#1
Petrovic zei:Heel logisch dat je het niet durft te vertellen, want het is toch best een beschamend gegeven om te vertellen en wie weet verteld hij het ook wel door aan je ouders.Ik durf niet.
Ten eerste als je hem die mail stuurt met de waarheid en erbij verteld dat niemand dit mag weten zal hij het echt niet doorspelen aan je ouders. En als hij dat wel doet is hij zijn baan kwijt waar hij vele jaren voor heeft moeten studeren, kortom hij speelt het echt niet door.
En dat je de neiging hebt om drugs te gebruiken is alleen maar een gegeven dat de bahandeling van de psychiater niet doeltreffend is. want je bent nog steeds gestrest en daardoor geneigd om dugs te gebruiken. Als hij zoiets weet zal hij je medicatie aanpassen waardoor jij met een stuk minder stress door het leven en je dus afblijft van de drugs, want dat wilt hij koste wat kost voorkomen.
Het is heel moeilijk die eerste stap, maar als je die stap gezet hebt zal het alleen maar beter gaan. Het achterwege laten is de makkelijke maar slechte weg, en het vertellen is de moeilijke juiste weg.
Kies verstandig!
Heel mooi gezegt.
Als ze nu nog altijd de foute optie neemt , dan versta ik er niets meer van.