#1
inderdaad ![:confused:]()
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
Deze 3 wilde ik er nog ff tussenuit pikken... want so true.Spirit Wolf zei:Beste HolyGanja!
3. [x] Zorg dat je een playlist klaar heb staan en overal speakers zijn. Muziek is de shit.
10. [x] Dekens....dekens...en kussens! Ze zijn geweldig, ze voelen geweldig en nog beter als je samen met iemand in bed ligt en de knuffel gevecht met deze dekens / kussens kan delen.
12. Als je rookt, koop het driedubbelen. Je rookt makkelijk twee pakjes weg en als het niet gekker kan is de kans dat je er maar 1 van rookt ook groot. Je deelt alles onder molly dus zorg dat iedereen goed bevoorraad is met sigaretten.
SmartieAndMe zei:Grappig, ik rook juist vrijwel niet als ik XTC gebruikt heb. Ik vind roken meestal smerig dan![]()
Wees hier wel voorzichtig mee, 5-HTP is niet zonder risico's. Een overvloed aan 5-HTP kan het serotoninesyndroom veroorzaken. Verder moet je ook 48 uur wachten na je XTC tot je ermee begint.good_TIMes zei:als je een kater hebt kan je bij elke apotheek ook 5 htp kopen wat je serotonine weer een flinke boost geeft helpt niet echt met je herstel maar tijdelijk vind ik het wel fijn.
Daar mag ook niets over verteld worden. Lees de forumregels maar eens door.Domme vraag wellicht, maar hoe kom ik aan XTC? Lees veel over het gebruik maar heb zelf geen idee hoe ik er aan moet komen.
Begrijp ik het goed dat je twee jaar na het starten van dit topic nog steeds je eerste keer MDMA niet hebt meegemaakt?Nou een grote dankjewel voor alle reacties
Normaalgezien zal ik het eens proberen op het einde van de maand met een paar vrienden thuis. Er zou dan niets mogen misgaan ^^
Humor, veel plezier alvast in ieder geval, eerste keer is voor de meesten wel magisch.inderdaad
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
Ja inderdaad, het leven kan soms raar lopen.inderdaad
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
Begrijp ik het goed dat je twee jaar na het starten van dit topic nog steeds je eerste keer MDMA niet hebt meegemaakt?
That it does. Als het alleen door het gekronkel komt, dan kan dat natuurlijk. Als je ergens nog twijfels hebt dan wil ik die twijfel wel graag wegnemen. Er gaan namelijk maar weinig hun eerste mdma ervaring zo geïnformeerd in als jij en waarschijnlijk heeft 80% van al dat onvoorbereide volk al een geweldige ervaring. Als je ongezonde spanning/stress weet weg te nemen voorafgaand aan het gebruik en gewoon doseert zoals dat je is verteld/je hebt gelezen (1mg - 1,5 mg werkzame stof - dit hangt dus van de zuiverheid van de geteste mdma af - voor elke kg lichaamsgewicht die je hebt) dan is de kans erg groot dat je een hele mooie ervaring tegemoet gaat. Als het toch niet goed valt, dan zullen de negatieve effecten echt niet veel erger zijn dan je zou krijgen na een paar alcoholische drankjes. Misschien raak je wat somber, besluiteloos of ga je in jezelf zitten doemen. Misschien wordt je wat misselijk en wil je liever gaan zitten. Tenzij je iets superstoms doet, is dat pretty much it naar mijn mening.inderdaad
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
theholyganja zei:Hey DF
Na lang wikken en wegen heb ik dan uiteindelijk toch beslist dat ik MDMA ga doen. Alleen mijn voorzichtigheid tegenover dit middel blijft wel. Ik heb al wat informatie opgezocht, maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik genoeg weet.
Er zullen hier wel mensen tussen zitten die er wat van kennen en ik vraag jullie dan ook vriendelijk om alle info die voor jullie belangrijk was of die jullie heeft geholpen hier te posten ajb
Greetz Theholyganja
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."