Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSSRI en hoesttabletje

SSRI en hoesttabletje

171 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
Ik durf niet.
Klik om te vergroten...
Heel logisch dat je het niet durft te vertellen, want het is toch best een beschamend gegeven om te vertellen en wie weet verteld hij het ook wel door aan je ouders.

Ten eerste als je hem die mail stuurt met de waarheid en erbij verteld dat niemand dit mag weten zal hij het echt niet doorspelen aan je ouders. En als hij dat wel doet is hij zijn baan kwijt waar hij vele jaren voor heeft moeten studeren, kortom hij speelt het echt niet door.

En dat je de neiging hebt om drugs te gebruiken is alleen maar een gegeven dat de bahandeling van de psychiater niet doeltreffend is. want je bent nog steeds gestrest en daardoor geneigd om dugs te gebruiken. Als hij zoiets weet zal hij je medicatie aanpassen waardoor jij met een stuk minder stress door het leven en je dus afblijft van de drugs, want dat wilt hij koste wat kost voorkomen.

Het is heel moeilijk die eerste stap, maar als je die stap gezet hebt zal het alleen maar beter gaan. Het achterwege laten is de makkelijke maar slechte weg, en het vertellen is de moeilijke juiste weg.

Kies verstandig!
Klik om te vergroten...

Heel mooi gezegt.
Als ze nu nog altijd de foute optie neemt , dan versta ik er niets meer van.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga op het eind van deze vakantie gewoon een keer dxm gebruiken, schijt aan die kk medicijnen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
FOUTE KEUZE.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
endor zei:
FOUTE KEUZE.
Klik om te vergroten...

Het kan me ammel aan me reet roesten..
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
bier zei:
endor zei:
FOUTE KEUZE.
Klik om te vergroten...

Het kan me ammel aan me reet roesten..
Klik om te vergroten...

Dan breng ik jou wat metaal en water.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vele mensen op dit forum en daarbuiten hebben alles gegeven om dat kleine bootje genaamd "bier" niet te laten zinken. Ze hebben vele uren het water met behulp van emmertjes uit de boot gehesen, maar helaas gaat het toch echt zinken.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Vele mensen op dit forum en daarbuiten hebben alles gegeven om dat kleine bootje genaamd "bier" niet te laten zinken. Ze hebben vele uren het water met behulp van emmertjes uit de boot gehesen, maar helaas gaat het toch echt zinken.
Klik om te vergroten...

Zinken? Wat bedoel je daar nou weer mee?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
:angry:
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is een normale dosis codeïne die ik zou kunnen proberen? 200ml ofzo? De vorige keer had ik zo'n kleiner flesje en daar merkte ik nauwelijks iets van.
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik probeer 200ml :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ah Bier, je hebt je oude topic gevonden! :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hele prestatie voor zo'n dom kind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."