium, of de dieetdrugs phentermine en fenfluramine van dieetdrugs die met DXM wordt gebruikt riskeren ook het serotoninesyndroom. Vermijdt het gebruik dextromethorphan als je een van de bovenstaande middelen neemt.
Roseta Stoned zei:SSRI een kalmeringsmiddel?
Ik heb zowel met duloxetine als met venlafaxine geen problemen gehad met DXM. Een keer zelfs 750mg DXM op. Wel veel bijwerkingen als jeuk en zo, maar dat is volgens mij normaal met DXM. Overigens zal ik niemand aanraden om hetzelfde te doen.
DXM is trouwens een serotonine receptor agonist lees ik net op wikipedia. Ik zal binnenkort wel ff op web of science zoeken hoe het precies werkt.

bier zei:endor zei:Van 1 keer een foute combinatie heb je niet veel kans op serotonine syndroom.
Ik ken wel een paar mensen die aan de anti depressiva zitten , en dan nog MDMA gaan nemer erop , en ze lijken nog perfect in orde te zijn.
Nu wat mijn persoonlijk probleem is , dat ik anti psychotica neem (risperdal)
En als ik die genomen heb , en daarna drugs neem , merk ik er echt wel bijna niets van.
Maar ok , dit staat los van het topic.
Ad werkt toch helemaal niet met mdma? Mdma zorgt ervoor dat de serotonine tijdelijk sterk verhoogd wordt afgegeven, en citalopram zorgt ervoor dat de serotonine juist langer in de hersenen blijft. Merkte die mensen er toen wel iets van? Maar mdma is natuurlijk een heel ander soort drug dan dxm. DXM blokkeert de serotonine juist helemaal. Maar ik weet niet hoe groot de kans op het serotoninesyndroom is?
Niet te gebruiken bij: Gebruik van bepaalde middelen tegen ernstige neerslachtigheid (M.A.O.-remmers);
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."