Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken de 6mg's als groene tableten wel heel licht groen."
"Heroine verslaving voelt echt zo veel anders als een verslaving aan wiet. Het is echt net te verherlijken. Voor mij voelt het verslaaft zijn aan heroïne als de vloek in mijn leven. Ik had zo veel meer kunnen doen als jt al mijn geld op was gegaan aan heroïne. Ik functioneer vrij goed heb gewoon een vaste baan enzo en zie er gezond uit dus op het moment heeft niemand door dat ik gebruik ook al weten ze dat ik al 7 jaar af en aan heroïne gebruik. Mar ik ben ebt al zo veel kwijt geraakt door die zooi. Relatie , me goede band met me familie vrienden. Van alles en allemaal me eigen schuld. En toch blijf ik door gebruiken op het moment sta ik voledig machtenloos ten opzichte van me verslaving."
"Als je niet iedere dag bruin gebruikt is baze coke echt wel heftig als je al helemaal vaag bent van de bruin. Ik weet nog toen ik net begon met al die zooi namen ze net een foto van me toen ik net een lurk aan de pijp had genomen. Zag er echt niet uit . Maar de combi is we super lekker. En benzo's en bruin is ook super lekker maar dat kan je beter niet doen als je geen tolerantie heb voor een van de twee. Maar als je het dan toch wil doen slik dan eerst je benzo en wacht tot dat tie werkt. En dan voorzichtig bruin gaan roken en kijken hoe je voelt. Have fun."
"Stoppen met heroine is in ieder geval wel een bewuste keus. Die je alleen maar kunt stimuleeren. Goed bezig labradoor ga zo door en vol houden!!"
"Ja voor mij maakte methadon met gebruiken van heroïne alleen maar makkelijker Ik begon toen net met een opleiding SPW . En stond als onderwijs assistent voor de klas. Het was allemaal erg dubbel. Overdag door voor de klas en s'avonds aan de bruin, benzo's en coke. Ik heb het ook niet lang volgehouden op die manier. 2 jaar later stopte ik met de methadon. Na een lang afbouw proces van 4 maanden. Heb je methadon gewoon op eigen houtje afgebouwd zonder dokter ofzo. En toen ik 5mg stond ben ik er af gegaan. De Afkick opgevangen met een hoop benzo's en zeer zeer kleine hoeveel heden bruin ( 5 dagen met een bolletje ofzo ) Nu sta ik op Bupe maar ik heb het al een jaar niet geslikt en gebruik iedere dag bruin. Ben wel 1,5 jaar clean geweest met de bupe. Maar goed ik heb nu een vaste baan, waar alles goed gaat. Soms is het niet makkelijk. En het kost me gewoon te veel geld nu. Begin van de maand gaat goed maar het einde is altijd KUT! Maar werken op methadon gaat prima .Je kan weer normaal functioneren net als ieder ander, zeker als je niet bij gebruikt. Maar als je echt wil stoppen is Bupe echt een veel beter idee. Veel sterkte. Ik hoop dat je vind waar je naar zocht!!!"
"Nou je gaat er denk ik wel van slapen en dat is wel erg fijn tijdens een heroine afkick. Ik heb zelf de voorkeur voor benzo's tijdens een afkick omdat je daar prettig gesedeerd van raakt en van seroquel niet. Maar ik denk dat het beter dan niks is. Veel sterkte IIG. En hopelijk is het je laaste!!"
"Flameon zei: 20 mg ... mwah daar heb je denk ik weinig aan. Misschien een beetje duf gevoel, maar vanaf 60 mg begint het pas echt goed te werken Klik om te vergroten... \\ Wil je mensen DOOD hebben ofzo? WTF? Sorry hoor maar als je ergens geen verstand van hebt kan je beter niks zegen. Dit geld zeker met opiaten. Aangezien je er me kan OD''en. En als hij 60mg neemt als opiaat naïeve persoon heeft hij zeker een OD en mazzel als hij nog leeft. Hij word op zijn minst ontzettend ziek. 10/15mg is meer als genoeg voor een eerste keer. Voor de persoon met de vraag. Neem 10mg om te kijken hoe je er op reageert ,je gaat dit zeker al voelen. Methadon duurt even voor dat het goed werkt ,1,5 uur ongeveer. Als je er goed op reageert en het gevoel hebt nog wel iets meer aan te kunnen neem dan nog 5 mg. Maar wacht hier zeker 2 uur mee. Het werkt toch 24 uur dus je hoeft je niet te haasten. En ja ik heb 2 jaar iedere dag methadon genomen voor een heroïne verslaving. Niks waar ik trots op ben. Ik wil er alleen mee duidelijk maken dat ik weet waar ik het over heb. Mijn advies probeer het lekker niet."
"Marla Singer zei: hazejunk zei: Flameon zei: 20 mg ... mwah daar heb je denk ik weinig aan. Misschien een beetje duf gevoel, maar vanaf 60 mg begint het pas echt goed te werken Klik om te vergroten... \\ Wil je mensen DOOD hebben ofzo? WTF? Sorry hoor maar als je ergens geen verstand van hebt kan je beter niks zegen. : Klik om te vergroten... Uuuh, Flameon werkt in de verslavingszorg hoor... Klik om te vergroten... Ja en? Heeft hij dan het recht om mensen HEEL slecht advies te geven? Dit is ook echt de eerste keer dat ik zo op iemands post reageer, en ik post veel op forums. Maar als je 60mg methadon in neemt als je het voor het eerst neemt gaat het echt niet goed met je. Sorry voor de heftige reactie maar ik wou het gewoon goed duidelijk hebben. En de persoon die zulk slecht advies geeft ook duidelijk maken wat voor gevolgen zulk advies kan hebben."
"Ik praat uit ervaring dat ik met het spul heb. Ben ooit begonnen met methadon voor dat ik heroïne gebruikte. Ik begon met een dose van 20mg en tegen de tijd dat ik 60mg nodig had om goed stonend te raken was ik toch al een paar maandjes verder. Maar hier, ik heb even wat op gezocht. http://www.bmj.com/cgi/content/extract/331/7529/1352 (citaat)The lethal dose of methadone is estimated at 50 mg for an opiate-naive adult. En kijk is naar de doseeringen van de personen die hun ervaring met methadon hebben beschreven op erowid"
"De pilletjes zij 5 ,10 of 40mg . Niet 20mg. Naar mijn weten."