Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedicijnen als drugs

Medicijnen als drugs

68 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Greetje zei:
Yep. Always the dealer who drives the luxury car, only the criminal's are impounded, the rest trated for more luxury... :wink:
Klik om te vergroten...

Zou inderdaad wel directeur van Sandoz willen zijn bijvoorbeeld, zoals het omschreven word/is :wink:
G
GreetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.youtube.com/watch?v=B2_S8--oMLw&feature=related en nog zo'n leuke http://www.youtube.com/watch?v=Wl2y0DJxdiE&feature=related = Hoogleraar Paul Verhaeghe: "ADHD is boerenbedrog"...

Dat is even een stukje over de farmaceutische industrie en de psychiaters..Hoe de kluit belazerd wordt.

25tolife:

Ferdinand, kan je hier vinden http://www.adhdfraude.net/. En hier http://www.ouders.nl/mdiv2009-adhd-nokidding.htm heeft hij ook nog zijn zegje gedaan.

Ik volg zijn blogs regelmatig. Af en toe met de nodige scepsis, maar hij weet wel vaak de vinger op de zere plek te leggen.

Mag ik solliciteren voor de functie van Minny Mouse? :hearteyes:
G
GreetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
U zeit wellekome! :) Lees de DSM-Bijbel.. :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pammer zei:
kaasbaas zei:
Shit, ik ben het helemaal vergeten om te kijken. Pammer kun je toevallig de opnames online zetten?
Klik om te vergroten...
staan op Digibox... Zou nie weten hoe ik dat doe. Ik kan een cam-versie maken maar dat is bad quality you know...
Klik om te vergroten...

Mmm oké :grin:, ik zal wel even kijken of er iets op het internet staat. Misschien kan ik 't wel bekijken op de site van Ned 2 zelf :).

Even zoeken dus, als ik iets vind zal ik 't melden.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fuck ik word enkel gevraagd voor borderliner hoe die zijn dagje doorbrengt op de film.

*foto* Hoort er niet

Echte valiumjunk met opkomend talent als roofiejunk.
Ik wil ook niet andere kastjes open trekkken op d :hearteyes: e tv
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin: Ziet er lekker uit Carlitos.

Ik heb de aflevering online gevonden, je moet even Silverlight downloaden als deze nog niet op je computer staat maar dit is binnen een minuutje of twee gedaan. En je hoeft je computer ook niet opnieuw op te starten, het filmpje werkt dan meteen.

Hier is de link: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1016584

De aflevering duurt een uurtje.

*Edit*

Vanaf 5:45 minuten gaat het over medicijnen.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahaha...wel al een hoop reacties van familie enzo gehad...meestal negatief.. :(

maar hier kun je de uitzending ook bekijken

http://altijdwat.ncrv.nl/

en jezus carlitos, ik dacht dat ik veel in huis had, maar dit slaat alles,hahaha
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou nou nou ze focussen wel erg veel op het negatieve aspect.. Als of de mensen gebruiken omdat ze niet anders kunnen :rolleyes:.

Een oxazepammetje of 8 willen nemen is hetzelfde soort verlangen als vrijdag naar de kroeg gaan en daar zat te worden. Zo raar is dat toch niet?
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha die ene vrouw met haar kluisje, ze heeft er zelfs haar omeprazol in liggen. een maagzuurremmer in een kluisje :grin:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een ontzettend slechte ''documantaire''. Weinig informatief. Het is meer van ''Kijk eens hoe shady allemaal, kijk eens hoe zielig''. Helemaal geen verdieping op welke exacte middelen recreatief gebruikt worden, hoe ze werken op je hersenen, wat de eventuele schade kan zijn zowel fysiek als mentaal. Erg sneu.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een ontroerend, tragisch verhaal :cry: Nog nooit zoveel prachtig emotionele, tendentieuze zwartgalligheid in één documentaire gezien :hearteyes:

YawningMan zei:
Wat een ontzettend slechte ''documantaire''. Weinig informatief. Het is meer van ''Kijk eens hoe shady allemaal, kijk eens hoe zielig''. Helemaal geen verdieping op welke exacte middelen recreatief gebruikt worden, hoe ze werken op je hersenen, wat de eventuele schade kan zijn zowel fysiek als mentaal. Erg sneu.
Klik om te vergroten...

+49

"Deze pilletjes verstoren de uitgroei van de hersenen" :rock:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
achteraf gezien voel ik me super genaaid,en ben ik blij dat ik gedeeltelijk onherkenbaar was..
En dan kunnen ze wel zeggen:"wij zijn van de ncrv,en wij geven nooit een vergoeding voor dit soort dingen", maar dit slaat echt nergens op...
Kom op zeg,ik dacht mee te werken aan een informatief programma,maar dit leek meer op een soort peter r de vries of undercover in nederland....

