Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo lezers, Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben een jongen van 16 jaar oud. Ik weet het ja ik ben nog jong, maar dit is ook me laatste keer dat ik dit goedje tot me heb genomen. Setting: Na dat ik uit was van school ben ik met 2 gasten eff een paar biertjes gaan drinken, doen we altijd op vrijdag middag op het weekend te vieren. Eerder die ochtend had ik 6 roze redbulls weten te bemachtigen van iemand op school. Ik heb al redelijk wat ervaring met xtc dus ik twijfelde geen moment en kocht gelijk de redbulls. Nadat ik al een paar biertjes op had en 2 shotjes wiskey tog maar eventjes een jointje gedraait en gerookt, op dat moment bedacht ik me ineens dat ik nog 6 redbulls bij me had en pakte er 1 en nam hem direct in. Daarna met de 2 gasten ff naar een bos in de buurt gegaan om nog fftjes te gaan chillen totdat hij insloeg, 25 minuten erna heerlijke inslag en begon me heerlijk warm te voelen en enorm lekkere tintelingen in mijn lichaam. Waar ik wel vaak last van heb is enorm stuiterende ogen en ook draaien me ogen alle kanten uit. Uurtje nadat de redbulls was ingekickt, had ik gevoel dat ik meer wou en dat ging ik doen ook, de 2 gasten waarschuwde me nog doe het niet dit dat. Maar voordat ik het wist had ik hem al ingeslikt, ik was enorm onder invloed van mdma dat ik een beetje het gevoel had dat ik alles aankon. Nadat ik me 2e p had ingenomen heb ik afgescheid genomen en ben ik naar mijn huis gegaan (home alone), eenmaal aangekomen heb ik snel een andere gast opgebelt en die kwam bijna direct mijn kant uit toen ik hem vertelde dat ik wappie was en dat ik nog 4 pillen had! Toen hij eenmaal was aangekomen sloeg me 2e pil in en vanaf dit moment voelde ik me zo gigantisch vaag en raar, ik begon enorm raar te denken in me hoofd, kon op geen enkele manier meer helder nadenken en ik begon maar eens de woonkamer op te gaan ruimen. Geen idee waarom maar ik deed het gewoon, eigelijk was dit gewoon niet te doen, ik was enorm gaotisch aan het nadenken dat ik nergens iets meer van snapte. Deze gedachte maakte me enorm angstig, eventjes gaan zitten en toen ging het wel weer. Plots kreeg ik door dat ik enorm erg moest plassen, snel naar de wc gelopen en toen merkte ik alweer dat ik echt veelste veel heb gepakt! Lopen was enorm on aangenaam, kon bijna niet meer recht op me benen staan en ik zag paarse vlekken in me zicht. Op dit moment voelde ik me zo vreselijk en begon ik continu te gaan nadenken wat de risico's wel nie waren van xtc, zoals oververhitting en watervergiftiging. Ik had enorm hoofdpijn en was misselijk, ik heb op dat moment ook overgegeven en had spierkrampen in mijn lichaam, nu begon het echt tot me door te dringen dat er iets goed fouts was en ik was er van overtuigt dat ik het er niet levend vanaf zou brengen. Dit ging nog zo 3 tot 4 uur lang door, continu naar de wc om te kijken of ik nu wel kon plassen of niet.. Een heel erg nare ervaring, na deze ervaring ga ik nooit maar dan ook nooit meer xtc pillen nemen. Bedankt voor t lezen en hoop op informatieve reacties"
"Hallo lezers, Ik zal mijzelf eventjes voorstellen voordat ik begin te vertellen over dit heerlijke goedje. Ik ben 16 jaartjes jong en 1,90 groot, weeg rond de 68 kilo en heb aardig wat ervaring met verschillende soorten drug. Waar ik zelf niet erg trots op ben maar oke. Zoals; caffeine, lsa, paddos, xtc, mdma, speed, dexamfetamine, ritalin, cocaine, en nu dus ook Oxazepam! De trip/ervaring; Ik had via via een tripje weten te bemachtingen, veel verhalen over gehoort en wou het zelf ook wel eens proberen. Dit is nu 1 week terug, op dit moment ben ik onder invloed van 15 mg oxazepam. Dit zijn anderhalf pilletje, heerlijk zwaar in mijn lichaam en heb geen zorgen aan me hoofd. Heb alleen een beetje last van een bodyload, verder vindt ik muziek luisteren heel lekker en heb het liefst zin om lekker relaxed te gaan liggen op een bank. Verder heb ik niet echt veel te melden over Oxazepam. Ik weet wel dat het zeer verslavend kan werken dus ik ga er zeker niet verder mee, ook omdat het gewoon een slaap/stress vermindering middel is. Dankje wel voor het lezen en hoop op reacties! See you next time"
"walnootje zei: Een maat van mij krijgt Oxazepam van zijn psychiater, maar hij heeft me verteld dat je lichaam er eerst een week aan moet wennen voordat je er echt wat van voelt, verbeter me als het onjuist is! En dat het verslavend is heb ik idd aan hem gemerkt Klik om te vergroten... Ik denk juist dat hoe vaker je het gebruikt deste minder je voelt waardoor je verslaafd wordt, heerlijk gevoel lijkt net alsof je stoned bent ofzo... Moet je maar eens een keertje proberen"
"Leuk report, maar pas hiermee op. Dex is echt verslavend, ik heb zelf add en heb dit 4 maanden geslikt. Ik nam er elke meer dan 8 omdat het zn relaxed goedje is, bijna te vergelijken met speed alleen iets minder sterk. Ik ben er een maand verslaafd aan geweest totdat ik een overdosis heb genomen en in een soort psychose ben geraakt. Pas op!!!!!"
