#1
ik zie het wel zitten. maar om nou een maand te wachten terwijl er elke week materiaal beschikbaar word gesteld door nieuwe members?
idiot of the week? nee... goedgelovig? onwetend?
hoe gaan we em noemen? misschien een sticky in algemeen, met als titel...
"Had ik dood kunnen gaan?"
"Is dit slim?"
zoiets?
idiot of the week? nee... goedgelovig? onwetend?
hoe gaan we em noemen? misschien een sticky in algemeen, met als titel...
"Had ik dood kunnen gaan?"
"Is dit slim?"
zoiets?