Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedicijnen als drugs

Medicijnen als drugs

68 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
G
GreetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tufnut zei:
Dwaks zei:
Beetje jammer dat benzo's nu gezien worden als "drugs". Als je dus deze medicijnen slikt tegen de zenuwen, ben je dus een "verslaafde" wat ik een lelijk woord vind.
Klik om te vergroten...
Onzin. iemand die het functioneel gebruikt is niet een verslaafde. net zo goed als iemand die het weleens recreatief gebruikt geen verslaafde is. Voor beide ligt dat gevaar wel op de loer. Een verslaving aan pammetjes is er snel ingesloen.

@ Greetje: Nogmaals heel vervelend voor je dat jij de medicatie hard nodig hebt, maar ga niet af lopen geven op anderen omdat die dat niet hebben. Sommige medicatie kunnen wel degelijk recreatief gebruikt worden.
Verder is het heel zuur dat er bezuinigd wordt op gehandicapten en chronisch zieken, maar er zijn wel meer dingen waarop bezuinigd wordt. Het is echt niet alleen maar de schuld van de recreatieve gebruiker
Klik om te vergroten...

Tufnut,

Nee hoor! Doe ik ook niet, ik gun iedereen zijn lol. En voelt iemand zich een keertje niet happy kan deze gerust voor een keertje een pil van me krijgen, verkopen zal ik het niet, juist dat dealen is wat mij tegenstaat, je maakt gebruik van andermans zwakte. Dat maakt me wel boos. En natuurlijk dat die dealer ergens heel goedkoop aan die pillen komt, via de zorg, wat voor ons allemaal duurder wordt, niet alleen de chronisch zieken. Zie het maar zo, stel dat jij over een jaartje of tig (liever niet) chronisch ziek wordt, en dan moet bijbetalen, zonder dat je er nu echt "happy" van wordt. Zou je ook geen voorstander zijn van handel in deze dure medicijnen. Dat ze duur zijn is niet de schuld van de feestbeesten, maar van onze regering en de farmaceutische dealers, die net zo als een gewone dealer één ding voor ogen heeft...Jouw geld in hun zakken.

Geef mij daar maar eens ongelijk in. :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hierin geef ik je inderdaad geen ongelijk!
Medicatie is soms belachelijk duur. Onnodig duur zelfs. Er rijden teveel mooie auto's rond van het geld dat daaraan besteed wordt.
G
GreetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yep. Always the dealer who drives the luxury car, only the criminal's are impounded, the rest trated for more luxury... :wink:
G
GreetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
[email protected]

Deze Belgische apotheker schrijft dagelijks een column over de farmaceutische industrie, en die komt er niet best af. Nee, zelfs van Sandos, of Roche zou ik nog geen directeur willen zijn. Als het per se moet, dan maar een Hakkelaar of Bruinsma..Maar die zijn ook wel heel vroeg met pensioen gegaan, zonder AOW... :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Greetje zei:
Yep. Always the dealer who drives the luxury car, only the criminal's are impounded, the rest trated for more luxury... :wink:
Klik om te vergroten...

Zou inderdaad wel directeur van Sandoz willen zijn bijvoorbeeld, zoals het omschreven word/is :wink:
G
GreetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.youtube.com/watch?v=B2_S8--oMLw&feature=related en nog zo'n leuke http://www.youtube.com/watch?v=Wl2y0DJxdiE&feature=related = Hoogleraar Paul Verhaeghe: "ADHD is boerenbedrog"...

Dat is even een stukje over de farmaceutische industrie en de psychiaters..Hoe de kluit belazerd wordt.

25tolife:

Ferdinand, kan je hier vinden http://www.adhdfraude.net/. En hier http://www.ouders.nl/mdiv2009-adhd-nokidding.htm heeft hij ook nog zijn zegje gedaan.

Ik volg zijn blogs regelmatig. Af en toe met de nodige scepsis, maar hij weet wel vaak de vinger op de zere plek te leggen.

Mag ik solliciteren voor de functie van Minny Mouse? :hearteyes:
G
GreetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
U zeit wellekome! :) Lees de DSM-Bijbel.. :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha mike hebben ze me genoemd...
ze hebben me wel als een zielig figuur neergezet,alleen de trieste stukjes hebben ze uitgezonden...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
In welke krant/tijdschrift/blog komen die te staan? :P
Neem aan dat hij het publiceert?

En dan zou ik kiezen voor een leuke hoge functie bij Walt Disney Productions :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."