#1
Zou je het niet net als met ketamine kunnen indampen/uitkoken?
Dit.Oom Klaas zei:Zou je het niet net als met ketamine kunnen indampen/uitkoken?
Oom Klaas zei:Zou je het niet net als met ketamine kunnen indampen/uitkoken?
Tripper zei:Ik zou die zooi gewoon niet nemen. Heb je geen geld voor iets normaals of ben je uit geëxperimenteerd?
De medicijnen midazolam en clonazepam zijn als vloeistof in ampullen beschikbaar. Deze vloeistof kan met een spuit met een naald uit de ampul worden opgezogen. Vervolgens kan deze vloeistof met de spuit zonder naald in de wangzak worden gespoten, dus tussen de tanden en de wang. Vervolgens moet met een vinger de vloeistof over het wangslijmvlies worden verspreid en worden ingemasseerd. Ook hier zal de arts de juiste hoeveelheid adviseren.
Oude thread, maar ik moest aan het volgende denken.hazejunk zei:Van 5mg midazolam oraal zal je niet veel voelen. Ik heb die ampullen ook hgehad maar dan 3ml/15mg. Je kan het gewoon in je spieren spuiten. 5mg is daar een mooie doses voor.
Flameon zei:Ik zou er maar vanaf blijven. Is inderdaad heftig spul en ook niet geschikt om te drinken.
Als je er teveel van drinkt kun je goed knockout gaan met wellicht brandwonden in je keel
HTID zei:Ik kreeg het paar weken geleden in het ziekenhuis in mijn aderen gespoten, 5ml samen met een morfinepreparaat. Ik ben het meeste vergeten van wat er gebeurt is, ben in 20 minuten op 3 momenten bij kennis geweest maar was daarna meteen weer vertrokken. Kan me alleen nog een paar korte beelden herinneren.
Na de ingreep heb ik een aantal momenten gehad waarbij ik heel kort in slaap viel, hele leipe dromen/gedachtes had, en daarna weer wakker werd. Dat dit korte periodes waren hoorde ik later van mijn zus.
Ik dacht aan rare dingen zoals agressief papier en dacht dat ik op allerlei plaatsen was en dat ik allerlei dingen aan het doen was. Als ik dan weer wakker werd was ik verbaasd dat ik in het ziekenhuis lag. Ik denk dat dit kwam door het morfinepreparaat maar weet dat niet zeker.
Als recreatieve drug het inspuiten lijkt me zinloos omdat je het meeste gewoon vergeet. Je kan geloof ik wel tolerantie opbouwen, dan krijg je wat meer mee van wat er gebeurt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."