Uhm, oude thread, maar voor de duidelijkheid:
IV Dormicum wordt gebruikt in operatiekamers (waar ik jaren heb gewerkt) als roesmiddel.Dus in 1 keer KO zonder je iets te herinneren.
IM Dormicum heeft een langzamere inwerking, maar geeft de zelfde roes.
Duurt alleen langer voordat het werkt.Plus IM spuiten heeft een lagere "Doe het maar "grens, ipv het opzoeken van een vat.
Het geheugenverlies maakt het een totaal niet recreatieve drug.
Ik raad het gebruik dus ten zeerste af!
En dat is als ervaringsdeskundige !
#3
Ik bedoelde met roesmiddel een middel dat meestal zonder antagonist wordt gebruikt.
Gewoon het "roesje"uit laten werken.
In tegenstelling tot de meest gebruikte narcosemiddelen, die door de anaesthesist worden geantagoneerd, wanneer een operatie afgelopen is.
Maarja, een diepe slaap , of narcose geeft het wel, inderdaad.
Echter vaak zonder de voldoening van echte slaap...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.