Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums7 pillen in 36 uur

7 pillen in 36 uur

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het wel bijzonder dat mensen hier überhaupt de energie erin willen steken om op zo'n achterlijk topic een serieus antwoord te geven
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, valt helemaal binnen mijn verwachtingspatroon.

een inhoudelijke reactie was natuurlijk leuker.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
ik krijg er nog een beetje geruststelling van het idee dat dit soort clowns statistisch gezien veel minder kans maken zich voort te planten.
Klik om te vergroten...
Helaas planten domme mensen zich veel sneller voort dan slimme.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
aar het is wel een handig hulpmiddel voor darwin's theorie over evolutie door natuurlijke selectie.
Klik om te vergroten...
We kunnen ons eigen df darwin award gaan houden? De meest domme vragen en topics kunnen voorgedragen worden en dan houden we maandelijks of jaarlijks een verkiezing. Als er animo is, is dit topic wat mij betreft de eerste die voorgedragen wordt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar als we het maandelijks doen hebben we een redelijke keuze, kun je gewoon elk moment voordragen uiteraard. Alle winnaars kunnen dan door voor de df idioot van het jaar, moeten we wel nog een prijs bedenken natuurlijk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Maar als we het maandelijks doen hebben we een redelijke keuze, kun je gewoon elk moment voordragen uiteraard. Alle winnaars kunnen dan door voor de df idioot van het jaar, moeten we wel nog een prijs bedenken natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Dozijn pillen, te gebruiken op dezelfde dag?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Maar als we het maandelijks doen hebben we een redelijke keuze, kun je gewoon elk moment voordragen uiteraard. Alle winnaars kunnen dan door voor de df idioot van het jaar, moeten we wel nog een prijs bedenken natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Dozijn pillen, te gebruiken op dezelfde dag?
Klik om te vergroten...
Dat doen ze uit zichzelf al haha
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Maar als we het maandelijks doen hebben we een redelijke keuze, kun je gewoon elk moment voordragen uiteraard. Alle winnaars kunnen dan door voor de df idioot van het jaar, moeten we wel nog een prijs bedenken natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Dozijn pillen, te gebruiken op dezelfde dag?
Klik om te vergroten...
Dat doen ze uit zichzelf al haha
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat we die prijs even moeten laten, want volgens mij doet Mitge nu zijn best.
m
mitgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste iedereen

Ik ben mezelf zeker bewust hoeveel ik heb geslikt en dat dit heel erg gevaarlijk is... Ik ben 2 jaar zo dom geweest. Ik heb nu 5 maanden geen gebruik gemaakt van xtc omdat ik er te brak van werd, vandaar deze vraag... Ik heb mezelf voorgenomen 1keer per maand 1 pil te slikken bij het uitgaan i.p.v in de huiskamer helemaal van de kaart te zijn.
Voor de mensen die denken dat ik 7pillen in 1keer heb genomen moeten nog eens goed mijn titel lezen. En ja de reserves raken op maar het voelt alsof je steeds een klein kommetje met een klein beetje blijheid over je heen hoort (de volgende ochtend bij de laatste paar pillen)

Dank u allen voor de serieuze antwoorden
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
mitge zei:
Ik heb mezelf voorgenomen 1keer per maand 1 pil te slikken bij het uitgaan i.p.v in de huiskamer helemaal van de kaart te zijn.
Klik om te vergroten...
Is nog steeds veel te veel.

Niet om raad vragen om het vervolgens in de wind te slaan hè.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien puntensysteem voor retorische vragen? Zijn der genoeg hier!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
point taken...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?
Klik om te vergroten...
Een beetje zoals dit?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?
Klik om te vergroten...
Een beetje zoals dit?
Klik om te vergroten...

Heeft wel mijn voorkeur
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ligt eraan wat je onder leuk verstaat
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi Mitge,

Ik weet wel zeker dat je niet zo brak zou zijn geweest als je er maar een pil zou hebben gehad.
Ben je bekend met de 3 maanden regel en wat de normale richtlijnen zijn voor verantwoordelijk gebruik van XTC/MDMA? (drugs gebruik is nooit natuurlijk nooit goed, maar dat terzijde)
De richtlijn ligt rond de 1-2mg/kg (sommige zeggen zelfs tot maar 1.5mg/kg), wat betekend dat je tussen de 70-140mg MDMA voor jou gewicht kan nemen, waarbij de schade nog mee valt.
7 pillen van 120mg is 840mg MDMA, is zeg maar 6x wat wordt aangeraden, niet alleen zal het een erge invloed op je serotonine niveau hebben, maar MDMA is ook neurotoxisch dus zal ook uiteindelijk schade op de lange termijn veroorzaken. Vandaar een richtlijn om het nog enig zins verantwoord te doen.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit veel te veel is, vind je dat je van een niet hard genoeg gaat of waarom neem je zoveel?

Mvg,
ElvenSpice
m
mitgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste mensen,

Ik heb laatst met 3 vrienden van mij XTC gebruikt. Dit is niet mijn 1e keer geweest. Mijn vriend had in totaal 40 pillen meegenomen om de avond door te brengen. Ik heb er zelf in de nacht + volgende dag 7 van gesnoept. Ik was erg brak de volgende dagen. Mijn vraag is of het veel invloed heeft gehad op de brakheid. Was ik bijvoorbeeld veel minder brak geweest als ik maar 1 pil had genomen?

De pillen waren getest op 120mg.
Ik weeg ongeveer 70 kg en ben 1.80

Alvast bedankt,
Mitge
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Probeerde je een record te verbreken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."