Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActiviteiten onder invloed van Benzodiazepine(s)

Activiteiten onder invloed van Benzodiazepine(s)

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blowen, klein stukje lopen, muziek luisteren, beetje tv kijken, nog een joint roken en dan slapen.

:grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om 4 uur 's ochtends op straat dansen met m'n mp3 op en een joint in m'n bakkes. :grin:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Scopolamine zei:
1.5 tabletten alprozolam van 2mg, en je zal niet wakker blijven. Je geest toch niet in ieder geval.

Mijn ex-vriendin heeft me nog naar haar stage-plek laten rijden zonder dat ik, er na, nog iets van af wist... (Ze was anti-drugs.. you know the drill).

Een paar weken later moest ik weer naar daar rijden, en ik zei van 'ah, hier is dus je stage-plek'; Zegt zij heel verwondert: "je bent hier toch nog geweest, je was zelfs mee binnen, maar je reed zo raar met de auto en je zei niets...

Nog goed dat ik (en zij) de rit overleeft hebben, ik kon evengoed wakker geworden zijn tegen een muur... vervolgens deur op slot, en slapen! :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Laat me denken aan mijn verhaal. Ik zocht werk dus ik werd elke ochtend gebeld. Ik kon niet slapen en door met grote Lorazepam tolerantie is 5mg niet genoeg om te slapen. Dus wat deed ik? 10mg Lorazepam binnen om 1u30 snachts. Ik word wakker om 17u en ga naar beneden. Ik vind dus papieren van het interim bureau die vandaag zijn afgeprint, ik kijk op telefoon had 4 oproepen die 5 minuten hebben geduurd waar ik niets meer van af weet. Wat blijkt, ben ik dus met de scooter 10 km ver gaan rijden naar het interim, papieren ophalen, aan mijn werkgever gegeven , terug naar huis gegaan en terug bedje in.

10mg Lorazepam, ik wist dat het van 8u tot 12u werkingsduur heeft maar bij hoge dosissen dat geheugenverlies zo extreem is? IK herinner me echt NIETS meer!


EDIT: Dus... Terug on-topîc; Iemand nog activiteiten? :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Mij boeit echt niks meer als ik een benzo heb genomen, wil dan gewoon lekker mijn warm bedje in ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Inderdaad lekker relaxen en even je gedachten op nul zetten. De Bromazepam beviel me prima.. :wink:

En heerlijk slapen :hearteyes: :hearteyes:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
Mij boeit echt niks meer als ik een benzo heb genomen, wil dan gewoon lekker mijn warm bedje in ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Inderdaad lekker relaxen en even je gedachten op nul zetten. De Bromazepam beviel me prima.. :wink:

En heerlijk slapen :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Er wordt vaak gezegd dat Bromazepam een topbenzo is qua recreativiteit, totdat ik 12mg nam, voelde nix, dan tot meer dan 20mg gegaan en nog niets, echt raar :confused:. Enkel goed geslapen, meer niet.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
* Film zien onder warm dekentje
* Komedie (Film, Serie, Show)
* Muziek luisteren als je in bed ligt terwijl je rustig in het slaap valt :]
* Warm badje nemen
* Nadenken over alles
Klik om te vergroten...
+ lekker lullen
+ Slapen
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Futurama afleveringen kijken.. :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Mij boeit echt niks meer als ik een benzo heb genomen, wil dan gewoon lekker mijn warm bedje in ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

+ 1
Maar ik blijf altijd wel een 30 tal minuten op na ik hem voel inwerken.
Gewoon om effe te genieten.
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#9
je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
trippykees zei:
je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
Klik om te vergroten...

haha dat zou mij niet lukken, ik was compleet van de kaart. Bijzonder spul..

:sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Prinz zei:
Ik kreeg klusdrang van oxazepam.. heel vaag. Normaal haat ik dat.
Klik om te vergroten...

Ik heb 4 linker handen en wil al helemaal geen klusdrang. Maar de oxa 50 deed vrij weinig met me. Niet mijn ding onder de benzo's.

:)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
trippykees zei:
je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
Klik om te vergroten...

haha dat zou mij niet lukken, ik was compleet van de kaart. Bijzonder spul..

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik ben imuun bijna ervoor wat vroeger een oxazepammetje deed doet nu een dormicum niet eens meer.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Carlitos zei:
Fishhead0707 zei:
trippykees zei:
je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
Klik om te vergroten...

haha dat zou mij niet lukken, ik was compleet van de kaart. Bijzonder spul..

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik ben imuun bijna ervoor wat vroeger een oxazepammetje deed doet nu een dormicum niet eens meer.
Klik om te vergroten...

Dat is die klote tolerantie idd.. ik merk van 10 mg oxa ook noppes meer. 50 werkt nog wel goed. Daarna wordt het te heftig. Ik wil het vooral therapeutisch blijven gebruiken in geval van nood.

Denk dat ik er maar even vanaf moet blijven. Het sedatieve effect is te lekker...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Prinz zei:
Ik kreeg klusdrang van oxazepam.. heel vaag. Normaal haat ik dat.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad wel erg vaag, ik wordt niet echt actief van benzo's. :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het geluk het puur recreatief te gebruiken en daarom het maximale effect heb.. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fishhead0707 zei:
Ik heb het geluk het puur recreatief te gebruiken en daarom het maximale effect heb.. :grin:
Klik om te vergroten...

Hangt het niet van jezelf af of je gebruik recreatief is en blijft ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead0707 zei:
Prinz zei:
Ik kreeg klusdrang van oxazepam.. heel vaag. Normaal haat ik dat.
Klik om te vergroten...

Ik heb 4 linker handen en wil al helemaal geen klusdrang. Maar de oxa 50 deed vrij weinig met me. Niet mijn ding onder de benzo's.

:)
Klik om te vergroten...
4 linkerhanden? :tearsofjoy:

Ik heb echt twee rechterhanden, en wat ik fix is soms niet volgens de regelen der kunst (snoer kun je ook aan elkaar knopen en vast tapen in plaats van dat gedoe met kroonsteentjes als je die niet hebt) maar ik heb een goed technisch inzicht, snap elektriciteit en kan goed met gereedschap omgaan.
Ik ben een probleemoplossend gerichte geest die graag doet in plaats van denkt.

Met dank aan mijn vader die altijd geduldig was om me te leren hoe iets moest.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ofwel chillen ofwel méér bijnemen en onverantwoorde dingen gaan doen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Slapen.. :sunglasses: :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vanavond eentje nemen puur functioneel :P
Laat thuis, morgen weer vroeg die wekker voor het werk.
Het gevaar is dat ik nog megaduf wakker word en das ook niks natuurlijk

Even over nadenken dus :)
Eind van de week sowieso maar eens paar benzo dagne in lassen, dan nachtdiensten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."