#1
Pammer zei:Ik vind het erg voor jou. Uiteindelijk werd het 200% benadeeld enzo. De dokters die in beeld komen geven alleen maar foutieve informatie.Dr Gonzo zei:achteraf gezien voel ik me super genaaid,en ben ik blij dat ik gedeeltelijk onherkenbaar was..
En dan kunnen ze wel zeggen:"wij zijn van de ncrv,en wij geven nooit een vergoeding voor dit soort dingen", maar dit slaat echt nergens op...
Kom op zeg,ik dacht mee te werken aan een informatief programma,maar dit leek meer op een soort peter r de vries of undercover in nederland....
WAT EEN BULLSHIT ZEG...![]()
![]()
true...