Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ga (toch) MDMA doen

ik ga (toch) MDMA doen

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
inderdaad :confused:
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spirit Wolf zei:
Beste HolyGanja!
3. [x] Zorg dat je een playlist klaar heb staan en overal speakers zijn. Muziek is de shit.

10. [x] Dekens....dekens...en kussens! Ze zijn geweldig, ze voelen geweldig en nog beter als je samen met iemand in bed ligt en de knuffel gevecht met deze dekens / kussens kan delen.

12. Als je rookt, koop het driedubbelen. Je rookt makkelijk twee pakjes weg en als het niet gekker kan is de kans dat je er maar 1 van rookt ook groot. Je deelt alles onder molly dus zorg dat iedereen goed bevoorraad is met sigaretten.
Klik om te vergroten...
Deze 3 wilde ik er nog ff tussenuit pikken... want so true.

10) Als het begint uit te werken, dan valt de "warmte" van de pil ook weg en kun je het relatief gezien koud krijgen. Dan is een lekker vestje of iets dergelijks echt meesterlijk. Alsof je na een dompelbad in een whirlpool stapt.

12) Ik ben door xtc weer gaan roken... sort of. Iedereen deelt ook peuken uit alsof het niks kost. Je deelt gewoon alles met iedereen. Dus je rookt je een ongeluk.

Ja, en wat anderen zeggen: zorg dat de eerste er lekker in knalt. Wat je daarna bijpakt kan ook lekker zijn maar is heel snel weer weg. De ene keer valt ook gewoon lekkerder dan de andere keer, da's met alles zo, doe je niks aan -- maar de eerste keer M is sowieso good, dus no worries.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Grappig, ik rook juist vrijwel niet als ik XTC gebruikt heb. Ik vind roken meestal smerig dan :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Kan ik inkomen, ik rook ook heel weinig tot niet op X. Sisha is wel heel leuk daarentegen :-P
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je een kater hebt kan je bij elke apotheek ook 5 htp kopen wat je serotonine weer een flinke boost geeft helpt niet echt met je herstel maar tijdelijk vind ik het wel fijn.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
good_TIMes zei:
als je een kater hebt kan je bij elke apotheek ook 5 htp kopen wat je serotonine weer een flinke boost geeft helpt niet echt met je herstel maar tijdelijk vind ik het wel fijn.
Klik om te vergroten...
Wees hier wel voorzichtig mee, 5-HTP is niet zonder risico's. Een overvloed aan 5-HTP kan het serotoninesyndroom veroorzaken. Verder moet je ook 48 uur wachten na je XTC tot je ermee begint.

Lees je dus goed in en ga dit niet zo maar slikken
S
Steve1970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Domme vraag wellicht, maar hoe kom ik aan XTC? Lees veel over het gebruik maar heb zelf geen idee hoe ik er aan moet komen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Steve1970 zei:
Domme vraag wellicht, maar hoe kom ik aan XTC? Lees veel over het gebruik maar heb zelf geen idee hoe ik er aan moet komen.
Klik om te vergroten...
Daar mag ook niets over verteld worden. Lees de forumregels maar eens door.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt. Dat soort vragen zijn hier niet toegestaan. Ik zie dit even door de vingers, maar graag hierop letten en het beleid even doorlezen.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou een grote dankjewel voor alle reacties :grin:

Normaalgezien zal ik het eens proberen op het einde van de maand met een paar vrienden thuis. Er zou dan niets mogen misgaan ^^
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
theholyganja zei:
Nou een grote dankjewel voor alle reacties :grin:

Normaalgezien zal ik het eens proberen op het einde van de maand met een paar vrienden thuis. Er zou dan niets mogen misgaan ^^
Klik om te vergroten...
Begrijp ik het goed dat je twee jaar na het starten van dit topic nog steeds je eerste keer MDMA niet hebt meegemaakt?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
theholyganja zei:
inderdaad :confused:
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
Klik om te vergroten...
Humor, veel plezier alvast in ieder geval, eerste keer is voor de meesten wel magisch. :tongueout:

Je zult je onderzoek waarschijnlijk wel gedaan hebben maar gewoon niet teveel doseren, niet teveel water drinken en indien nodig je pauzes/frisse lucht/verkoeling pakken dan kan het vrijwel niet mis gaan. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
theholyganja zei:
inderdaad :confused:
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, het leven kan soms raar lopen.

