#1
Om 4 uur 's ochtends op straat dansen met m'n mp3 op en een joint in m'n bakkes. ![:grin:]()
Laat me denken aan mijn verhaal. Ik zocht werk dus ik werd elke ochtend gebeld. Ik kon niet slapen en door met grote Lorazepam tolerantie is 5mg niet genoeg om te slapen. Dus wat deed ik? 10mg Lorazepam binnen om 1u30 snachts. Ik word wakker om 17u en ga naar beneden. Ik vind dus papieren van het interim bureau die vandaag zijn afgeprint, ik kijk op telefoon had 4 oproepen die 5 minuten hebben geduurd waar ik niets meer van af weet. Wat blijkt, ben ik dus met de scooter 10 km ver gaan rijden naar het interim, papieren ophalen, aan mijn werkgever gegeven , terug naar huis gegaan en terug bedje in.Scopolamine zei:1.5 tabletten alprozolam van 2mg, en je zal niet wakker blijven. Je geest toch niet in ieder geval.
Mijn ex-vriendin heeft me nog naar haar stage-plek laten rijden zonder dat ik, er na, nog iets van af wist... (Ze was anti-drugs.. you know the drill).
Een paar weken later moest ik weer naar daar rijden, en ik zei van 'ah, hier is dus je stage-plek'; Zegt zij heel verwondert: "je bent hier toch nog geweest, je was zelfs mee binnen, maar je reed zo raar met de auto en je zei niets...
Nog goed dat ik (en zij) de rit overleeft hebben, ik kon evengoed wakker geworden zijn tegen een muur... vervolgens deur op slot, en slapen!![]()
Sublimo zei:Mij boeit echt niks meer als ik een benzo heb genomen, wil dan gewoon lekker mijn warm bedje in !![]()
Er wordt vaak gezegd dat Bromazepam een topbenzo is qua recreativiteit, totdat ik 12mg nam, voelde nix, dan tot meer dan 20mg gegaan en nog niets, echt raarFishhead0707 zei:Sublimo zei:Mij boeit echt niks meer als ik een benzo heb genomen, wil dan gewoon lekker mijn warm bedje in !![]()
Inderdaad lekker relaxen en even je gedachten op nul zetten. De Bromazepam beviel me prima..![]()
En heerlijk slapen![]()
![]()
+ lekker lullen* Film zien onder warm dekentje
* Komedie (Film, Serie, Show)
* Muziek luisteren als je in bed ligt terwijl je rustig in het slaap valt :]
* Warm badje nemen
* Nadenken over alles
Sublimo zei:Mij boeit echt niks meer als ik een benzo heb genomen, wil dan gewoon lekker mijn warm bedje in !![]()
trippykees zei:je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
Prinz zei:Ik kreeg klusdrang van oxazepam.. heel vaag. Normaal haat ik dat.
Fishhead0707 zei:trippykees zei:je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
haha dat zou mij niet lukken, ik was compleet van de kaart. Bijzonder spul..
![]()
Carlitos zei:Fishhead0707 zei:trippykees zei:je huis schoonmaken op 15mg Midazolam(tablet).
haha dat zou mij niet lukken, ik was compleet van de kaart. Bijzonder spul..
![]()
Ik ben imuun bijna ervoor wat vroeger een oxazepammetje deed doet nu een dormicum niet eens meer.
Prinz zei:Ik kreeg klusdrang van oxazepam.. heel vaag. Normaal haat ik dat.
Fishhead0707 zei:Ik heb het geluk het puur recreatief te gebruiken en daarom het maximale effect heb..![]()
4 linkerhanden?Fishhead0707 zei:Prinz zei:Ik kreeg klusdrang van oxazepam.. heel vaag. Normaal haat ik dat.
Ik heb 4 linker handen en wil al helemaal geen klusdrang. Maar de oxa 50 deed vrij weinig met me. Niet mijn ding onder de benzo's.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."