Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsampul vloeibare Dormicum (midazolam)

ampul vloeibare Dormicum (midazolam)

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou je het niet net als met ketamine kunnen indampen/uitkoken?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs are bad blijkbaar wel, maar n.a.v zijn post zou ik niet al te veel kennis bij hem vandaag halen.

Flameon is hiervoor een betere keus.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou die zooi gewoon niet nemen. Heb je geen geld voor iets normaals of ben je uit geëxperimenteerd?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Zou je het niet net als met ketamine kunnen indampen/uitkoken?
Klik om te vergroten...
Dit. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou er maar vanaf blijven. Is inderdaad heftig spul en ook niet geschikt om te drinken.
Als je er teveel van drinkt kun je goed knockout gaan met wellicht brandwonden in je keel
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een doosje ampul Dormicum Roche 5mg dus vloeibare Midazolam. Dit wordt normaal in het ziekenhuis gebruikt met injectie. Schijnt nogal heavy te zijn...Inspuiten lijkt me niet echt prettig.
Nu is mijn vraag of ik deze in vloeibare vorm ook kan op drinken om het effect te krijgen?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Roesmiddel.. Wij noemen dat gewoon narcose hierzo :P Dormicum moet je gewoon oraal nemen voor recreatief gebruik, haha. 15mg is al heftig genoeg :grin: 30mg helemaal. (oraal dan he :P)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zat al te denken ja, is dat niet veel te heftig voor je keel/slokdarm? Sowieso weet ik niet hoe het zit met de opname via de maagwand en wat het maagzuur eventueel met zo'n vloeibare medicatie kan doen. Het is er niet voor gemaakt, dus is het wellicht ook niet bestand tegen dat zure milieu.

Net zoiets als pillen vermalen en dan bindmiddelen gaan opsnuiven, het zal vast wel kunnen en het zal ook vast wel iets van werken. Maar iets zit niet voor niets in een ampul, dat moet gewoon gespoten worden, niet opdrinken dus. :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Zou je het niet net als met ketamine kunnen indampen/uitkoken?
Klik om te vergroten...

Vast wel, maarja, ik zou het gewoon lekker injecteren :)
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tripper zei:
Ik zou die zooi gewoon niet nemen. Heb je geen geld voor iets normaals of ben je uit geëxperimenteerd?
Klik om te vergroten...

Heb je ervaring met Midazolam, vanwege je reactie?
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik lees wel weer deze informatie:
De medicijnen midazolam en clonazepam zijn als vloeistof in ampullen beschikbaar. Deze vloeistof kan met een spuit met een naald uit de ampul worden opgezogen. Vervolgens kan deze vloeistof met de spuit zonder naald in de wangzak worden gespoten, dus tussen de tanden en de wang. Vervolgens moet met een vinger de vloeistof over het wangslijmvlies worden verspreid en worden ingemasseerd. Ook hier zal de arts de juiste hoeveelheid adviseren.
Klik om te vergroten...

bron:http://www.epilepsienukanhetbeter.nl/site/archief/medische_artikelen/medisch7.htm
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van 5mg midazolam oraal zal je niet veel voelen. Ik heb die ampullen ook hgehad maar dan 3ml/15mg. Je kan het gewoon in je spieren spuiten. 5mg is daar een mooie doses voor.
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hazejunk zei:
Van 5mg midazolam oraal zal je niet veel voelen. Ik heb die ampullen ook hgehad maar dan 3ml/15mg. Je kan het gewoon in je spieren spuiten. 5mg is daar een mooie doses voor.
Klik om te vergroten...
Oude thread, maar ik moest aan het volgende denken.
Een maatje van me wilde graag een keer Dormicum proberen.
We waren beiden IV Heroine gebruikers.
Ik had een eindeloze voorraad van 1 ,3 en later 10ML ampullen.
Ik gebruikte dagelijks IM en weet nog maar weinig van die tijd.
Ik liet een keer een 1ml ampul achter en hoorde later dat hij thuis opgehaald was door de politie omdat hij niet meer wist wat hij deed en maar bleef omvallen. Hij had de kasten van zijn huisgenoten van de muur gehaald en was deze aan het plafond aan het spijkeren, omdat het dak maar steeds water bleef lekken, in zijn ogen. :openmouth:
Gelukkig had ik het etiketje van de ampul afgehaald en liep alles met een sisser af.
Werd een keer opgepakt door de politie en dit was het stomste verhoor dat ik ooit meegemaakt heb.
Er werd gezegd dat ik de kast met medicijnen geplunderd had in het ziekenhuis in de stad.
Maar door de antegrade amnesie wist ik NIX meer van het geheel, en kon ik alleen maar zeggen: het zal wel ik, maar ik weet van nix door de Dormicum die ik van te voren genomen had.
Politie ging bellen met een anesthesioloog om te verifieren of dit waar was.
Mijn verhaal werd bevestigd en ik kon zonder verdere aanklacht naar huis. :wave:
Kortom, pas op met de IM injectie van dit spul, je kunt binnen 10 minuten zo leip worden en domme dingen gaan doen als van een hele fles wodka.
En je weet niet meer wat je gedaan hebt.
Dit is vooral naar als je weer bijkomt, wetende dat er nog meerdere ampullen moeten zijn, maar...die heb je verstopt tijdens je trip.
Man,ik heb uren lopen zoeken in mijn eigen kamer en later doken ze op de vreemdste plekken op. Kortom, als je al voor IM gaat, zorg voor een babysit! :tearsofjoy:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
gaarne hier inleveren!

