#1
* Heb je ooit een medicijn gebruikt terwijl je niet ziek was of geen pijn had?
Ja, doe ik regelmatig
* Heb je bijvoorbeeld ooit ADHD medicijnen gebruikt terwijl je geen ADHD hebt, dus bijv alleen voor het drugseffect of voor de lol?
Ja, met name een paar jaar geleden
* Hoe ben je aan medicijnen gekomen?
zwarte handel
* Hoe was je ervaring na het gebruik van deze medicijnen? Merkte je positieve of negatieve effecten?
Positieve, met name lekker rustig in de bulles / ontspannen dus
Ja, doe ik regelmatig
* Heb je bijvoorbeeld ooit ADHD medicijnen gebruikt terwijl je geen ADHD hebt, dus bijv alleen voor het drugseffect of voor de lol?
Ja, met name een paar jaar geleden
* Hoe ben je aan medicijnen gekomen?
zwarte handel
* Hoe was je ervaring na het gebruik van deze medicijnen? Merkte je positieve of negatieve effecten?
Positieve, met name lekker rustig in de bulles / ontspannen dus