WAT EEN BULLSHIT ZEG... :angry: :angry:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr Gonzo zei:
achteraf gezien voel ik me super genaaid,en ben ik blij dat ik gedeeltelijk onherkenbaar was..
En dan kunnen ze wel zeggen:"wij zijn van de ncrv,en wij geven nooit een vergoeding voor dit soort dingen", maar dit slaat echt nergens op...
Kom op zeg,ik dacht mee te werken aan een informatief programma,maar dit leek meer op een soort peter r de vries of undercover in nederland....

WAT EEN BULLSHIT ZEG... :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
Ik vind het erg voor jou. Uiteindelijk werd het 200% benadeeld enzo. De dokters die in beeld komen geven alleen maar foutieve informatie.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pammer zei:
Dr Gonzo zei:
achteraf gezien voel ik me super genaaid,en ben ik blij dat ik gedeeltelijk onherkenbaar was..
En dan kunnen ze wel zeggen:"wij zijn van de ncrv,en wij geven nooit een vergoeding voor dit soort dingen", maar dit slaat echt nergens op...
Kom op zeg,ik dacht mee te werken aan een informatief programma,maar dit leek meer op een soort peter r de vries of undercover in nederland....

WAT EEN BULLSHIT ZEG... :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
Ik vind het erg voor jou. Uiteindelijk werd het 200% benadeeld enzo. De dokters die in beeld komen geven alleen maar foutieve informatie.
Klik om te vergroten...

true... :openmouth:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dr Gonzo zei:
Pammer zei:
Dr Gonzo zei:
achteraf gezien voel ik me super genaaid,en ben ik blij dat ik gedeeltelijk onherkenbaar was..
En dan kunnen ze wel zeggen:"wij zijn van de ncrv,en wij geven nooit een vergoeding voor dit soort dingen", maar dit slaat echt nergens op...
Kom op zeg,ik dacht mee te werken aan een informatief programma,maar dit leek meer op een soort peter r de vries of undercover in nederland....

WAT EEN BULLSHIT ZEG... :angry: :angry:
Klik om te vergroten...
Ik vind het erg voor jou. Uiteindelijk werd het 200% benadeeld enzo. De dokters die in beeld komen geven alleen maar foutieve informatie.
Klik om te vergroten...

true... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Weer wat geleerd, nooit 1, 2, 3 reporters vertrouwen. Ik vraag me af of dat vrouwke nog mee kijkt op 't forum haha. Zo ja, dan heeft ze dit soort reacties vast wel vaker gehoord. Hoort bij 't vak denk ik? Alles voor de kijkcijfers, toch :wink:?
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#16
kaasbaas zei:
Weer wat geleerd, nooit 1, 2, 3 reporters vertrouwen. Ik vraag me af of dat vrouwke nog mee kijkt op 't forum haha. Zo ja, dan heeft ze dit soort reacties vast wel vaker gehoord. Hoort bij 't vak denk ik? Alles voor de kijkcijfers, toch :wink:?
Klik om te vergroten...

Die is het gewoon fokking afgetrapt. Die komt hier niet meer hoor denk ik.
Ik vraag me ook af of die éné met dat kluisje en die dochter die Rilatine snoof vanop dit forum zijn?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pammer zei:
kaasbaas zei:
Weer wat geleerd, nooit 1, 2, 3 reporters vertrouwen. Ik vraag me af of dat vrouwke nog mee kijkt op 't forum haha. Zo ja, dan heeft ze dit soort reacties vast wel vaker gehoord. Hoort bij 't vak denk ik? Alles voor de kijkcijfers, toch :wink:?
Klik om te vergroten...

Die is het gewoon fokking afgetrapt. Die komt hier niet meer hoor denk ik.
Ik vraag me ook af of die éné met dat kluisje en die dochter die Rilatine snoof vanop dit forum zijn?
Klik om te vergroten...

Geen idee maar ik moest wel grinniken toen ze zei dat ze naar een paar keer snuiven verslaafd was. Maar wellicht is dat ook knip- en plakwerk om het dramatisch te laten klinken. En ook niet zo verwonderlijk dat ze ritalin als recreationeel middel ging gebruiken met een moeder die een hele kluis vol gepropt heeft met benzo's en andere medicijnen voor haarzelf.

But then again... wie weet was dat ook weer knip- en plakwerk. Wellicht heeft ze een verwonding of een fysieke/mentale handicap waar wij niks van gehoord hebben.

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die kluis vond ik wel mooi, helemaal vol gestampt :tearsofjoy:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Die kluis vond ik wel mooi, helemaal vol gestampt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ze hadden de reportage ook over die moeder kunnen maken.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lavalamp zei:
Oom Klaas zei:
Die kluis vond ik wel mooi, helemaal vol gestampt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ze hadden de reportage ook over die moeder kunnen maken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Die was waarschijnlijk zelf verslaaafd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."