Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActiviteiten onder invloed van Benzodiazepine(s)

Activiteiten onder invloed van Benzodiazepine(s)

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Carlitos zei:
Fishhead0707 zei:
trippykees zei:
je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
Klik om te vergroten...

haha dat zou mij niet lukken, ik was compleet van de kaart. Bijzonder spul..

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik ben imuun bijna ervoor wat vroeger een oxazepammetje deed doet nu een dormicum niet eens meer.
Klik om te vergroten...

Dat is die klote tolerantie idd.. ik merk van 10 mg oxa ook noppes meer. 50 werkt nog wel goed. Daarna wordt het te heftig. Ik wil het vooral therapeutisch blijven gebruiken in geval van nood.

Denk dat ik er maar even vanaf moet blijven. Het sedatieve effect is te lekker...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prinz zei:
Ik kreeg klusdrang van oxazepam.. heel vaag. Normaal haat ik dat.
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad wel erg vaag, ik wordt niet echt actief van benzo's. :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het geluk het puur recreatief te gebruiken en daarom het maximale effect heb.. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
Ik heb het geluk het puur recreatief te gebruiken en daarom het maximale effect heb.. :grin:
Klik om te vergroten...

Hangt het niet van jezelf af of je gebruik recreatief is en blijft ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
Prinz zei:
Ik kreeg klusdrang van oxazepam.. heel vaag. Normaal haat ik dat.
Klik om te vergroten...

Ik heb 4 linker handen en wil al helemaal geen klusdrang. Maar de oxa 50 deed vrij weinig met me. Niet mijn ding onder de benzo's.

:)
Klik om te vergroten...
4 linkerhanden? :tearsofjoy:

Ik heb echt twee rechterhanden, en wat ik fix is soms niet volgens de regelen der kunst (snoer kun je ook aan elkaar knopen en vast tapen in plaats van dat gedoe met kroonsteentjes als je die niet hebt) maar ik heb een goed technisch inzicht, snap elektriciteit en kan goed met gereedschap omgaan.
Ik ben een probleemoplossend gerichte geest die graag doet in plaats van denkt.

Met dank aan mijn vader die altijd geduldig was om me te leren hoe iets moest.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ofwel chillen ofwel méér bijnemen en onverantwoorde dingen gaan doen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Slapen.. :sunglasses: :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vanavond eentje nemen puur functioneel :P
Laat thuis, morgen weer vroeg die wekker voor het werk.
Het gevaar is dat ik nog megaduf wakker word en das ook niks natuurlijk

Even over nadenken dus :)
Eind van de week sowieso maar eens paar benzo dagne in lassen, dan nachtdiensten
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
slapen idd en chillen
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
slapen idd en chillen
Klik om te vergroten...

Chill.. :grin: :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Ik vanavond eentje nemen puur functioneel :P
Laat thuis, morgen weer vroeg die wekker voor het werk.
Het gevaar is dat ik nog megaduf wakker word en das ook niks natuurlijk

Even over nadenken dus :)
Eind van de week sowieso maar eens paar benzo dagne in lassen, dan nachtdiensten
Klik om te vergroten...

De kans is groot dat als je laat een benzo neemt en je vroeg opgaat. Het inderdaad wel eens niet gunstig uit kan pakken.

Maar aan de andere kant als je niet slaapt, wordt een mens ook niet beter van.

Neem in ieder geval een lichte dosis. Aan welke benzo zat je te denken?

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."