Laat hier even weten hoe je eerste keer is gegaan uiteindelijk. Veel plezier alvast, maar dat zal wel goed komen.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Begrijp ik het goed dat je twee jaar na het starten van dit topic nog steeds je eerste keer MDMA niet hebt meegemaakt?
Klik om te vergroten...
:confused:mile: :confused:mile: Daar stond ik ook even van te kijken inderdaad.
theholyganja zei:
inderdaad :confused:
Het leven kronkelt soms op een rare manier Psychedelibee...
Klik om te vergroten...
That it does. Als het alleen door het gekronkel komt, dan kan dat natuurlijk. Als je ergens nog twijfels hebt dan wil ik die twijfel wel graag wegnemen. Er gaan namelijk maar weinig hun eerste mdma ervaring zo geïnformeerd in als jij en waarschijnlijk heeft 80% van al dat onvoorbereide volk al een geweldige ervaring. Als je ongezonde spanning/stress weet weg te nemen voorafgaand aan het gebruik en gewoon doseert zoals dat je is verteld/je hebt gelezen (1mg - 1,5 mg werkzame stof - dit hangt dus van de zuiverheid van de geteste mdma af - voor elke kg lichaamsgewicht die je hebt) dan is de kans erg groot dat je een hele mooie ervaring tegemoet gaat. Als het toch niet goed valt, dan zullen de negatieve effecten echt niet veel erger zijn dan je zou krijgen na een paar alcoholische drankjes. Misschien raak je wat somber, besluiteloos of ga je in jezelf zitten doemen. Misschien wordt je wat misselijk en wil je liever gaan zitten. Tenzij je iets superstoms doet, is dat pretty much it naar mijn mening.
Met superstoms doel ik op: (1) Toch een veel te hoge dosering nemen. (2) Eindeloos veel water drinken (1 a 2 glazen per uur op zijn hoogst). (3) Willekeurig gaan mixen met andere drugs zonder iets over die combo's te weten.

Je gaat het vast en zeker naar je zin hebben in die thuissetting. (:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Grappig, ik rook juist vrijwel niet als ik XTC gebruikt heb. Ik vind roken meestal smerig dan :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het lijkt me meer de vraag wat je zelf nog wilt weten. Ik neem aan dat je volgende gelezen hebt over de aanbevolen doseringen, tussenpauzes, gedrag onder invloed (1-2 glazen drinken, regelmatig afkoelen etc) en dat je zelf snapt dat je je snoepje moet gaan testen? :)
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey DF

Na lang wikken en wegen heb ik dan uiteindelijk toch beslist dat ik MDMA ga doen. Alleen mijn voorzichtigheid tegenover dit middel blijft wel. Ik heb al wat informatie opgezocht, maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik genoeg weet.

Er zullen hier wel mensen tussen zitten die er wat van kennen en ik vraag jullie dan ook vriendelijk om alle info die voor jullie belangrijk was of die jullie heeft geholpen hier te posten ajb :)

Greetz Theholyganja
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#17
theholyganja zei:
Hey DF

Na lang wikken en wegen heb ik dan uiteindelijk toch beslist dat ik MDMA ga doen. Alleen mijn voorzichtigheid tegenover dit middel blijft wel. Ik heb al wat informatie opgezocht, maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik genoeg weet.

Er zullen hier wel mensen tussen zitten die er wat van kennen en ik vraag jullie dan ook vriendelijk om alle info die voor jullie belangrijk was of die jullie heeft geholpen hier te posten ajb :)

Greetz Theholyganja
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je al heel veel informatie die bekend in over MDMA al kunt vinden in het xtc sub forum. Bovenaan staat veel informatieve tekst.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
de Material Data Sheet altijd doorlezen als je met onbekende chemicalien gaat werken of hobbien. de bijsluiter doorlezen.

dat is allemaal grappig bedoeld, lees gewoon even de sticky's door, als je wat meer wilt weten over iets specifieks gebruik je de zoekmachine en als dat niet werkt maak je zelf ff een topic aan.

en niet te veel aantrekken van negatieve ervaringen als je die misschien tegenkomt. als je je een beetje gedraagt is het hardstikke leuk spul.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je regelmatig het xtc subforum doorleest zou je in principe alles al moeten weten. 1 glas water per uur is meer dan genoeg, zodra je merkt dat je (abnormaal) veel aan het zweten ben kun je het beste iets zouts binnenkrijgen. Soep is hiervoor wel een aanrader :)

Less is more! Van te hoge doseringen ga je alleen maar strak staan en dat komt het magische gevoel niet ten goede :wink:
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wel ik vroeg me eerder af wat ik moet verwachten van zo'n dip bijvoorbeeld. Kan ik dat wat vergelijken met het mottige gevoel na een avondje stappen met drank?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."