haha lucky bastard :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Ik zou er maar vanaf blijven. Is inderdaad heftig spul en ook niet geschikt om te drinken.
Als je er teveel van drinkt kun je goed knockout gaan met wellicht brandwonden in je keel
Klik om te vergroten...

Brandwonden in je keel ? Leg eens uit, als je het in je aderen kan injecteren zou ik niet verwachten het je keel verbrand ?

Zelf zou ik zeggen stop het in een sprayer :) hoewel ik voor ik dat zou doen wel ff af zou wachten wat flameon antwoord, die weet namelijk wel waar die het over heeft en brandwonden in je neus zit je ook niet echt op te wachten lijkt me.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#16
in combinatie met opiaten is dormicum vrij link.

afblijven is mijn advies
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik twijfel nog steeds, je kan het in je aderen spuiten en in je spieren...Heb nu weer een doosje met wat ampullen er bij.... er is niemand die ervaring heeft met het injecteren van midazolam he?
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kreeg het paar weken geleden in het ziekenhuis in mijn aderen gespoten, 5ml samen met een morfinepreparaat. Ik ben het meeste vergeten van wat er gebeurt is, ben in 20 minuten op 3 momenten bij kennis geweest maar was daarna meteen weer vertrokken. Kan me alleen nog een paar korte beelden herinneren.

Na de ingreep heb ik een aantal momenten gehad waarbij ik heel kort in slaap viel, hele leipe dromen/gedachtes had, en daarna weer wakker werd. Dat dit korte periodes waren hoorde ik later van mijn zus.

Ik dacht aan rare dingen zoals agressief papier en dacht dat ik op allerlei plaatsen was en dat ik allerlei dingen aan het doen was. Als ik dan weer wakker werd was ik verbaasd dat ik in het ziekenhuis lag. Ik denk dat dit kwam door het morfinepreparaat maar weet dat niet zeker.

Als recreatieve drug het inspuiten lijkt me zinloos omdat je het meeste gewoon vergeet. Je kan geloof ik wel tolerantie opbouwen, dan krijg je wat meer mee van wat er gebeurt.
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#19
HTID zei:
Ik kreeg het paar weken geleden in het ziekenhuis in mijn aderen gespoten, 5ml samen met een morfinepreparaat. Ik ben het meeste vergeten van wat er gebeurt is, ben in 20 minuten op 3 momenten bij kennis geweest maar was daarna meteen weer vertrokken. Kan me alleen nog een paar korte beelden herinneren.

Na de ingreep heb ik een aantal momenten gehad waarbij ik heel kort in slaap viel, hele leipe dromen/gedachtes had, en daarna weer wakker werd. Dat dit korte periodes waren hoorde ik later van mijn zus.

Ik dacht aan rare dingen zoals agressief papier en dacht dat ik op allerlei plaatsen was en dat ik allerlei dingen aan het doen was. Als ik dan weer wakker werd was ik verbaasd dat ik in het ziekenhuis lag. Ik denk dat dit kwam door het morfinepreparaat maar weet dat niet zeker.

Als recreatieve drug het inspuiten lijkt me zinloos omdat je het meeste gewoon vergeet. Je kan geloof ik wel tolerantie opbouwen, dan krijg je wat meer mee van wat er gebeurt.
Klik om te vergroten...

Iets "laten.." vergeten is ook een vorm van recreativiteit...
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Morgen gaat men mij ook nog eens inspuiten met Dormicum in het ziekenhuis. Het enige leuke moment aan een gastroscopie. Ik moet dit jaarlijks laten doen.
Je kan volledig meewerken aan het onderzoek , maar je bent niet in staat om herinneringen aan te maken , waardoor je niets onprettigs meer herinnert.
Je mag dan geen voertuigen besturen uiteraard. Meestal , wanneer ik terug thuis ben , slaap ik nog uren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."