Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste iedereen Ik ben mezelf zeker bewust hoeveel ik heb geslikt en dat dit heel erg gevaarlijk is... Ik ben 2 jaar zo dom geweest. Ik heb nu 5 maanden geen gebruik gemaakt van xtc omdat ik er te brak van werd, vandaar deze vraag... Ik heb mezelf voorgenomen 1keer per maand 1 pil te slikken bij het uitgaan i.p.v in de huiskamer helemaal van de kaart te zijn. Voor de mensen die denken dat ik 7pillen in 1keer heb genomen moeten nog eens goed mijn titel lezen. En ja de reserves raken op maar het voelt alsof je steeds een klein kommetje met een klein beetje blijheid over je heen hoort (de volgende ochtend bij de laatste paar pillen) Dank u allen voor de serieuze antwoorden"
"Beste mensen, Ik heb laatst met 3 vrienden van mij XTC gebruikt. Dit is niet mijn 1e keer geweest. Mijn vriend had in totaal 40 pillen meegenomen om de avond door te brengen. Ik heb er zelf in de nacht + volgende dag 7 van gesnoept. Ik was erg brak de volgende dagen. Mijn vraag is of het veel invloed heeft gehad op de brakheid. Was ik bijvoorbeeld veel minder brak geweest als ik maar 1 pil had genomen? De pillen waren getest op 120mg. Ik weeg ongeveer 70 kg en ben 1.80 Alvast bedankt, Mitge"