"Hallo, ik ben een jongen van 16 jaar, Ik ben net terug van een avond aan de coke! Wat; een gram coke (40 euro) Ik ben net terug van een avond aan de coke, ik heb een heerlijke avond gehad, veel gepraat en gelachen met L en G. De avond begon met een beetje bier zuipen en een jointje roken, uiteindelijk belde we de dealer, hij zou er over 20 minuten zijn maar kwam iets later aan waardoor we een halve gram gratis kregen. Nadat G de sos aan me had gegeven nam ik gelijk 4 punten, daar voelde ik me alleen wat losser door. De avond ging verder en ik kon niet stoppen met punten en lijnen nemen. Het jammere met sos is dat je heel snel meer wilt, daarom ging het snel. Ondertussen ben ik gigantisch uit me stekker en ik kan niet stoppen met praten en wil alleen maar praten over dingen waar we normaal niet zo snel over praten, zoals hoe goed onze vriendschap is en hoe aardig we elkaar wel niet vinden! Zo ging de avond verder en eindig ik hier achter me laptop.. Gr J"
"Hallo lezers, Hierzo een jongen van 16 jaar oud, genoeg ervaringen met drugs, zowel hard en soft drugs. Deze ervaring heb ik gehad nadat ik last had van een angststoornis na XTC gebruik, angststoornis xtc heb ik ook gepost bij XTC hierzo op drugsforum. Twee weken later nadat ik last had gekregen van een soort angstprobleem had ik een afspraak met een betrouwbare maat van mij. Hij was 2 uurtjes terug gekeert uit Amsterdam onze hoofdstad, hij was langs greenhouse geweest en had 2 en een halve gram Strawberry Haze meegebracht (15 euro per gram) sterk dus! We hadden afgesproken in de stad bij de poort, eerst eventjes paar sigaretjes gerookt en een halve liter (redbull). Normaal ben ik nogal gevoelig voor redbull omdat ik er nogal onrustig van wordt maar nu tog maar blikje gedronken want wat kon er immers fout gaan. Half uurtje later ofzo, een jointje gedraait. Halve gram erin en heerlijk weggerookt met me maat. Nog niets aan de hand, een beetje last van angst maar ik probeer dit een beetje te vergeten. Na dit jointje eventjes een andere plek opgezocht vanwege politie kans, we zaten namelijk gewoon midden in het centrum van een grote stad. Al snel vonden we een betere plek aan de rand van de stad, minder mensen dus meer privacy. Hier begonnen we een dikke L te draaien, voor de mensen die niet weten wat dit is dit is een lang vloetje in de breedte erbij geplakt waardoor je een grotere en dikkere joint krijgt waar dus meer in kan. Al snel hebben we deze L gerolt (ervaren blowers), gerookt en alles wat erbij hoort, muziekje op. Maar nadat we deze L hebben gekillt voel ik me echt heel erg kut, misschien is het de combinatie van een downer + een upper. Ik had namelijk niet eens een uur ervoor een halve liter redbull gedronken +/- 180 milligram caffeine volgens mij. Ik begon hele nare gedachtes te krijgen, zoals je komt nooit meer uit deze trip, je gaat dood. Ik was namelijk enorm aan het staren en dit was is niet meer gewent omdat ik full time blower (was). Ik was enorm stoned maar dat drong gewoon niet tot me door volgens mij, steeds dacht ik dat ik zou flauwvallen of een hartaanval zou krijgen. Hier weer enige symptomen van mijn angststoornis veroorzaakt door xtc volgens mij, had hier namellijk nog nooit last van gehad. Verder met mijn horror trip; ik kan maar niet stoppen met denken