#1
Carlitos zei:Fishhead0707 zei:trippykees zei:je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
haha dat zou mij niet lukken, ik was compleet van de kaart. Bijzonder spul..
![]()
Ik ben imuun bijna ervoor wat vroeger een oxazepammetje deed doet nu een dormicum niet eens meer.
Dat is die klote tolerantie idd.. ik merk van 10 mg oxa ook noppes meer. 50 werkt nog wel goed. Daarna wordt het te heftig. Ik wil het vooral therapeutisch blijven gebruiken in geval van nood.
Denk dat ik er maar even vanaf moet blijven. Het sedatieve effect is te lekker...