over dat ik dood zou gaan en dat de combinatie caffeine en thc dodelijk zou zijn. Ookal wist ik dat dat niet zo was, was ik er met geen enkel aregument vanaf te brengen. Ik besloot tegen mijn maat te zeggen dat ik naar huis gingen omdat ik dit echt niet trok en dat ik me beter zou voelen als ik thuis zou zijn. Ik sprong op mijn fiets en begon mijn weg naar huis. De hele weg naar huis heb ik enorme paniek ervaren, sterke angst voor alles om me heen. De geluiden klonken heel hard en mijn gedachtengang was een beetje verward en daardoor werd ik nog meer angstig. Eenmaal thuis snel onder de douch gesprongen en met de handen in mijn haren gezeten omdat ik me zo erg voelde. Ik dacht bij mezelf ik blow nooit maar dan ook nooit meer!!!!!! Nadat ik onder de douch vandaan kwam voelde ik mij beter en ben ik maar gaan gamen voor een beetje afleiding, 2 uurtjes gegamed en voordat ik het door had was het voorbij... Eindelijk dacht ik.. Hopelijk kunnen jullie je een beetje voorstellen hoe ik me heb gevoelt en ik hoop wat reacties te krijgen van jullie! Greetz Joriisvw!"
"Herbalisme zei: Heb compleet hetzelfde gehad toen ik voor de eerste keer wiet rookte, ik had een doodsangst, alle geluiden waren anders, mijn zicht was 2dimensionaal en ik verloor het gevoel van realiteit helemaal. Ik heb een paar maanden geleden op scholieren.com gevonden dat dit verschijnsel FU noemt, op het moment zelf was het een enge ervaring maar achteraf bekeken was het echt kicken, ik probeerde vroeger zoveel mogelijk wiet te roken omdit zelfde effect nog eens te kunnen meemaken maar het is me nooit meer gelukt ;/ Daardoor heb ik de dag van vandaag ook een erg sterke tolerantie voor wiet ontwikkeld, maar ik weet nog altijd goed stoned te worden ;D En voor die angst zul je toch echt wel eens moeten kijken, je moet achterhalen welke gedachten die angst veroorzaken en die angst afweren, probeer eens te mediteren of jezelf onder hypnose te brengen, want uit eigen ervaring weet ik dat angstervaringen bij een drug echt niet goed zijn ;/ Greets, Herbalisme Klik om te vergroten... Ik ben echt heel snel angstig voor dat ik dood ga als ik een drug gebruik, ik heb die angst sinds mijn soort van psychose na 2 en een halve appel (xtc pilletjes)"
"TruffelMarokkaan zei: Ik gebruik het nu alleen als ik een abnormaal lange dag voor de boeg heb. Meestal is dat op vrijdag als ik na een lange dag werken nog iets leuks wil doen in de avond (uitgaan etc). Ik heb wel gemerkt dat ik minder 'natuurlijk' glimlach bij gebruik van dexamfetamine. Dat is jammer als je dan in gezelschap bent, dan voel je je even niet jezelf. 8 op een dag lijkt me iets te veel ja.. mijn max is 4. Klik om te vergroten... Je bouwt heel snel een tolerantie op je zult merken dat op een gegeven moment 4 niet meer genoeg is en dat je gauw sneller meer wilt nemen. Alsnog pas op voor verslaving, het is gewoon 100% pure drugs alleen je krijgt het vn de apotheek"
"Ik kan me je space zo goed voorstellen, heerlijk goedje he die mdma... Ik geloof er heilig in dat het mensen bij elkaar brengt! Genieg nog van je nog komende tripies! Grr Jorrr"
"WHAT THE FUCK!!!!!! IS DIE DMT VOOR SHIT? Kijk wat voor dingen je meemaakt, een insect die je hoofd eraf snijdt? Ben je zelf wel goed bij je hoofd? Ff serieus hoor? Kan zoiets met DMT?"